نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. نفیسه روشن لیسانس حقوق اسلامی دارد. نفیسه روشن فرزند اول خانواده است و نفیسه روشن دو برادر کوچکتر از خود دارد.نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتواند بازیگر شود.

نفیسه روشن

عکس جدید نفیسه روشن در فضای مجازی

نفیسه روشن پست جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد. نفیسه روشن در کپشن این پست نوشت: «خانم‌های عزیزی که گاهی دلشون میخواد حیوون خانگیشونو ببرن بیرون لطفا لطفا تنهایی نبرید... گویا سارقان دیگه به چیزی در دستان شما رحم نمی‌کنند. خدا بمن رحم کرد.»

لازم به ذکر است نفیسه روشن چندی پیش با انتشار پستی از سگ خانگی‌اش رونمایی کرد و در کپشن نوشته بود پسرم.

اخیرا عکس‌های آتلیه‌ای خانم بازیگر در فضای مجازی منتشر شده است که شایعه شده عکس‌های عروسی خانم بازیگر است.

نفیسه روشن عکس‌های آتلیه‌ای بسیاری را در فضای مجازی منتشر کرده است. فن‌پیج‌های او هم برای حمایت این عکس‌ها را پخش کردند و عنوان کردند که او با این عکس‌ها قصد دلبری کردن را دارد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن تازه عروس سینما و تلویزیون می گوید که از فحاشی مردم به خانواده‌اش در فضای مجازی خسته شده است. کاش بذارید مردم شاد و آزاد باشند. او در ادامه می‌گوید من عروسی آنچنانی نگرفتم و بسیار ساده بود. البته خانم روشن در این مصاحبه می گوید که مراسم ازدواجش (ازدواج اول) خیلی ساده بوده است در صورتی که ویدیوهای منتشر شده از این مراسم عروسی چیز دیگری را نشان می دهد! البته شاید سادگی از نظر خانم روشن با ما مردم عادی فرق داشته باشد.

نفیسه روشن عکس جدیدی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. او در این عکس با سگش دیده می‌شود که از او به عنوان پسرش نام می‌برد. در ادامه عکسی از نفیسه روشن و سگش ببینید که این بازیگر در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

نفیسه روشن، بخشی از آهنگ در واقع امیر تتلو خواننده ساکن ترکیه را منتشر کرد. کاربران فضای مجازی با توجه به محتوای استوری، این ماجرا را مربوط به حواشی طلاق او می‌دانند. در استوری نفیسه روشن تتلو آمده است: «در واقع واقعاً. قوی‌ترین دارویی که برای یک انسان وجود داره. یه انسان دیگه است.»

این متنی که از نفیسه روشن استوری شده است بخشی از آهنگ عاشقانه ای است که امیر تتلو بدون ناسزا منتشر کرده بود. تتلو لقب این آهنگ را «عاشقانه ای دیگر از امیر تتلو» گذاشته بود.

نفیسه روشن

منظور نفیسه روشن از استوری آهنگ تتلو کیست؟

با توجه به حرف‌هایی که به نقل از نفیسه روشن در فضای مجازی در مورد طلاق او منتشر شد، به نظر می‌رسد منظور نفیسه روشن از «یک انسان دیگر» همسرش باشد.

نفیسه روشن چندی پیش در اینستاگرام به این مساله اشاره کرده بود. این بازیگر نوشته بود: «می‌خوام جلوی میلیون‌ها نفر بگم تو صبورترین و مهربون‌ترین مرد دنیا بودی/ باشعورترین و باادب‌ترین/ ولی افسوس که گول اطرافیانو خوردیم.»

در متن آهنگ در واقع تتلو منظور معشوق است و اینکه گاهی تنها چیزی که حال انسان را خوب می‌کند، یک یار است. تتلو بارها در آهنگ هایش از این مفهوم استفاده کرده است.

تتلو هر چند از کلمات ناشایستی استفاده می کند و همواره انتقادات فراوانی بر او وارد است اما جالب است که به شدت به زندگی متعهدانه با همسر معتقد است.

یکی از هوادران تتلو در زیر کامنت های پست او نوشته: «هر چند خیلی وقتا بعضی از کارهات روی اعصابه ولی اینکه تعهد داری و می گی آدم فقط باید با همسرش راحت باشه و لباس باز جلوی غریبه نپوشه خیلی درسته.»

استفاده نفیسه روشن بازیگری که جزو سلبریتی های داخلی محسوب می شود از امیر تتلو جالب است. البته ممکن است این بیت او را تحت تاثیر قرار داده و یاد همسرش انداخته باشد و اصلا نداند از آهنگ در واقع تتلو استفاده کرده است.

ماجرای طلاق نفیسه روشن چیست؟

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون از چندی پیش درگیر حواشی عجیبی بود. این حواشی همزمان با انشتار فیلم عروسی این بازیگر شروع شد و بعد از آن شایعه طلاق نفیسه روشن از همسرش سوژه داغ فضای مجازی بود. البته در این بین عمل جراحی و بستری شدن نفیسه روشن در بیمارستان هم خالی از حاشیه نبود و البته فیلم های غم انگیزی که نفیسه روشن منتشر کرد سوالات زیادی برای کاربران به وجود آورد تا اینکه سرانجام نفیسه روشن از طلاقش گفت. نفیسه روشن گفت: 4 سال است که از همسرم جدا شدم اما خوشبختی او برایم آرزو است.

ناگفته‌هایی از زندگی نفیسه روشن

او کـه می خواست وارد دنیای بازیگری شود، خانواده‌‌اش نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه مشوق او نیز بودند. نفیسه روشن ازآن گروه بازیگرانی محسوب می‌شود کـه کم کم پله هـای ترقی را طی کرد. او بازیگری را با تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد. نخستین تجربه رسمی بازیگری نفیسه روشن قبل از ورود بـه دانشگاه، بازی در مجموعه کمکم کن بود.

پس از آن در سریال روزهای به‌یادماندنی بـه کارگردانی همایون شهنواز درسال ۱۳۸۲ بازی کرد. بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی خود، فعالیتش دراین عرصه را گسترش داد. در پائیز سال 82 در سریال بچه هـای خیابان بـه کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد کـه این تجربه را یکی از بیادماندنی‌ترین کارهایش می‌داند.

پس ازآن در پائیز ۱۳۸۳، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال روزگار غریب را پذیرفت تجربه‌ی طلایی دیگری بر کارنامه هنری خود افزود. هر چند کـه نفیسه روشن قبل از سریال اغما در سریال‌های مختلفی حضور داشت اما می‌توان گفت بـه واسطه آن سریال و نقش پری چهره شد

تحصیلات نفیسه روشن

نفیسه روشن فارغ‌التحصیل رشته فقه و حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی اسـت. نفیسه روشن در پاسخ به دلیل ادامه ندادن رشته تحصیلی و کار نکردن در آن زمینه می‌گوید: از همان کودکی علاقه بـه عرصه هنر داشتم اما پدرم همیشه می‌گفت کـه بهتر اسـت مثل پزشک اصفهانی باشی. او یک پزشک و خواننده خوب اسـت.

می‌توانی یک وکیل خوب باشی و بازیگری را ادامه دهی و در آن هم خوب باشی کـه اگر در بازیگری بـه مشکلی برخوردی، یک تحصیلات آکادمیک از یک شغل دیگر را داشته باشی کـه بتوانی یک کار دیگر را هم انجام دهی. اما هیچ‌وقت پیش نیامد کـه دو شغله بودن را حفظ کنم. حقوق، رشته ای اسـت کـه برای وکیل شدن یا قاضی بودن باید جذبه‌ای را داشته باشید.

اعتماد بـه نفس و روحیه محکمی کـه با چهار قطره اشک و آه و ناله دلت برای آنها نسوزد. خوب قضاوت کنید و حق رابه کسی بدهید کـه واقعا سزاوارش هست. مـن این روحیه را نداشتم. در همان دوره کارورزی، دلم به حال مجرمی کـه گریه می‌کرد می سوخت! همان موقع بـه مـن گفتند کـه بـه درد این شغل نمیخورم. هنر لطافتی دارد کـه با روحیه مـن سازگار اسـت.

مـن بـه عشق، دوستی، مهربانی و معرفت اعتقاد دارم. خیلی وقت ها بـه طراحی، دکور یا حتی نقاشی فکر کردم اما بـه بازیگری کـه مهندس یا پزشک باشد، فکر نکردم. آنها شغل هـای سختی اسـت کـه بـه خوبی می‌تواند درگیرت کند. اگر بخواهی متخصص خوبی باشی، بـه نظرم خیلی درگیر می‌شوید اما اگر صرفا گرفتن یک مدرک شرط باشد، هر مدرکی می‌تواند گوشه خانه بماند و خاک بخورد.

ازدواج نفیسه روشن

نفیسه روشن درسال 91 با یک خلبان به نام بهنام ازدواج کرده و تاکنون فرزندی ندارد.

درباره نفیسه روشن

= سقف آرزوها: گرفتن سیمرغ جشنواره فجر.

= اگر بازیگر نمی شدی: باز هم بازیگر، مـن عاشق بازیگری ام.

= همسر ایده آلی هستی: اگر نبودم تا حالا طلاقم داده بود.

= آشپزی: قرمه سبزی و کباب تابه ای رو خیلی خوب درست می‌کنم.

از کارهای لئو روجاس هم خوشش میاد، یه ویدیو هم از لئو روجاس نوازنده سرخپوست مشهور و دوست داشتنی تـو پیج اینستاگرامش گذاشته، اون آقا مو بلنده لئو روجاس هست.

زندگی مشترک نفیسه روشن با یک خلبان

نفیسه روشن: یکی از پررنگ‌ترین سختی‌های شفل همسرم نبودنش در لحظه هایی اسـت کـه مـن انتظار دارم کنار مـن باشد. مثلاً همین عید امسال نبود. مـن وقت زیادی را گذاشتم و با وسواس زیاد هفت سین انتخاب کردم و چیدم اما لحظه سال تحویل کنار مـن نبود. چهارشنبه سوری نبود. خیلی از مراسم و زمان هایی کـه مـن دوست دارم کنارم باشد، نیست.

از سوی دیگر اگر از بهنام بپرسند زندگی با یک بازیگر چطور اسـت، جواب می‌دهد خیلی سخت! خیلی وقت ها او هست و مـن نیستم و ماجرای یکی بود، یکی نبود، داستان زندگی مـن و بهنام اسـت. اما به خاطر علاقه ای کـه بـه هم داریم بـه شغل هم دیگر احترام می‌گذاریم. از سوی دیگر مـن می‌دانم کـه همسرم اسکادران هواپیمایی اسـت کـه چند صد نفر مسافر دارد و باید محیط آرامی برای او فراهم شود و آرام باشد.

نفیسه روشن می گوید: دراین مدت بـه بچه دار شدن فکر نکردیم. این مدت تمام کارهایی کـه دوست داشتم انجام دهم را انجام دادم و همسرم همیشه مشوقم بود. خیلی از همکارانم با او دوست هستند و رابطه خوبی با آن ها دارد. خدا را شکر می‌کنم، چرا کـه حس میکنم مهم‌ترین بخش زندگی آن بخشی اسـت کـه با کسی همراه می شوی.

اینکـه آن همراه چـه کسی باشد خیلی مهم اسـت. او یار و همدم مـن اسـت و فکر می کن حالا دو دوست خوب هستیم اما هنوز ویژگی‌های یک پدر و مادر خوب را نداریم. فعلاً بـه بچه دار شدن فکر نمی‌کنیم. زمان دانشگاه یک دوره سوارکاری رفتم اما به خاطر کلاس هـای دانشگاه و کار فرصت آموزش دیدن را نداشتم تا اینکـه درسم بـه پایان رسید. آن وقت بود کـه فرصت پیدا کردم سراغ کارهایی بروم کـه دوست داشتم. یکی از آن ها سوارکاری بود. بهار، تابستان و حتی پاییز کـه هوا خیلی سرد نیست، تمام تفریح مـن سوارکاری اسـت. حتی اگر نتوانم سوارکاری کنم، می‌روم و اسب‌ها را تماشا می‌کنم. حس خوبی دارد. با یک موجود زنده ای طرف هستید کـه می فهمد و همان موقع بـه حس هایت جواب می‌دهد.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: