آزاده زارعی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 10 خرداد سال 1368 است و اصالتا اصفهانی است. آزاده زارعی فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه فرهنگ و هنر تهران است. آزاده زارعی همچنین منشی صحنه چند فیلم سینمایی نیز بوده است. 

عکسهای آزاده زارعی با استایل و ژست های متفاوت

آزاده زارعی

پدر آزاده زارعی در حرفه قلم زنی فعالیت میکند و در میدان نقش جهان اصفهان مغازه ای دارد که به قلم زنی مشغول است و مادرش خانه دار است. آزاده زارعی دو برادر دارد و تک دختر خانواده است. ارتباطش با برادرش احمد خیلی خوب و صمیمی است.

آزاده زارعی به دلیل بازی در سریال آوای باران در سال 1392 به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش باران توانست خوش بدرخشد. او قبل از سریال آوای باران در اثری دیگر در نقش فرعی بازی کرده بود ولی به موفقیت چشمگیری نرسید.

بعد از بازی در آوای باران به سیندرلای ایران معروف شد !

آزاده زارعی  علاوه‌بر سریال آوای باران، سال 1393 در 25 سالگی در سریال مهر طوبی نیز بازی کرده است. در این سال‌ها آزاده زارعی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است .

 

علایق آزاده زارعی :

به شدت فوتبالی است و طرفدار استقلال و از تیم های خارجی هم هوادار تیم بارسلونا است، گاهی شعر هم میگوید. تئاتر را به‌ شدت دوست دارد. او به حیوانات وحشی از جمله مار بسیار علاقه دارد.

آزاده زارعی دستی نیز در هنر قلم‌زنی روی مس و نقره و برنج و طلا دارد که این کار را از پدرش آموخته‌است و آثار خود را در گالری‌های مختلف ایرانی و خارجی به نمایش گذاشته‌است.

آثار آزاده زارعی :

برف روی شیروانی داغ ۱۳۸۹

آمین خواهیم گفت  ۱۳۸۹

اکباتان ۱۳۹۰

عملیات مهد کودک ۱۳۹۱ 

آوای باران ۱۳۹۲

مهر طوبی ۱۳۹۴ 

هایلایت ۱۳۹۶ 

سال‌های دور از خانه ۱۳۹۷

شاه رگ  ۱۳۹۸

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: