ستاره پارسی : حقوق بازنشستگان بالاخره همسان سازی می شود. طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان آبان ماه در دستور کار قرار خواهد گرفت. ظاهراً امضای صد نماینده برای در دستور قرار گرفتن لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نتیجه داده و این لایحه قرار است آبان در دستور کار قرار بگیرد.

این را بازنشستگانی می‌گویند که با نماینده سنندج در مجلس (بانی امضا جمع کردن با لایحه) دیدار داشته‌اند. محسن فتحی در دیدار با اعضای کانون بازنشستگی کشوری کردستان اظهارکرد:

خوشحالم که این اتفاق یعنی درخواست بنده و همراهی همکاران در مجلس شورای اسلامی از قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی برای در دستور کار قرار دادن لایحه دایمی کردن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مصادف با ماه مبارک ربیع الاول شده است.

وی با بیان اینکه، بنده سر سفره بازنشسته بزرگ شده‌ام و پدرم از جامعه بازنشستگان عزیز است، یادآور شد: دغدغه‌ و مسائل پیش روی شما عزیزان را به خوبی می‌دانم و وظیفه خود می‌دانم پیگیر مطالبات به حق شما باشم.

وی اضافه کرد: با تورم موجود در جامعه و با توجه به اینکه بازنشستگان دارای فرزند، نوه، داماد و عروس هستند و اگر حقوق دریافتی با هزینه‌های زندگی شان همخوانی نداشته باشد نه تنها خودشان بلکه افراد تحت تکفل آنان نیز دچار مشکل خواهند شد، لذا به نظر بنده بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان، سرو سامان گرفتن وضعیت فرزندان آنان نیز است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با همراهی همکارانم در مجلس و دستور مساعد ریاست مجلس شورای اسلامی لایحه دایمی کردن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در آبان ماه در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.
این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: