شهره لرستانی(مازیار لرستانی) بازیگرو کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد. شهره لرستانی  اصالتا اهل خرم آباد است. شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر  فارغ‌التحصیل شد. شهره لرستانی به تازگی تغییر جنسیت داده است . تغییر جنسیت شهره لرستانی حواشی بسیار زیادی در کشور داشته است.

کتک کاری مردم با شهره لرستانی در خیابان

پس از تغییر جنسیت خود تذکری در خصوص مراعات رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده است. مازیار لرستانی بازیگر مطرح ایرانی در ویدئویی گفت که به تذکری که کاربران درباره رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده عمل می کند. او در گوشه ای از این ویدئو گفت که تمام بازیگران خانوم مثل خواهرهای من هستند.   مازیار لرستانی بعد از تغییر جنسیتش از اولین پیشنهاد کاری اش رونمایی کرد که با عکس العمل های بسیار زیبا و ستودنی مردم روبرو شد. چند روز قبل مازیار لرستانی با انتشار عکسی درباره شایعات ازدواجش و همسر و فرزندان و مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرامش به شایعات پایان داد و نوشت:    تمام اقدامات من برای تطبیق جنسیت، قانونی و شرعی است. من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام .. چون اساسا شرایطش رو نداشتم. شروع این تغییرات به سال‌ها پیش برمی‌گردد و اصلا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیکل درمانم و تغییرات، زمان بر هستند. من فرزند این آب و خاکم و با آبرو در همین جامعه و کنار همین مردم شریف زندگی و کار می کنم و لازم میدانم مراتب قدردانی خود را از صیانت صدا و سیما و حراست وزارت ارشاد و قوه قضاییه امور حسبی ،سازمان پزشکی قانونی و …. اعلام کنم.  مازیار لرستانی در گوشه ای از ویدئوی خود از علت اینکه تاکنون هورمن تراپی نکرده پرده برداشت. او گفت دلیل به تاخیر انداختن این موضوع این است که چون مستاجر است و هزینه زندگی اش را از طریق بازیگری در می آورد باعث شده این موضوع به تاخیر بیفتد.  ویدیوی زیر را در رابطه با ماجرای درگیری شهره (مازیار) لرستانی در ادامه تماشا کنید:

در این ویدیو که مازیار لرستانی به صورت سلفی ضبط کرده است، وی از دنبال کنندگانش تقاضا می کند اخبار مرتبط با او را از طریق صفحه رسمی اش پیگیر باشند و توجهی به شایعات صفحات جعلی نکنند.  برخی صفحات مجازی مدعی شده بودند پس از تغییر جنسیت شهره لرستانی، این بازیگر اقدام به ازدواج با یک زن کرده و پس از عمل آشکارسازی جنسی، مزدوج شده است!

 شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتا اهل خرم آباد است.این بانوی بازیگر در یک خانواده پنج نفره متولد شد، پدر او قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر این بانوی هنرمند در سال 1400 فوت کرده است.  شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.  او خود را یک لر می‌داند که به ایلی بودن عادت دارد و می گوید، نه فقط با بستگان درجه یک بلکه ما با خانواده‌مان در خرم‌آباد و بروجرد و تهران همه و همه در تماسیم هر روز باید از هم خبر داشته باشیم. من به‌دلیل مشغله کاری کمتر اما کلا خانواده همه از حال هم باخبرند و این خاصیت لر بودن است.

شهره لرستانی

ازدواج شهره لرستانی

شهره لرستانی جزو آن دسته از هنرمندان است که زندگی مجردی را به متاهلی ترجیح داده و ازدواج نکرده است.

ازدواج میان هنرمندان به دلیل شرایط شغلی که آنها دارند و دغدغه هایی که زندگی هنری ایجاد میکند تا حدودی دشوار است و شهره لرستانی با توجه به این موضوع تابه حال نتوانسته تصمیمی برای ازدواج بگیرد و به نظرش درک شرایط زندگی با یک هنرمند دشوار است و به همین دلیل ترجیح داده است که مجرد بماند.

شهره لرستانی

ماجرای شکست عشقی شهره لرستانی

شهره لرستانی در بیست و هفت سالگی عاشق شد اما به دلایل مختلفی این عشق نافرجام ماند و زندگی او را کاملاً تحت تاثیر قرار داد. این بازیگر کشورمان پس از شکست عشقی به مدت 8 سال از بازیگری جدا شد و به انزوا و افسردگی روی آورد و تنهایی و بیماری او سبب شد دچار 40 کیلو اضافه وزن شود.

شهره لرستانی

کاهش وزن شهره لرستانی

شهره لرستانی کم‌کاری تیروئید، مشکلات هورمونی و افسردگی را عامل اضافه‌وزن و چاقی‌ خود می‌داند. او یک بار موفق شد چهل کیلو از وزنش را با تغذیه کم کند و انگیزه کاهش وزن خود را عاشق شدن دوباره اش می‌داند اما دوباره اضافه وزن یافت.

این هنرمند سال گذشته (1400)عمل اسلیو معده انجام داده و کاهش وزن بسیاری داشته است، او در مراسم ختم پدر خود با ظاهری متفاوت و شوکه کننده حاضر شده و تغییرات ظاهری او بسیار محسوس بود.

علاقه شهره لرستانی به گربه هایش

شهره لرستانی یکی از هنرمندانی است که علاقه زیادی به گربه دارد و اگر سری به خانه او بزنید گربه های زیادی را مشاهده خواهید کرد.

 شهره لرستانی پاسخ سوالات مخاطبانش را داد  شهره لرستانی که چندی پیش خبر از تطبیق جنسیت و تغییر نامش به مازیار را در صفحه اینستاگرامیش اعلام نمود، این روزها در صدر اخبار و حاشیه سازی ها قرار دارد و هر روز شایعات زیادی در مورد او شنیده می شود و عکس های زیادی از او و همکارانش در شکل و شمایل جدید منتشر می شود.  بازیگر فیلم خوشنام برای پایان دادن به شایعاتی چون توقیف فیلم هایش، رفتن به خارج از کشور، عکس با همکارانش و... ویدیوئی را به تازگی در صفحه اینستاگرام خود منتشر نمود و همانطور که در این بخش ، نوشت:  یکی درد و یکی درمان پسندد آموزش طراحی سایت با تخفیف ویژه همین حالا ثبت نام کن  آموزش طراحی سایت با تخفیف ویژه همین حالا ثبت نام کن مشاهده yektanet-logo-sign تبلیغ  یکی وصل و یکی هجران پسندد  من از درمان و درد و وصل و هجران  پسندم آنچه را جانان پسندد  صحبت های مازیار لرستانی در مورد حواشی اخیر  مازیار لرستانی که در روزهای اخیر صریحا اعلام نموده بود، به پیج های فیک توجه نکنید و تمامی اخبار را از صفحه خودم دنبال نمایید، در ویدیویی که منتشر نمود، به شایعات اخیر پایان داد و صادقانه با مردم صحبت کرد و گفت: [yektanet.com]  سلام خیلی ها پرسیدید چرا من یقه بلوزهام رو می بندم، برای اینکه من لاغر شدم همه لباسام بهم گشاد شدند، می بندم که به هر حال یه حالت منطقی داشته باشه.  من می خواستم تشکر کنم از همه عزیزانی که من رو دنبال می کنن و بگم که من برای همیشه در ایران خواهم موند و ایران رو دوست دارم، سرزمینمه و حتی اگه بیرونم هم بکنن، نمیرم، واقعیتش اینه که خیلی مردم رو دوست دارم، براشون احترام قائلم و اگر تا به حال هورمون تراپی هم نکردم به خاطر اینه که اجاره نشینم و مثل همه شما باید کار کنم و خرج زندگیم رو در بیارم و از راه هنری من تلاش می کنم و کار دیگری ندارم، نه به جایی وصلم نه به چیزی وصلم و نه هیچ چیز دیگری.  راجع به اینکه گفتید رعایت کنم بله چشم به روی چشمام رعایت می کنم؛ همه همکارهای من خانم های بازیگر برای من مثل خواهرم هستند، حرمت و حریمشون مشخصه از این به بعد هم روی چشمهام بیشتر رعایت می کنم، عکس ها مال قدیمه.  شهره لرستانی  خیلی ممنونم بابت راهنمایی هاتون، من هورمون تراپی رو شروع نکردم، به خاطر اینکه ناچار بودم صدا و چهره ام رو نگه دارم به خاطر کار بازیگری، ولی الان دیگه به جایی رسیده که ضرورتی نیست و من دیگه هورمون تراپی رو شروع می کنم، امیدوارم دعای خیر شما پشت من باشه.  ممنون از تمام دلگرمی هایی که به من میدید، اونهایی که به هر حال مطابق میلشون نیست کار من، دیگه یه جوری باید کنار بیان با این قضیه، گفته بودید دلم برای شهره لرستانی تنگ میشه منم دلم براش تنگ میشه به هر حال صمیمی ترین دوست من بوده و نزدیک تر از همه شما به من، کارهاش هست، آثار هست، می تونید مراجعه کنید بهشون الحمدالله که ممنوع هم نشدند، چیز دیگری که می خواستم بگم اینه که سیکل رشد، برای همه آدم ها وجود دارد و الزاما تبدیل از جنسی به جنس دیگری شدن نیست.  سیکل رشد یعنی اینکه آدم ها هیچ کدوم اونجایی که هستن متوقف نشن و برای بهتر شدنشون تلاش کنن، برای هر کسی بهتر شدن چیزی هست، برای من این بود،شاید برای شما چیز دیگری باشه، سعی کنیم جامعمون رو بهتر از چیزی که هست تحویل بدیم به نسل بعد و برای احیا فرهنگمون و سنت هامون کوشا باشیم و من هم خیلی مخلص همتون هستم.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۵۵ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: