حمید هیراد خواننده نسبتا جدید کشور ماست.حمید هیراد سعی کرده موسیقی متفاوتی ارائه بدهد.پیش از این مشکلاتی در اجرای یک کنسرت برای حمید هیراد ایجاد شده بود. حمید هیراد آهنگ جدیدی منتشر کرده است.موزیک ویدیوی جدید حمید هیراد به نام «خدا نکند» تقدیم به شما.

بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی خبر از ابتلای خواننده خوب کشورمان به کرونا داد و نوشت: خواننده پاپ «‎حمید هیراد» امروز به دلیل ضعف جسمی به بیمارستان منتقل و پس از بررسی ابتدایی، مشخص شده که به ‎کرونا از نوع انگلیسی مبتلا شده و به دلیل حساسیتهای ناشی از ابتلایش به سرطان، هم اکنون بستری و قرنطینه شده است. مدیران «آوازی نو» هنوز واکنشی درباره این خبر نداشته اند. 

بیوگرافی حمید هیراد

حمید حسین‌زاده، با نام هنری حمید هیراد (زاده ۱ بهمن ۱۳۷۰ در چابکسر) خواننده موسیقی پاپ اهل ایران است. حمید هیراد از سنین نوجوانی به موسیقی و خوانندگی علاقه مند بوده است و علاوه بر خوانندگی به یادگیری پیانو، گیتار و انواع آلات موسیقی سنتی مسلط است.وی سابقه چندین سال خوانندگی دارد و در سبک خاص خود با اهنگ ها و فضای تلفیقی سنتی عرفانی و موسیقی شاد توانسته طرفداران خواسته خود را پیدا نماید

 

در اولین گام هنری آموزش موسیقی سنتی را آغاز کرد، سپس با چند کار نیم حرفه ای استعداد خود را محک زد اما برای دیده شدن نیاز به همکاری با شرکت های بزرگ هنری داشت

او بواسطه آشناهایش یکی از آهنگ های سنتی خود را به آقای حسن اردستانی مدیرعامل شرکت آوازی نو ارسال کرد که موجب قرار داد همکاری و ورود به این شرکت بزرگ شد.

او تا یک سال به همراه تیم این شرکت در حال آنالیز بازار برای انتشار سبک جدید از موسیقی تلاش کرد و در نهایت در اواخر سال 95 شروع طوفانی داشت.

مهم‌ترین خصوصیت آهنگ‌ های حمید هیراد را می‌توان اشعار آن دانست.

زندگینامه حمید هیراد

اشعار مورد انتخاب او اکثرا دارای فضای تغزلی هستند. این در حالی است که موسیقی «هاوس» یا «ای دی ام» با حال و هوای پاپ ارایه دهنده این اشعار تغزلی هستند.

همچنین نوع آواز حمید هیراد نیز یادآور موسیقی تلفیقی این روزها است.

عشق و علاقه در کنار هدف باعث شد تلاش هایش در عرصه موسیقی در نهایت دیده شود، وی با نوع جدیدی از بیان و اجرا توانست با حمایت شرکت موسیقی خود را شناخته تر کند.

حمید هیراد اهنگ های خود را با همکاری شرکت اوازی نو منتشر می نماید و تمام حقوق و فعالیت های وی متعلق به این شرکت می باشد.

با توجه به نحوه انتشار عکس های خود در صفحه مجازی اش و اینکه اسمی از همسر خود نمی برد، به نظر می رسد که مجرد بوده و همسری نداشته باشد.

بیماری حمید هیراد :

یکشنبه 25 اسفند 1398 اخباری در فضای مجازی منتشر شد که از ابتلای حمید هیراد به سرطان خبر می‌داد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این ماجرا صحت دارد و حمید هیراد به سرطان خون مبتلا است. بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توییترش نوشت که حمید هیراد خواننده محبوب کشور به سرطان خون مبتلاست و این بیماری امان حمید هیراد را بریده است. این خواننده هم اکنون هم تحت نظارت و معالجه پزشک است و روند درمانش همچنان ادامه دارد. حمید هیراد بیش از یکسال است که درگیر شیمی درمانی می باشد.

آهنگ های حمید هیراد :

۱۳۹۶ مستم کن۱۳۹۶ بی تاب۱۳۹۶ فراموش کن۱۳۹۶ دلارام۱۳۹۶ معشوقه۱۳۹۶ رسوایی۱۳۹۶ شب که شد۱۳۹۶ خدا۱۳۹۶ عشق۱۳۹۶وخیه مگه۱۳۹۶ نیمهٔ جانم۱۳۹۶ یار۱۳۹۶ انفرادی۱۳۹۶ دیوانهٔ شهر۱۳۹۷ ماه من۱۳۹۷ هل هله۱۳۹۷ عاشق۱۳۹۷ جنجال۱۳۹۷ خاتون۱۳۹۷ کدئین۱۳۹۸ دیر کردی۱۳۹۸ دهه شصت۱۳۹۸ ای وای۱۳۹۸ خوشم میاد۱۳۹۸ آهو۱۳۹۸ آشوب۱۳۹۸ گفتم بمان۱۳۹۸ آخر نماندی

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: