عکسی از سپیده بزمی پور،همسر  شاهرخ استخری   را می بینید.شاهرخ استخری در 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و 2 خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد، او پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال 82-1381 گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند.

عکس بی حجاب همسر شاهرخ استخری در خانه ای زیبا

184407922_736720476998284_467193637356912832_n

او با تله فیلم تلــخون ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از پریدخت گرفته تا مثل هیچ کس و سپس ماه عســل و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال دل نوازان است و بعد از آن فاصله ها جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.
استخری در سریال دل نوازان ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال فاصله ها ، نقش سعید را بازی کند. او می گوید:مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

عکس جذاب همسر شاهرخ استخری در برف زمستانی بلژیک سروصدا کرد . شاهرخ استخری که به همراه خانواده چند روزی است خارج از کشور به سر می برد با انتشار پست های جدید با دنبال کننده های خود در ارتباط هست . شاهرخ استخری هدف از مسافرت به خارج از کشور را تفریحی اعلام کرده است و قصد زندگی خارج از ایران را ندارد. شایعات زیادی در مورد مهاجرت شاهرخ استخری به گوش می رسید که همگی کذب است  . 

شاهرخ استخری

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: