به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: ریحانه پارسا بازیگر نما که مدتی است در ترکیه بسر میبرد این روزها بسیار خبر ساز شده است.خبرها حاکی بر آن است که ریحانه پارسا در ترکیه کشته شده است البته چندی قبل خود ریحانه پارسا در لایو اینستاگرامش حرف از خودکشی زده بود.از طرف ریحانه پارسا و یا خانواده او بعد از انتشار این خبر تایید یا تکذیبی صورت نگرفته است.او در سالهای اخیر با رفتارهای دور از شان و نادرستش بیش از پیش نفرت دیگران را راجع به خودش برانگیخته کرده است و یکی از شخصیتهای منفور در نظر مردم ایران است.ریحانه پارسا برای جذب فالور به هر رفتار زشت و ناپسندی دست زده و یکی از منفورترین شخصیتهای هنری ایران است و زمانی که از ایران مهاجرت کرد با گفتن حرفای بی اساس خانواده و اطرافیانش را زیر سوال برد و از رابطه ی پرتنشش با پدرش و دیگر اعضای خانواده اش بارها صحبت کرد.

شباهت عجیب و باورنکردنی بین ریحانه پارسا و سیمای بارلاس بازیگر مطرخ ترکیه که به تازگی در سریال استانبول ظالم بازی کرده است باعث تعجب همه شد.

خواهر دوقلوی ریحانه پارسا در ترکیه پیدا شد + عکس

سیمای بارلاس (به ترکی Simay Barlas) در ۵ می ۱۹۸۸ در استانبول بدنیا آمده است. بازی اخیر سیمای بارلاس در سریال استانبول ظالم بوده است.

سیمای بارلاس پس از تمام کردن دبیرستان، در رشته سینما و تلویزیون دانشگاه بیلگی پذیرفته شد و به تحصیل در این رشته پرداخت.

سیمای برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ با سریال از هم پاشیده پا به عرصه ی بازیگری گذاشت و با همین کار اول توجه بینندگان را به خود جلب کرد. او پس از این سریال در فیلم ها، سریال ها و آگهی های تبلیغاتی مختلف به ایفای نقش پرداخته است.

کار اخیر سیمای بارلاس مربوط به استانبول ظالم است.

او در این سریال در نقش داملا ظاهر شده و در کنار بازیگرانی چون مینه توگای، بهار شاهین و اوزان دولونای به هنرنمایی پرداخته است.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: