نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس با انتقاد از عملکرد مسئولان در خصوص اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان تأکید کرد که دولت در اجرای این مصوبه قانون‌گریزی می‌کند.

غلامعلی کوهساری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ مردادماه) مجلس ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: پرداخت پول گندم به کشاورزان زحمتکش هنوز کامل نشده است، همچنین پول دانه‌های روغنی به ویژه کلزا و دانه روغنی کاملیا علیرغم گذشت بیش از ۷۰ روز انجام نشده است.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت در اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان قانون گریزی می‌کند. چرا این مصوبه مجلس که در اسفند ماه به تصویب رسیده است هنوز اجرایی نشده است.

وی افزود: بارندگی‌های اخیر یک بار دیگر ثابت کرد در حوزه مدیریت بحران چقدر آسیب‌پذیر بوده و در این زمینه با بحران مواجه هستیم. دولت در حل این مشکل باید چاره‌اندیشی کند.

کوهساری در ادامه خواستار تبدیل وضعیت نیروهای وزارت بهداشت به ویژه نیروهای طرحی و شرکتی، معلمان حق‌التدریس، خرید خدمات، غیرانتفاعی، نهضتی و حل مشکل مربوط به بازنشستگان شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تأکید کرد: دولت در بحث ترمیم کابینه خود به ویژه در حوزه اقتصادی جدی عمل کند تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: