محمدرضا گلزار که کنسرت اخیرش در شنبه دوم نوامبر 2019 در سالن دالبی‌ تئاتر شهر لس‌آنجلس ایالات متحده با حواشی زیادی همراه بود، در جدیدترین مورد اتفاق جالبی را تجربه کرده است و سوژه اصلی کاربران فضای مجازی شده است و از آن به عنوان عشق جدید وی یاد شده است.

ماجرا از این قرار است که پس از کنسرت پر حاشیه وی در سالن دالبی تئاتر پاریس هیلتون یکی از ثروتمندترین زنان جهان در کامنتی از او تحت عنوان قدرت ایرانی یاد کرده است.

محمد رضا گلزار بازیگر مطرح سینمای ایران که در حرفه های مختلفی از قبیل خوانندگی، نوازندگی، مدلینگ، ورزش والیبال و در این اواخر در قامت مجری نیز عرض اندام کرده است با توجه به پتانسیل و توانایی و طرفداران زیادش اکثراً توانسته موفقیتی کسب کند.

از مهمترین دستاورد های وی برگزاری کنسرتش در هفته گذشته در مهم‌ترین سالن کنسرت دنیا یعنی سالن «دالبی تئاتر لس آنجلس» که سالنی ۳۴۰۰ نفری است و هر سال میزبان مراسم اسکار است،  را می توان یاد کرد.

پاریس هیلتون با نام اصلی «پاریس ویتنی هیلتون» هنرپیشه، خواننده و مدل آمریکایی و از وارثان و دختر ریچارد هیلتون صاحب هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون است، وی که به واسطه هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون، یکی از ثروتمندترین زنان حال حاضر جهان محسوب می‌شود، زیر پست تبلیغاتی کنسرت محمدرضا گلزار کامنتی تحت عنوان "قدرت ایرانی!" قرار داده است و از محمد رضا گلزار تمجید کرده و محمدرضا گلزار نیز کامنت او را لایک کرده است.

پاریس هیلتون در عین حال یکی از پر حاشیه‌ترین سلبریتی های دو دهه اخیر در آمریکا بوده است که حواشی بی پایانش در ارتباط با انتشار فیلمهای خصوصی و رانندگی در حالت غیرعادی همواره سوژه جنجالی رسانه های جهان بوده است.

هرچند که این کامنت بی ارتباط با دوستی سام اصغری نامزد بریتنی اسپیرز خواننده مطرح لس آنجلسی نیست، اما باز در نوبه خود سوژه داغ این روزهای فضای مجازی شده است.

پیشتر از این نیز رابطه دوستی علیرضا حقیقی و بی بی رکسا و عشق جواد کاظمیان به مونیکا بلوچی از سوژه های داغ این چنینی فضای مجازی بوده است.

علیرضا حقیقی و بی بی رکسا

پس از حضور موفق وی در جام جهانی ۲۰۱۴ در تیم ملی ایران لژیونر شد و پس از باشگاه روبین کازان در نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی ژانویه ۲۰۱۴ به صورت قرضی به اسپورتینگ کوویلیا در لیگ دسته دوم پرتغال پیوست و همان زمان شایعاتی مربوط به ازدواج وی با بی بی رکسا خواننده آمریکایی منتشر شد.

کاربران جدی شبکه های اجتماعی با توجه به لایک کردن عکسهای علیرضا حقیقی توسط بی بی رکسا حدس زدند که بین این دو آشنایی وجوددارد، این گمانه زنی وقتی تقویت شد که در عکس منتشر شده در صفحه اینستاگرام بی بی رکسا رد گلر تیم ملی در پشت سر این خواننده دیده شد…!!!

علیرضا حقیقی دروازه اسبق تیم پرسپولیس و تیم ملی ایران که در حال حاضر در تیم نساجی مازندران فوتبال خود را دنبال می کند، متولد ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۶۷ در تهران است.

بی بی رکسا با نام کامل بلتا "بی بی" رکسا  متولد ۸ شهریور ۱۳۶۸ در بروکلین نیویورک است و در خانواده ای آلبانیایی به دنیا آمد، او موسیقی دان، نویسنده و خواننده موفقی است و حرفه او اغلب در سرودن موزیک‌هایی در سبک پاپ و الکتروپاپ است و زمان زیادی را در استودیوها صرف نوشتن آهنگ‌ها و خواندن آنها می‌کند و اغلب اجراهایش را به سبک خواننده اصلی به اجرا درمی‌آورد که این شیوه را اولین بار در گروه کارت‌های سیاه به اجرا درآورد.

جواد کاظمیان و مونیکا بلوچی

ماجرا عاشقی مونیکا بلوچی و جواد کاظمیان با تبریک تولد مونیکا بلوچی در صفحه شخصی جواد کاظمیان همراه با شعری عاشقانه آغاز شد که با تشکر این بازیگر سرشناس مواجهه شد، جزییات پست اینستاگرامی تبریک تولد کاظمیان برای مونیکا بلوچی هم نکات جالب توجهی داشت، جواد جدا از اینکه به زبان انگلیسی تولد را تبریک گفته غزل «چه بگویم؟ نگفته هم پیداست/ غم این دل مگر یکی و دو تاست؟/به هم‌ام ریخته‌ست گیسویی/ به هم‌ام ریخته‌ست مدّت‌هاست» را در کپشن پست خود قرار داده که بدون تردید میزان علاقه و عشق او به بازیگر پرآوازه را نشان می‌دهد، جالب اینجاست که بلوچی هم زیر پست جواد کاظمیان از او تشکر کرده و دوباره کاظمیان به پیام تشکر مونیکا بلوچی هم واکنش نشان داده است.

اما ماجرا زمانی عمومی تر شد که پای همبازی سابق وی یعنی علی انصاریان به این ماجرا باز شد و از مونیکا بلوچی برای دوست سابقش خواستگاری کرد.

جواد کاظمیان بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۶۰ در شهر کاشان است و از باشگاه هایی که جواد کاظمیان در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال سایپا تهران ، باشگاه فوتبال شباب الاهلی امارات ، باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران ، باشگاه فوتبال الشعب امارات ، باشگاه فوتبال الشباب امارات ، باشگاه فوتبال عجمان امارات ، باشگاه فوتبال الامارات امارات ، باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان ، باشگاه فوتبال تراکتور سازی تبریز ، باشگاه فوتبال صبای قم و باشگاه فوتبال بوریرام یونایتد اشاره کرد.

مونیکا بلوچی با نام کامل مونیکا آنا ماریا بِلوچّی  هنرپیشه و مدل ایتالیایی که کار خود را به عنوان مدل در حرفهٔ مدلینگ شروع کرد و سپس در چندین فیلم ایتالیایی به ایفای نقش پرداخت و بعد از آن هم به سینمای هالیوود وارد شد، بلوچی همواره در میان زیباترین زنان جهان در نظر گرفته شده‌است.

 
این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: