ایران خودرو محصولات خود را پیش فروش کرد.محصولات ایران خودرو به صورت قرعه کشی ارائه می شد که محصولات ایران خودرو طرفدار زیادی دارد.محصولات ایران خودرو با قیمت جدید ارائه میشود.

با توجه به اینکه مالیات بر ارزش افزوده خودرو‌های داخلی بر روی قیمت خودرو اعمال و از مشتری دریافت می‌شود، در طرح جاری، قیمت دناپلاس توربو دستی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده مشخص شده است.

در راستای اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به صورت هفتگی در سه‌شنبه‌ها، این هفته سی و یکمین مرحله از طرح فروش فوق‌العاده محصولات این شرکت برای سه محصول پژو پارس tu ۵، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک و دستی اجرا می‌شود.

حال در فروش هفته گذشته ایران خودرو همانطور که اشاره شد سه محصول این شرکت برای فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شد؛ متقاضیان این طرح از روز (سه شنبه ۱۹ بهمن ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه) فرصت داشتند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی، طبق روال امروز شنبه (۲۳ بهمن ماه) با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد. پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت خواهند داشت.

قیمت خودرو‌های ایران‌خودرو در بازار آزاد

وانت آریسان ارزان‌ترین خودرو تولیدی ایران‌خودرو در بازار آزاد محسوب می‌شود و در دسته وانت‌های تک‌کابین قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین خودرو سواری تولید شده ایران‌خودرو در بازار آزاد رانا Lx است. رانا با موتور TU ۵ از نظر پیشرانه با خودرو‌های ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد. به گزارش فرارو، با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس توسط ایران‌خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا Lx، پژو ۴۰۵ و سمند Lx ارزان‌ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می‌آیند.

در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران‌خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF ۷ توربو بهره می‌برد و مجهز به جعبه دنده شش سرعته است. همچنین جدیدترین خودرو داخلی ایران‌خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران‌قیمت ایران‌خودرو به شمار می‌رود. همچنین قرار است نسخه اتوماتیک تارا به زودی وارد بازار شود. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک در دسته خودرو‌های گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

چگونه برای خرید اقساطی خودرو به فروشنده اعتماد کنیم؟

در سایه عدم اجرای طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از سوی کارخانه‌ها، برخی  شرکت‌های مختلف در امر فروش اقساطی خودرو اقدامات خود را آغاز کردند و کار به جایی رسید که شیادان هم در لباس شرکت لیزینگی به مثابه یک گرگ به جان بازار و اعتماد مردم افتادند.

 

اینجاست که باید یک مجموعه با سابقه، مورد اطمینان و متعهد در زمینه اجرای تعهدات را یافت. ما این مسیر را برای شما کوتاه کردیم و قصد داریم یکی از معتبرترین فروشندگان اقساطی خودرو را به شما معرفی کنیم.

فرنام خودرو که نام آن یکی دو مرتبه در خلال متن مقاله آمد در سایه تجربیات گسترده و ارزشمندی که در بازار خرید و فروش خودرو کسب کرده، طرح‌های گوناگونی برای فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا در نظر گرفته است.

این مجموعه از آنجایی برتر و محل رجوع مناسبی برای خرید خودروی اقساطی است که متعهد به تحویل فوری خودرو برای تمامی محصولات است.

فرنام خودرو در گام‌ دیگر متعهد به این است که ما به ازای دریافت پیش پرداخت از مشتری، اصل سند و پلاک خودرو را به نام خریدار میزنیم تا او نیز بتواند با آسودگی خیال و ضمیری مطمئن‌ به رانندگی با خودرویش مشغول شود.

 

ویژگی دیگر فرنام خودرو تنوع بالا در محصولات قابل ارایه در طرح فروش اقساطی خودرو می‌باشد. علاقه‌مندان به خرید اقساطی خودرو از سراسر ایران می‌توانند نسبت به تهیه خودروی دلخواهشان اقدام کنند.

فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا در کنار محصولات گروه تولیدی بهمن تنها بخشی از طرح‌های فروش اقساطی در فرنام خودرو است.

تا چندی پیش زیباترین خودروی تولید داخل یا دنا پلاس یا موارد مشابه آن. اما به تازگی خودروهای جدیدی به خط تولید دو خودروساز بزرگ ایرانی پیوسته است.

 

تارا از ایران خودرو و شاهین از سایپا دو خودرویی هستند که طراحی ظاهری زیبا و جذابی نسبت به دیگر خودروهای ایرانی دارند.

متاسفانه این دو خودرو در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا به هیچ عنوانی عرضه نشده است‌. اما این پایان راه نبود؛ چرا که مجموعه معتبر فرنام خودرو اقدام به فروش اقساطی شاهین و تارا نموده است.

شما می‌توانید برای آگاهی بیشتر در زمینه خرید اقساطی ایران خودرو و سایپا توسط فرنام خودرو، به سایت مجموعه فرنام خودرو مراجعه کرده و از طریق گوشی با کارشناسان خبره و زبر دست این مجموعه ارتباط برقرار کرده و پاسخ پرسش‌های خود را برشمرید.

این مجموعه علاوه بر فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا و دیگر محصولات تولید داخل، امکان خرید اقساطی برای برخی خودروهای خارجی را هم فراهم کرده است.

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲۹ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: