در بازار دیروز پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ بر خلاف عصر روز گذشته مسیر کاهش را دنبال کرد. نرخ دلار در بازار امروز تقریبا ۷۰ تومان از روز چهارشنبه پایین تر بود و با ۲۶ هزار و ۴۸۰ تومان معامله شد. این اسکناس آمریکایی در ساعات پایانی معاملات نقدی دیروز بر روی ۲۶ هزار و ۴۴۰ تومان ایستاد . این قیمت نسبت به روز گذشته کاهش ۱۱۰ تومانی را نشان می دهد.

روند قیمت دلار در بازار متشکل ارزی هم دیروز افزایشی بود. نرخ دلار در این بازار دیروز با ۲۴ هزار و ۹۸۲ تومان روانه بازار شد و در انتهای روز وارد کانال ۲۵ هزار تومان شد . نرخ دلار متشکل گنجشنبه ۲۵ هزار و ۶۰ تومان بود که نسبت به چهارشنبه ۴۶۱ تومان بالا رفته بود.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی ۲۱ بهمن

قیمت خرید این شاخص بازار ارز در صرافی ملی دیروز ۲۱ بهمن با ۲۴ هزار و ۹۳۵ تومان و با قیمت فروش ۲۵ هزار و ۱۸۵ تومان معامله شد. همچنین بر اساس نرخ اعلامی صرافی ملی قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۴۱۱ تومان بود و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۶۹۶ تومان می باشد.

نوسان اندک نرخ حواله درهم

قیمت درهم در بازار دیروز برخلاف قیمت دلار نوسان اندکی را ثبت کرد. نرخ حواله درهم در بازار پنجشنبه با ۷ هزار و ۱۹۰ تومان معامله شد که نسبت به چهارشنبه ۲۰ تومان افت کرده بود. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد ۲۶ هزارو ۴۰۸ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار پایین تر بود


 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: