منوچهر هادی کارگردان بی حاشیه، یکتا ناصر همسر منوچهر هادی است. منوچهر هادی تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد.منوچهر هادی روی تخت بیمارستان است.

منوچهر هادی

منوچهر هادی تحت عمل جراحی قرار گرفت

منوچهر هادی کارگردان مطرح کشورمان که سریال جدید او با عنوان «نیسان آبی» در حال پخش از نمایش خانگی است پس از پایان مراحل فیلمبرداری این مجموعه در بیمارستان بستری شد.

منوچهر هادی

یکتا ناصر همسر این کارگردان در آخرین روز تصویر برداری سریال نیسان آبی در ترکیه، با انتشار ویدئویی از درد کمر وحشتناک منوچهر هادی گفته بود و منوچهر هادی امروز تحت عمل جراحی دیسک کمر قرار گرفت.

منوچهر هادی با انتشار تصاویر زیر در اینستاگرام خود ذکر کرد:

ممنون از دکتر خلیل میرزا محمدی و تیم همراهشون که عمل دیسک کمر منو به بهترین شکل انجام دادن.

(دکتر شهرام فیروز مرنی و دکتر محی الدین فصیحی تیم همراه)

این پست صرفا جهت قدردانی از تیم پزشکی است و کلیه هزینه های درمان پرداخت شده است. 

بیوگرافی منوچهر هادی

تولد: ۱۳۵۱

زمینه فعالیت منوچهر هادی: کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۱ تا کنون

همسر منوچهر هادی: یکتا ناصر

منوچهر هادی (زادهٔ ۱۳۵۱، تهران)، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون ایران است.

منوچهر هادی پس از گرفتن دیپلم وارد عرصه هنر شد و کارهای متنوعی همچون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات را آزمود.

عکس های منوچهر هادی

منوچهر هادی در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش به نام «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد ۴ تله فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچه محجوب» را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده دار بوده است.

ز جمله سوابق هنری منوچهر هادی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه» (۱۳۸۶) و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» (۱۳۹۰) و من سالوادور نیستم (۱۳۹۴) اشاره کرد.

عکس های منوچهر هادی، همسر یکتا ناصر

ازدواج منوچهر هادی با یکتا ناصر

منوچهر هادی و یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون، طی مراسمی به عقد یکدیگر درآمدند و یکی دیگر از زوج های سینمایی ایران را تشکیل دادند.

منوچهر هادی در رابطه با ازدواجش با یکتا ناصر در یک گفتگو بیان کرد: مهمترین اتفاق زندگی من در سال 1394، آغاز زندگی با یکتا ناصر بود که در روز پنجشنبه 20 اسفند 1394 این عمل انجام شد. از این بابت خوشحالم چرا که امید من در زندگی با این کار بیشتر شد.

منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر

یکتا ناصر نیز در مورد ازدواجش با منوچهر هادی گفت:‌ روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارم و حسم نسبت به این ازدواج، مثبت است. پایان سال 1394 و شروع سال 95 با این اتفاق مهم در زندگی من و منوچهر هادی رقم خورد و امید دارم همه چیز خوب پیش برود.

عکس مراسم ازدوج منوچهر هادی و یکتا ناصر

فیلم‎شناسی منوچهر هادی

- فیلم های سینمایی منوچهر هادی

منوچهر هادی تا کنون ۵ فیلم سینمایی ساخته که به غیر از دنیای پر امید نویسندگی ۳ اثر دیگر را نیز خودش به عهده داشته است.

- من سالوادور نیستم (۱۳۹۴)

- قرنطینه (۱۳۸۶)

- یکی می‌خواد باهات حرف بزنه (۱۳۹۰)

- دنیای پرامید (۱۳۹۱)

- زندگی جای دیگری است (۱۳۹۲)

- فیلم های تلویزیونی منوچهر هادی

- آمین (۱۳۹۳)

- خوب، بد، زشت (۱۳۹۳)

- خداحافظ بچه (۱۳۹۱)

- تله‌فیلم

- تیاتر مردگان بی کفن و دفن (۱۳۹۴)

- ته خط (۱۳۹۳)

- پاپوش (۱۳۹۰)

- آخرین روز ماه (۱۳۸۹)

- کوچه محجوب (۱۳۸۵)

- فرصت‌های فردا (۱۳۸۵)

- تصادف (۱۳۸۵)

یکتا یکتا ناصر بازیگر توانمند سینما و تلویزیون است. یکتا ناصر با منوچهر هادی کارگردان سریال دل ازدواج کرده است. یکتا ناصر یک دختر دارد. یکتا ناصر وارد چهارمین سالگرد زندگی مشترک خود شد. یکتا ناصر فعالیت هنری خود را با سریال گلهای کاغذی شروع کرد.

منوچهر هادی کارگردان سریال دل با انتشار عکسی در صحفه شخصی اش سالگرد ازدواجش با یکتا ناصر را به وی تبریک گفته است و خانم بازیگر نیز دلنوشته ای همراه با عکسی زیبا منتشر کرده بود. وی نوشت: منوچهر هادی : ❤️ بیست اسفند چهارمین سال زندگی مشترکمان برای همه خانواده های سرزمینم روزهای خوب و آرامی را آرزو میکنم.

یکتا ناصر نیز در پستی اینستاگرامی نوشت: این روزها بیشتر میدانم که عشق چه مأواى است براى پناه بیستم اسفند #منوچهرهادی #یکتا_ناصر #سالگردازدواجمون_مبارک

یکتا ناصر و منوچهر هادی چهرهه ای مشهور هنری با انتشار عکس های در صحفه شخصی خود از چهارمین سالگرد ازدواج خود خبر داده و این اتفاق شیرین را جشن گرفته اند. گفتنی است این زوج در ۲۰ اسفند ماه سال ۹۴ زندگی مشترکشان را شروع کرده اند و اکنون دختر کوچولوی شیرین زبان به نام سوفیا دارند. در ادامه عکس های از سالگرد ازدواج یکتا ناصر و منوچهر هادی را در Niksalehi مشاهده کنید

منوچهر هادی در مصاحبه ای درباره روز ازدواجش گفته بود که : مهمترین اتفاق زندگی من در سال ۹۴، آغاز زندگی با یکتا ناصر بود که در روز پنجشنبه ۲۰ اسفند این عمل انجام شد. از این بابت خوشحالم چرا که امید من در زندگی با این کار بیشتر شد.

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. وی در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود بطوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

یکتا ناصر پس از بازی درسریال گلهای کاغذی، کماکان فعالیتهای خویش را ادامه داده و در چند مجموعه تلویزیونی دیگر نیز بازی کرد؛ تا اینکه در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در فیلم ساقی رسماً فعالیت خود را در سینما آغاز نمود. او در این مدت وارد دانشگاه نیز شد و در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل گردید.

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند. 

بیوگرافی یکتا ناصر بازیگر نیسان آبی

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد. یکتا ناصر به دلیل علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرد و در تست انتخاب بازیگر شرکت کرد که در نهایت در سال 76 برای بازی در مجموعه تلویزیونی گلهای کاغذی انتخاب شد.

در سال 76 که مسیر و سلیقه ی سینمای ایران تغییر کرد و به سمت جوانگرایی و جوان پسندی رفت یکتا ناصر که از قبل زمینه ی حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردارد! در این سالها موجی از جوانان به صورت فراگیر وارد سینما شدند و آنهایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند اما در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خیلی باعث مطرح کردن این هنرمند نشد ( از جمله :پدر خوانده – شب چراغ ) این روند کار تا سال 79 ادامه داشت. تا اینکه در سال 79 تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی ( با من بمان) رقم خورد.

ازدواج یکتا ناصر بازیگر نیسان آبی

یکتا ناصر در اسفند ۱۳۹۴ با منوچهر هادی ازدواج کرد. آنها در فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه در سال ۹۰ با یکدیگر آشنا شدند.

همسر یکتا ناصر بازیگر نیسان آبی، منوچهر هادی

منوچهر هادی متولد ۲۸ مرداد ۱۳۵۱ در تهران است. او کارگردان و فیلمنامه‌نویس سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی ایرانی است. هادی در سال ۱۳۶۳ در جنگ ایران و عراق پدر خود را از دست داد. او و یکتا در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

جوایز و افتخارات یکتا ناصربازیگر نیسان آبی:

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم« یکی می خواد باهات حرف بزنه»

یکتا ناصر بازیگر نیسان آبی در سریال دل

دل مجموعه‌ای نمایشی ساخته منوچهر هادی است. این سریال محصول سال ۹۸ ایران در شبکه نمایش خانگی است. یکتا ناصر در این سریال نقش آوا را ایفا کرده است. سریال دل یک ملودرام اجتماعی است که دو جوان عاشقانه یکدیگر را دوست دارند و در این میان با فراز و نشیب‌های مختلفی مواجه می‌شوند.

یکتا ناصر بازیگر نیسان آبی در عاشقانه

عاشقانه سریال نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی است که در سال ۹۶-۹۵ منتشر شد. یکتا ناصر در این سریال حضور کوتاهی داشت و به عنوان یکی از بیماران دکتر پگاه دادگر (ساره بیات) مقابل دوربین قرار گرفت.

یکتا ناصر بازیگر نیسان آبی در دورهمی

یکتا ناصر ۵ فروردین ماه ۹۹ مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود و به سوال‌های مدیری پیرامون زندگی شخصی و هنری‌اش پاسخ داد.

خانواده یکتا ناصر بازیگر نیسان آبی

پدر یکتا، بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. یکتا فرزند دوم خانواده است و اسمش را مادرش انتخاب کرده است. او دارای یک خواهر و یک برادر است. خواهرش، نیکتا عکاس است.

یکی می خواد باهات حرف بزنه فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، نویسندگی منوچهر هادی و سعید دولت خانی و تهیه کنندگی فرشته مهدی پور ساخته سال 1390 است. داستان این فیلم زنی به نام لیلا است یک هفته فرصت دارد برای امری حیاتی از شوهر سابق اش رضایت بگیرد.

 

فیلم‌های سینمایی یکتا ناصر بازیگر نیسان آبی

رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷)

آینه بغل (۱۳۹۶)

مشکل گیتی (۱۳۹۴)

فصل نرگس (۱۳۹۴)

کارگر ساده نیازمندیم (۱۳۹۴)

من سالوادور نیستم (۱۳۹۳)

زندگی جای دیگری است (۱۳۹۲)

گنجشکک اشی مشی (۱۳۹۲)

یکی میخواد باهات حرف بزنه (۱۳۹۰)

قند تلخ (۱۳۸۷)

روز بر می‌آید (۱۳۸۵)

نسکافه داغ داغ (۱۳۸۵)

قتل آنلاین (۱۳۸۴)

سرود تولد (۱۳۸۳)

باران رویاها را نمی‌شوید (۱۳۸۲)

خانه‌ای در شن (۱۳۸۲)

عاشق مترسک (۱۳۸۲)

قند ترش (۱۳۸۲)

فراری (۱۳۸۱)

ساقی (۱۳۸۰)

مجموعه تلویزیونی یکتا ناصر بازیگر نیسان آبی

جاده قدیم(۱۳۹۴)

دختران حوا(۱۳۹۱)

اولین شب آرامش (۱۳۸۴)

لبه تاریکی(۱۳۸۳)

با من بمان (۱۳۷۹)

کاشانه (۱۳۷۸)

شب چراغ (۱۳۷۸)

پدرخوانده (۱۳۷۸)

عید آن سال‌ها (۱۳۷۷)

گل‌های کاغذی (۱۳۷۶)

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: