وجود رابطه جنسی مطلوب به نحوی که بتواند موجب تامین نیاز جنسی طرفین شود ، نقشی بسیار مهم و اساسی در پایداری و موفقیت کانون خانواده دارد. با شناخت کامل از مولفه های عملکرد جنسی می توان به رضایت زناشویی در زندگی مشترک رسید که همین عامل موجب رضایت از زندگی زناشویی همسران خواهد شد. برای داشتن رابطه جنسی موفق باید در نظر داشت که این عمل فقط عبور از یک نیاز نیست، بلکه رابطه جنسی می تواند تجلی دوباره عشق در زندگی مشترک باشد و زن و مرد را دوباره به یکدگر نزدیک کرده و احساس صمیمت بیشتری کنند. چگونه از رابطه جنسی لذت ببریم؟ این سوالی است که در هر مرحله ای از رابطه زناشویی ممکن است پیش آید و عدم توجه به آن عواقب خود را دارد.

در اینجا 10 نکته رایج ارائه می شود تا بتوانید به لحظه های خوب و لذت بخش در رابطه با همسرتان دستیابی پیدا کنید..

1. از حواس خود استفاده کنید

برای تمرکز روی احساسات بدن خود از پنج حس خود استفاده کنید (بله، هر پنج حس). فکر کردن بر نحوه عملکرد را رها کنید و به جای آن بر لذت بردن متمرکز شوید. این امر به کاهش آن نوع فشار جنسی که بیشتر مردم از آن در روابط خود شکایت دارند، کمک می کند. تمرین کردن، می تواند به شما کمک می کند یاد بگیرید ترس های ناشی از اعتقاد داشتن به اینکه باید همه چیز را راجع به ارتباط جنسی بدانید از بین ببرید.

2. تعریف خود را در مورد رابطه جنسی گسترش دهید

سعی کنید از مقاربت بیرونی استفاده کنید! رابطه جنسی بیش از مقاربت آلت تناسلی و واژینال است. برای تنوع، مقاربت بیرونی را امتحان کنید که میتواند شامل بوسه های عمیق، لمس حسی و ماساژهای شهوانی باشد و همچنین استفاده از تکنیک دستی ویبراتور. جستجوی طیف وسیعی از نقاط بدن برای لذت بردن کلید دستیابی به ارگاسم است.

3. زبان عاشقانه یکدیگر را درک کنید

وقتی رفتن به اتاق خواب سخت می شود، به نقاط قوت خود اعتماد کنید. این کاملاً آسان است که وقتی نیازهای شما برآورده نمی شود سرزنش و عصبایت خود را نشان دهید. اما، به جای اینکه محیط را ترک کنید، مدتی وقت بگذارید تا دیدگاه یکدیگر را درک کنید. چند دیدگاه مشترک پیدا کنید.

مشاجره معمولاً به این دلیل اتفاق میافتد که یک نفر احساس ناامیدی می کند. بنابراین یادگیری و ابراز عشق به زبان شریک زندگی خود (خواه از طریق هدایا، محبت جسمی یا بیرون بردن زباله ها)، پایه و اساس صمیمیت جنسی ایجاد خواهید کرد.

4. از مقایسه شریک زندگی خود با شرکای جنسی گذشته خود خودداری کنید

زیرا چه کسی می خواهد مقایسه شود؟ مقایسه میتواند باعث ایجاد ناامنی و نارضایتی غیر ضروری شود. در عوض، با یکدیگر کنار بیایید و اوضاع را هیجان انگیز نگه دارید. خاطرات جدید بسازید برای اطمینان از اینکه برای ایجاد فضاهای جنسی جدید وقت می گذارید، شب ها برنامه ریزی کنید.

5. کنجکاو باشید

نسبت به بدن خود و دیگری کنجکاو باشید. این روش را در گسترش آگاهی خود در مورد آنچه باعث می شود احساس جنسی زنده داشته باشید در نظر بگیرید. همه اینها به شما کمک می کند که به شریک زندگی خود یاد دهید چگونه شما را لمس کند.

6. محدودیت های خود را بدانید

وقتی بتوانید انگیزه های خود را بشناسید و بدانید چقدر زمان، انرژی و منابعی را می توانید به خود و شریک زندگیتان اختصاص دهید، احساس می کنید فشار کمتری احساس می کنید و بیشتر می توانید زندگی جنسی که میخواهید را کنترل کنید.

7. بازیگوش باشید

بگذارید احمقانه به نظر برسد اما خودتان باشید لازم نیست که رابطه جنسی خیلی جدی باشد. لازم نیست خیلی کلاسیک باشد.

8. تصمیم عمدی صمیمانه بگیرید

برای خود و شریک زندگی خود زمان بندی کنید یا به عبارت ساده تر، از خود با فعالیتهای غیر مرتبطانه غافل نشوید. برای زنده نگه داشتن میل، شما باید حداقل یک ساعت در هفته رزرو کنید تا بدن یکدیگر را کشف کرده و به بازی های احساسی بپردازید.

9. تلفن را کنار بگذارید و کمی بخوابید

برای اینکه احساس راحتی بیشتری در بدن داشته باشید و انرژی بیشتری برای کشف چیزهای جدید در اتاق خواب داشته باشید، باید احساس آرامش کنید. هر شب کتاب خود را چک کنید و اولین و آخرین ساعت روز خود را برای انرزی گرفتن، ارتباط مجدد و تجربه جنسی باقی بگذارید.

10. زمان خود را در اولویت قرار دهید

برای صمیمیت جنسی فرصت های بیشتری ایجاد کنید. برنامه خود را برای استراحت، آرامش و فعالیت های جنسی خالی بگذارید و از آنجا که برای برانگیختگی جنسی به جریان خون به اندام تناسلی خود نیاز دارید، به طور منظم ورزش کنید. زیرا برای افزایش لذت بسیار حیاتی است. نه تنها این، بلکه ورزش روحیه شما را بالا می برد و به شما تقویت کننده اندروفین می دهد، ماده ضروری که میل جنسی را تقویت می کنند.

رابطه جنسی نباید ناامیدکننده یا ترسناک باشد. این آموزشها را به خانه ببرید و آنها را تمرین کنید تا در مورد رابطه جنسی، روابط و خودتان احساس قدرت بیشتری کنید. وقتی انتظارات واقع بینانه داریم و در مورد نیازها و دوست داشتن با خود و شریک زندگی خود صادق هستیم، می توانیم زندگی جنسی رضایت بخش تری داشته باشیم.


 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: