گوش دادن به موسیقی همواره یکی از لذت بخش ترین تفریحات در زندگی می باشد ، هیچ چیز مثل نمیتواند انسان را به آرامش نزیک کند ، در ادامه با ما همراه باشید .

 

خواننده ها و ریمیکس های پر طرفدار وبسایت کاست باز کدام اند ؟

بهنام بانی :

بهنام بانی متولد 11 مهر 1366 در دامغان ، خواننده و آهنگساز است . 

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی عمران از دانشگاه شاهرود می باشد که یک خواهر بزرگتر از خود دارد و فاصله سنی با مادرش 19 سال است .

 

همکاری بهنام بانی با آوای فروهر

موسسه آوای فروهر یکی از نهادهای فعال در عرصه موسیقی است که حامی خواننده های موفق زیادی برای حضور در دنیای هنر بوده است .

بهنام بانی یکی از چهره هایی است که با موسسه فروهر همکاری کرد و مدیریت برنامه ها و کنسرت های او برعهده این موسسه است .

 

222

رضا بهرام :

رضا بهرام متولد 20 دی 1370 در یزد، خواننده می باشد . 

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد، از ورزش فوتبال شروع کرد و کم کم سمت موسیقی آمد و حالا کلی طرفدار دارد .

رضا بهرام پیش از گرایش به سمت موسیقی علاقه زیادی به فوتبال داشت و در تیم فوتبال فولاد یزد و بعد از آن فولاد خوزستان بازی کرد ..

خواننده جوان این روزهای دنیای موسیقی پاپ در زمان بازی در تیم فوتبال فولاد خوزستان دچار مصدومیت شد و سه سال مصدومیت و عمل جراحی او را واردار به فاصله گرفتن از دنیای فوتبال کرد .

بعد از کنار گذاشتن فوتبال به تشویق های پدرش به سمت موسیقی گرایش پیدا کرد و به صورت جدی وارد دنیای موسیقی شد .

دانلود ریمیکس رپ

ریمیکس رپ یکی از پرطرفدار ترین بهش های موزیک می باشد که در وبسایت کاست باز روزانه ۳۰ هزار دانلود از قسمت ریمیکس های رپ و رادیو جوان می شود .

33333

مجید رضوی :

مجید رضوی خواننده ایرانی متولد 28 اردیبهشت ماه سال 1376 و اصالتا کرمانشاهی است اما ساکن تهران است

از این خواننده نوظهور و در عین حال موفق این روزها اطلاعات چندانی در دست نیست اما مجید رضوی مدتی است که طرفداران زیادی پیدا کرده و به سرعت در حال دیده شدن است .

 

 

سیاوش قمیشی :‌

سیاوش قمیشی متولد 21 خرداد 1324 در دزفول؛ خواننده است. سیاوش قمیشی دو برادر به نام‌های سیروس و سیامک و یک خواهر به نام سیمین دارد و کوچکترین فرزند خانوادهٔ است. زمانی که سیاوش قمیشی ۹ ماه داشت خانواده اش از دزفول به تهران مهاجرت کردند. زمانی که سیاوش قمیشی ۶ سال داشت یکی از برادرانش آکاردئون می‌آموخت و مادرش پیانو را زیر نظر یک معلم روس به نام اُلگا می‌آموخت. سیاوش از شنیدن صدای نواختن آنها را دوست داشت و با اینکه کودک بود و پایش به پدال‌های پیانو نمی‌رسید به پشت ساز مادرش (پیانو) می‌نشست و با پدال‌های آن بازی می‌کرد. همین بازی‌ها به همراه صداهایی که از این ساز خارج می‌شد به او احساس خوبی می‌داد و سیاوش قمیشی به موسیقی علاقه‌ای ویژه پیدا کرد .

 

.

Kasetbaz.ir کاست باز

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: