واتس‌اپ اپلیکیشن کاملا جدیدی را برای کاربران ویندوز منتشر کرده که امکان دسترسی به پیام‌ها بدون نیاز به آنلاین بودن گوشی را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن جدید که با استفاده از فناوری‌های بومی ویندوز توسعه داده شده، عملکرد بسیار بهتری نسبت به نسخه‌های قبلی دارد.

نسخه جدید واتس‌اپ برای ویندوز قبلا به عنوان یک برنامه بتا در دسترس قرار گرفته بود، اما اکنون برای تمام کاربران منتشر شده است. برنامه جدید واتس‌اپ که هم اکنون می‌توانید آن را از استور مایکروسافت دانلود کنید، بومی ویندوز است و همانطور که واتس‌اپ توضیح می‌دهد، عملکرد سریع‌تر و بهتری را به کاربران ارائه می‌کند.

تا پیش از این، کاربران ویندوز مجبور بودند تا اپلیکیشن دسکتاپ مبتنی بر وب WhatsApp را دانلود کنند یا از طریق مرورگر خود به این سرویس پیام‌رسان محبوب دسترسی داشته باشند.

نسخه جدید واتس‌اپ در مقایسه با نسخه قبلی رابط کاربری نسبتا تمیزتری دارد، اما چندان نیز متفاوت به نظر نمی‌رسد. بزرگ‌ترین تغییر این است که دیگر نیازی به آنلاین نگه‌ داشتن نسخه موبایل خود برای همگام‌سازی پیام‌ها بین نسخه‌های گوشی و دسکتاپ برنامه وجود ندارد.

علاوه بر این، واتس‌اپ توضیح می‌دهد که در حال کار روی نسخه بومی اپلیکیشن خود برای macOS است. ماه گذشته واتس‌اپ اولین نسخه بتای عمومی برنامه جدید خود برای مک را منتشر کرد که بر اساس فناوری Catalyst ساخته شده؛ قابلیتی که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد به‌راحتی برنامه‌های iOS را به macOS بیاورند.

بنابراین کاربران macOS می‌توانند انتظار داشته باشند که در آینده نسخه بومی اپلیکیشن WhatsApp نیز برای آن‌ها منتشر شود که تجربه سریع‌تر و بهتری را به آن‌ها ارائه کند.

واتس‌اپ همچنین قصد دارد نسخه آپید اپلیکیشن خود را نیز در دسترس کاربران قرار دهد، اما در این مرحله، نسخه بتای آن برای iPadOS هنوز منتشر نشده است.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲۷۶ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: