نیما کرمی متولد 23 تیر 1356 در تهران ، مجری و گوینده است.نیما کرمی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقطع لیسانس از دانشگاه آزاد است.نیما کرمی با زینب زارع ازدواج کرده است و صاحب یک دختر بنام نیل هستند.

واکنش عجیب نیما کرمی به واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا

شروع فعالیت

اولین بار در سن 5 سالگی برای یک تیزر درباره واکسیناسیون در رادیو حرف زد ، سپس فرصتی پیش آمد تا در سال 1372 در سریالی به نام روزه داران کوچک برای مرکز اصفهان بازی کند ، بعد از آن در واحد دوبلاژ شبکه پنج سال 1374 کارش را شروع کرد و به پیشنهاد دوستان رادیویی پدر وارد اجرای رادیو و سپس تلویزیون شد.

صدای او تداعی کننده صدای پدرش شهریار کرمی است .

ازدواج و همسر نیما کرمی

نیما کرمی با زینب زارع ازدواج کرده است و صاحب یک دختر بنام نیل هستند.

نیل اولین فرزند نیما کرمی و همسرش زینب زارع است که در شب یلدای سال 92 متولد شد.

این زوج در 18 مرداد 1397 صاحب یک پسر به نام محمدکیامهر کرمی شدند.

نحوی آشنایی نیما کرمی با زینب زارع

حدود سال 1385 با همسرم زینب زارع که از مجریان توانای کشور به حساب می آیند در رادیو آشنا شدم ، وقتی با ایشان برخورد کردم جدا از ظاهرشان ، از نوع برخورد و فعالیت اجتماعی ایشان خوشم آمد و به این نتیجه رسیدیم که ایشان گزینه مناسبی به شمار می روند.

بیوگرافی زینب زارع(Zeinab Zare)

زینب زارع متولد مرداد 1361 مجری و گوینده تلویزیون اهل تهران است.

سال 82 من دانشجوی تئاتر بودم و یکی از دوستانم به من گفت که برای گروه نیمرخ تست اجرا می گیرند ، استودیوی این برنامه نزدیک دانشگاه ما بود ، برنامه مربوط به نوجوانان و مجری برنامه هم مژده لواسانی بود.

برای این برنامه مجری دوم می خواستند و اجرای من مورد قبولشان واقع شد که پس از آن به رادیو رفتم و کار اجرا را ادامه دادم تا به امروز …

علت زخم پیشانی نیما کرمی

کرمی در پاسخ به علت زخم سرش که در سرچ گوگل به عنوان اولین نتیجه درباره او می آید ، توضیح داد : خیلی وقتها دوست نداشتم در این باره صحبتی کنم چون خیلی ها به من متلک می انداختند.

من دوران بیماری داشتم که خواست خدا باعث شد متوقف شود. 5 سال دچار بیماری بودم. اگر پیشانی من دچار حفره شده ، در ریه ام چند حفره بود و می ترسیدم یک صبح بیدار شوم و همه صورتم لک شده باشد.

من دچار بیماری شدم که طی آن سیستم بدنی انسان دچار مشکل می شود و خودزنی می کند و حتی ممکن است به ام اس برسد. دوست داشتم بر اثر عبادت پیشانی ام پینه ببندد اما این مشکل بر اثر بیماری بود. اینکه از کنارم رد شوند و متلک بیندازند که برای خانه و یخچال پیشانی ات را سوزانده ای واقعا ناراحت کننده و آزاردهنده است.

خدارا شکر می کنم که مرا با بیماری امتحان کرد. این بیماری متاسفانه درمان ندارد و شما با کورتون فقط می توانید نگهش دارید اما من اصلا کورتون استفاده نکردم و خدایی که بالای سرم است به من لطف داشت و شاید به خاطر شکستن دلم بود که بیماری خود به خود متوقف شد.

حاشیه روبوسی نیما کرمی و همسرش

به دلیل اینکه تیتر زدند مجری زن و مرد یکدیگر را بغل کردند و نسبت ما را بیان نکردند حاشیه ساز شد.

تجربه بازیگری

در این سال ها جسته و گریخته کار بازیگری را ادامه دادم.

در چند تئاتر حرفه ای و یک تله فیلم بازی کردم در مورد تئاتر که باید بگویم برایم خیلی لذت بخش است و درواقع کاری دلی محسوب می شود اما در مورد سینما و تلویزیون به دنبال یک موقعیت بسیار خوب هستم.

شغل دوم از اکسسوری منزل تا طراحی لباس

ایده اولیه کارگاه مشترک من و همسرم با آینه و شمعدان عروسی مان شروع شد.

دوستی که فامیل مان هم بود آینه و شمعدان عروسی ما را ساخت و کلی طرفدار پیدا کرد و این منجر به قرار کاری بین ما شد. در ابتدا کار با شیشه های رنگی را شروع کردیم و نام برندمان را خورشید گذاشتیم الان اما کارمان تلفیق کاشی و چوب یا فلز و چوب است.

زینب زارع : خواهر من طراحی پارچه و لباس خوانده است کار ما فعلا طراحی و دوخت محدود برای آدم هایی است که به ما سفارش می دهند و لباس های خاص دوست دارند ، با کار چوب برند خورشید تولید شد با نام سان وود و حالا هم طراحی مانتو و لباس مان میس سان یا بانوی خورشید نام گرفته است.

علاقه به تاک شوهای خارجی

تاک شوهای شبکه های خارجی را گاهی می بینیم.

زینب بیشتر از من این برنامه ها را دنبال می کند. بعضی از این برنامه ها واقعا جذابند اما خب باید توجه داشته باشیم که هر رسانه قوانین خود را دارد و ما نمی توانیم مانند مجری های آن برنامه ها عمل کنیم !

زوج عاشق

نیما کرمی و همسرش زینب زارع از استثنا ها هستند.آنها هر دو از مجریان توانای کشور به شمار می روند و با وجود اینکه چند سال از زندگی مشترک شان را پشت سر گذاشتند ، اما همچنان با عشق و علاقه زندگی می کنند و بر این باورند هر روز که می گذرد ، عشق آنها عمیق تر می شود.

کرمی و زارع علاوه بر اجراهای تلویزیونی کارگاه کوچکی نیز دارند و در این کارگاه که خورشید نام دارد وسایل چوبی دستی می سازند. زینب زارع همچنین به تازگی فعالیت در زمینه طراحی مانتو را هم شروع کرده و نام برند مانتوهای طراحی شده خود را نیز میس سان (بانوی خورشید) گذاشته است.

اجراهای دونفره

زینب زارع : اجرا کاری سخت و سنگین است؛ بخصوص اگر روی آنتن زنده باشید

من شخصا اجراهای دونفره مان را دوست دارم و فکر می کنم خوب از آب درمی آید چون رابطه مان در این اجراها همانی است که در واقعیت هم وجود دارد و دوست نداریم برای مردم نقش بازی کنیم.

آقای دکتر ظریف

اگر قرار باشد برنامه ای داشته باشیم و مهمان آن را خودم انتخاب کنم دوست دارم میزبان آقای محمدجواد ظریف باشم.

دوست دارم در بخشی از برنامه خانواده شان هم حضور داشته باشند و از همسرشان سوال کنم داشتن چنین همسری که مرتب در سفر هستند با این همه دردسر چطور است

 
این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: