لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1359 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر است. لیلا بلوکات فارغ‌التحصیل لیسانس رشته طراحی فرش است. لیلا بلوکات به روانشناسی علاقمند است. لیلا بلوکات اسب سواری و ورزش را نیز پیگیری می‌کند. لیلا بلوکات مؤسس خیریه مهر لیلاست.

لیلا بلوکات

عکس جدید لیلا بلوکات در فضای مجازی

لیلا بلوکات ویدئوی جدیدی در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. او در کپشن این پست خود نوشت: «دوستان باارزشم و بچه هام ، چقدر خوشبختم و از داشتنتون به خودم می‌بالم. تو این شب واسه همه عزیزانم آرزوهای خوب می‌کنم و از ته قلبم از خداوند آرامش و شادی و سلامتی براتون میخوام. آمین!

پ.ن ۱: جای خیلیها تو این ویدیو خالیه.

پ.ن ۲: زحمت این ویدئو رو خواهر عزیزم نوشا کشیده و دوستانم همراهی کردن که بسیار از همتون ممنونم کلی ذوق زده شدم.»

لیلا بلوکات عکس‌های جدیدی در پیج اینستاگرامش منتشر کرد.

در تصاویر استوری این بازیگر به شدت ناراحت و غمگین دیده می‌شود که عجیب است. گویا لیلا بلوکات به افسردگی مبتلا شده است.

لیلا بلوکات عکس جدیدی در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد. در این استوری این بازیگر تبلیغات یک مزون لباس را می کند و گویا خودش از صاحبان این مزون است.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات بازیگر مطرح ایرانی است که با وجود وضع مالی خوب اما همچنان در پست و استوری‌های خود فاز غم دارد.

لیلا بلوکات در فضای مجازی بسیار فعال است و اهل انتشار پست و استوری های مختلف است اما عموما هنرمندی کم‌حاشیه است. خانم بازیگر عاشق ژست‌های «مثلا حواسم نیست» و سلفی در آینه آسانسور است و به تازگی هم استایل های پاییزه جذابی را از خود نشان می دهد.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات به تازگی به اروپا سفر کرده و هر روز عکس جدیدی به اشتراک می‌گذارد. در ادامه عکس‌های لیلا بلوکات در میلان ایتالیا را مشاهده کنید.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

 

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات عکس جدیدی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

لیلا بلوکات

تحصلات لیلا بلوکات 

لیلا بوکات می‌گوید: از دوران دبیرستان عشق بازیگری داشتم برای همین تصمیم گرفتم حرفه بازیگری را دنبال کنم، اما از شانس ام مهلت ثبت نام در هنرستان صدا و سیما تمام شده بود. در نهایت مجبور شدم در رشته فرش ادامه تحصیل بدهم. 

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در دانشگاه نیز تا مقطع کارشناسی طراحی فرش خواند اما به دلیل علاقه اش به بازی دوره‌های بازیگری را نزد استادانی چونی امین تارخ، میکائیل شهرستانی گذراند. او همچنین در ورکشاپ بازیگری مرحوم سمندریان نیز حضور داشت. او کم کم از سال 1377 با تئاتر های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد.

لیلا بلوکات

فعالیت حرفه‌ای لیلا بلوکات

بلوکات در سال 77 از طریق بازی‌های تئاتری و دیده شدن در آن برای اولین بار با سریال روزهای زندگی به کارگردانی سیروس مقدم وارد قاب تلویزیون شد. شهرت وی به سریال یوسف پیامبر در سال 87 در نقش همسر آخناتون برمی‌گردد که موجب شهرت وی شد، او ابتدا قرار بود در نقش زلیخا در این سریال بازی کند اما به خاطر سانحه رانندگی این نقش به کتایون ریاحی سپرده شد.

لیلا بلوکات

خانواده لیلا بلوکات

لیلا بلوکات درباره خانواده می‌گوید: من عاشق خانواده ام هستم و بسیار خانواده‌دوستم، رابطه ام با اعضای خانواده صمیمی و نزدیک است، یکی از خواهرانم بنام نیوشا فارغ التحصیل مهندسی برق و متاهل است. خواهر کوچکترم میترا مدیریت ایرانگردی و جهانگردی خوانده است، و تنها برادر هم نقشه‌کشی صنعتی خوانده است.

ازدواج لیلا بلوکات

لیلا بلوکات می‌گوید: موضوع ازدواج در اولویت زندگی امروز من نیست، هر چند معتقدم ازدواج از موضوعاتی نیست که روی آن برنامه ریزی خاصی داشت و گاهی ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می کند.

لیلا بلوکات و ورزش حرفه‌ای

لیلا بلوکات می‌گوید: من به شدت در ورزش فعال هستم، از اعضای ثابت تیم والیبال هنرمندانم و سوارکاری را به طور حرفه ای انجام می دهم، البته والیبال را از نوجوانی دنبال می کردم

من بارها به خاطر بینی کوچک و گونه برجسته ام مورد قضاوت قرار گرفتم، حتی اغلب کارگردان ها فکر می کنند هیچ جای صورتم مال خودم نیست! اما قسم می‌خورم حتی یک بار جراحی یا تزریق ژل نداشته ام.

او می‌گوید: از دوران کودکی عاشق کمک کردن به دیگران بودم، یادمه در دوران دبیرستان متوجه شدم فردی برای تهیه جهیزیه دچار مشکل است در آن مقطع از همکلاسی ها، دوست و آشنا پول جمع کردم و برای آن فرد جهیزیه خریدم. لذت این کمک به قدری برایم شیرین بود که تصمیم گرفتم به شکل جدی تر وارد این حوزه شوم

موسسه خیریه لیلا بلوکات

خانوم بلوکات موسس خیریه مهر لیلا است، هدف این موسسه کمک به بیماران ام اس، سندروم دان، مبتلا به سرطان و بچه های بی‌سرپرست و معلول است. 

لیلا بلوکات خود سرپرستی 6 دختر و 2 پسر معلول را نیز بر عهده دارد.

لیلا بلوکات درباره تغذیه خود می‌گوید: از زمانی که به مفید و مضر بودن خوردنی‌ ها آگاهی پیدا کردم بسیاری از مواد را از برنامه غذایی‌ ام حذف و جایگزین مفیدتر و بهتری برای همه آنها پیدا کردم

دو تا موضوعی که بیشترین کتاب‌ ها را درباره‌ شان خواندم یکی کتاب‌ های تاریخی است و دیگر روانشناسی است، همچنین عاشق سفر هم هستم.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: