به گزارش پایگاه خبری مثلی آنلاین: فرشته حسینی بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون است که اصالتی افغانستانی دارد او به یکی از هنرمندان حرفه ای در سینما عرصه تبدیل شده است.

 فرشته حسینی چند ماهی می شود که با نوید محمدزاده بازیگر معروف ایرانی ازدواج کرده و درست از همان زمان به بعد اصالت افغانی بودنش توسط کاربران مورد تمسخر قرار گرفت. فرشته حسینی با وجود اینکه حالا دیگر مجرد نیست و شوهر دارد اما همچنان سفرهای خارجی زیادی بدون نوید می رود.  فرشته حسینی به تازگی هم تصاویری از خود منتشر کرده که ژستی نه چندان زنانه دارد و در خارج از کشور به سر می برد.

تصویری باورنکردنی از فرشته حسینی سیگار به دست /عکس

نکته قابل توجه در این پست سیگاری است که در دست فرشته حسینی وجود دارد اما طبق معمول نوید در کنار همسرش نیست و تنها با یک کامنت سر و ته قضیه را هم آورده است!

فرشته حسینی متولد 1376 و نوید محمدزاده 11 سال از او بزرگ تر است. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌ خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: