ماجرا از این قرار است که کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام متوجه شدند تازه عروس و داماد پرحاشیه ی سینمای ایران که شش ماه بیشتر از ازدواج شان نمی گذرد، در اقدامی ناگهانی عکس های مشترک خود را از صفحه شخصی شان در اینستاگرام پاک کردند.

پس از این اتفاق  پارسا هم شروع به انتشار متن های غم انگیزی در توییتر و اینستاگرام خود کرد. همین اتفاقات سبب شده شایعه ی جدایی این زوج از یکدیگر بر سر زبان ها افتد.

ازدواج مهدی هاشمی و مهنوش صادقی

"مهنوش صادقی" بازیگر سریال دردسر‌های عظیم ازدواج رسمی‌اش با مهدی هاشمی که سال‌ها پنهان بود را علنی کرد. رازی به بلافاصله با واکنش نورا هاشمی و گلاب آدینه روبه رو شد.

"مهنوش صادقی" نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون ایران در ویدیویی کوتاه ادعا کرد مدت‌ها بود این موضوع را پنهان کرده بودیم، اما اکنون احساس می‌کنم زمان مناسبی برای افشای آن است.

ازدواج فریبرز عرب نیا و عسل بدیعی

فریبرز عرب نیا بازیگر سینما و تلویزیون یکی دیگز از چهره هایی است که دو بار ازدواج کرده است.زنده یاد عسل بدیعی همسر دوم فریبرز عرب نیا بود و این زوج پسرش به نام جانیار دارند.

ازدواج هومن سیدی 

هومن سیدی یکی دیگر از بازیگران کشورمان است که تن به ازدواج مجدد داد. آبان ماه سال 96 بود که هومن سیدی با انتشار عکسی از همسر و دخترش همه را غافلگیر کرد و خبر ازدواج مجددش را اینگونه اعلام کرد. نیل دختر هومن سیدی است که به تازگی یکساله شده است.

ازدواج آزاده نامداری

یکی دیگر از چهره های کشورمان که ازدواج مجدد را تجربه کرد آزاده نامداری مجری و بازیگر کشورمان است. ازدواج آزاده نامداری با فرزاد حسنی و جدایی او یکی از جنجالی ترین ماجراهای مربوط به خانم مجری بود که با ازدواج مجدد تقریبا خاتمه یافت. آزاده نامداری برای دومین بار با سجاد عبادی پسر رحیم عبادی از چهره های مطرح کشور ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام گندم است.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: