ساعد سهیلی، هنرپیشه معروف سینمای ایران، با نگاهی طنزآلود، استوری زیر را در صفحه‎اش منتشر کرد.

ساعد سهیلی فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما است. او یک برادر به نام سینا (بازیگر سینما و تلویزیون ایران) و دو خواهر به نام‌های سارا (بازیگر ایرانی) و صبا (بازیگر تئاتر و سینمای ایران) دارد که هر سه نفر در حوزهٔ سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت دارند. وی معروف‌ترین عضو خانوادهٔ سهیلی است.

ساعد سهیلی که در خانواده‌ای هنری زاده شده است با  گلوریا هاردی  بازیگر مجموعهٔ کیمیا (در نقش آزاده/رها) ازدواج کرد. طبق تاریخ منتشر شده در صفحهٔ خواهر ساعد سهیلی شهریورماه ۹۳ با هم ازدواج کردند اما با بازی گلوریا هاردی در مجموعهٔ کیمیا ماجرای این ازدواج با تبریک‌هایی که در اینستاگرام این سریال منتشر شد علنی گردید.

ساعد سهیلی کار هنری خود را با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه، به کارگردانی سعید سهیلی آغاز کرد. ساعد سهیلی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است. و نخستین کار حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم تلویزیونی میان ماندن و رفتن تجربه کرد. استعداد او برای نخستین بار توسط جواد عزتی (به عنوان بازیگردان) کشف شد. همچنین فیلم‌بردار پشت صحنه در برخی از کارهای پدرش بوده‌است. ساعد سهیلی کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد را دارد.

استوری جدید ساعد سهیلی

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: