امیرحسین آرمان بازیگر جوان سینما و تلویزیون است. امیرحسین آرمان متولد ۱۴ آبان ۱۳۶۱ در تهران اسـت. امیرحسین آرمان یک برادرکوچکتر از خودش بنام سامان دارد و مادر امیرحسین آرمان منیر رفیعی، مشاور خانواده اسـت.  امیرحسین آرمان  در دبیرستان تجربی خواند اما از همان موقع بـه هنر گرایش پیدا کرد و تصمیم بر تغییر رشته بـه هنر گرفت اما موفق بـه قبولی در آزمون آن نشد. امیرحسین آرمان در برنامه دورهمی در پاسخ به سوال مدیری که گفت وضعیت مالی خوبی داری؟ گفت وضعیت مالی من توپ است. این ویدئو در ادامه قرار داده شده است.

  • پس ازکنکور در رشته‌ی زبان قبول شد اما نرفت و بـه خدمت سربازی رفت. بعد از سربازی یک ترم روانشناسی خواند کـه آنرا هم ادامه نداد و تحصیلات دانشگاهی خودرا در رشته طراحی دکوراسیون داخلی دنبال کرد. از سال ۷۹-۷۸ فعالیت هنری خودرا همان زمان با تحصیلش با تمرین‌هـای تئاتر در کرج آغاز کرد.

امیرحسین آرمان

سال ۸۳ بـه‌طور حرفه‌ای وارد عرصه سینما شد. «ازدواج بـه سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی اولین فیلمی بود کـه در آن نقش‌آفرینی کرد. سال ۸۵ «هدف اصلی »، سال ۸۶ «صدسال بـه این سال ها»، سال ۸۷ «امشب شب مهتابه»، سال ۱۳۸۸ «بیداری رؤیاها» و «برف روی شیروانی داغ»، سال ۱۳۸۹ «یه حبه قند» و «مـن مادر هستم»، سال ۹۰ نیز در فیلم « دوباره با هم » نقش‌آفرینی کرده اسـت.

خوانندگی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان علاوه بر بازیگری در حرفه خوانندگی و موسیقی هم فعالیت دارد. او خوانندگی رابه صورت حرفه ای از سال ۱۳۸۲ با ترانه «بـه سوی تـو» شروع کرد.

آرمان اجراهای زنده در محافل هنری و تلویزیونی را نیز در کارنامه خود دارد کـه از میان انها می توان بـه اجرای زنده ترانه‌هایش در جشن منتقدین سینما اشاره کرد کـه اولین اجرای زنده در مسیر خوانندگی برای او محسوب می شود.

امیرحسین آرمان

ازدواج و عشق در زندگی شخصی ام

امیرحسین آرمان تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. به نظرم ازدواج یک نقطه عطف در زندگی هر آدم است. البته نگاه مردم نسبت به ازدواج متفاوت است؛ بعضی ها ازدواج را مثل بقیه کارهایی که در زندگی شان باید انجام بدهند، مانند درس خواندن، دانشگاه رفتن، سر کار رفتن، سربازی رفتن و … می بینند و برایش سن و سال تعیین می کنند و مثلا می گویند الان وقتش است اما بعضی ها هم اعتقاد دارند ازدواج باید برایشان پیش بیاید و سن و سال و زمان خیلی برای شان مطرح نیست.

امیرحسین آرمان

نظر امیرحسین آرمان درباره عشق

من در زندگی شخصی ام به عشق اعتقاد دارم و ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده. خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر شما در سنی ازدواج کنید که عشق برای تان به وجود آمده خیلی بهتر از آن است که مجبور شوید چون وقت ازدواج تان شده با کسی پیمان ازدواج ببندید. به نظرم در بحث ازدواج اینکه فکر کنید «ممکن است دیر شود» هم نباید وجود داشته باشد. تنها باید عشق برای تان اتفاق بیفتد.

امیرحسین آرمان درحالی از «ازدواج به سبک ایرانی» اولین کار سینمایی خود می گوید که نگاهی به کارهای او درهشت سال فعالیت هنری نشان می دهد سال 85 «هدف اصلی » سال 86 «صدسال به این سالها» سال 87«امشب شب مهتابه» سال 1388 «بیداری رؤیاها» و «برف روی شیروانی داغ» سال 1389 در دو فیلم «یه حبه قند» و «من مادر هستم» سال 90 نیز در فیلم « دوباره باهم » و ساکن خانه چوبی نقش آفرینی کرده است که همه به نوعی از کارهای خوب سینما بوده و نمایانگر این است که با تمام جوانی درعرصه هنر هفتم آرمان می داند که چگونه انتخاب کند.

بازیگر نقش شهریار پسر نیکی کریمی در فاز سوم کیمیا این روزها در حال هنرنمایی در نقش کیوان در سریال پریا است.

نظر مخاطبان راجع به امیرحسین آرمان

موسیقی دغدغه بسیار جدی من است و این روزها بیشتر وقتم را صرف آن می کنم، اما اگر مردم انتقاد کنند دیگر نمی‌ خوانم

من در کار هنرپیشگی همیشه پافشاری داشته‌ ام اما چون موسیقی را در کنار آن جلو می‌ برم ، پافشاری آن مدلی نخواهم داشت

وسواسی که در زمینه موسیقی دارد خیلی بیشتر از حساسیت هایش در حیطه بازیگری است

نحوه ورود امیرحسین آرمان به دنیای بازیگری

سال۱۳۸۱ بود که با شرکت در کلاس‌های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را یاد گرفتم و سال ۸۳ بود که به‌طور حرفه‌ای با معرفی محمدرضا شریفی نیا به حسن فتحی وارد عرصه سینما شدم. «ازدواج به سبک ایرانی » به کارگردانی حسن فتحی اولین فیلمی بود که در آن بازی کردم.

امیرحسین آرمان درحالی از «ازدواج به سبک ایرانی» اولین کار سینمایی خود می‌ گوید که نگاهی به کارهای او درهشت سال فعالیت هنری نشان می‌ دهد سال ۸۵ «هدف اصلی » سال ۸۶ «صدسال به این سالها» سال ۸۷«امشب شب مهتابه» سال ۱۳۸۸ «بیداری رؤیاها» و «برف روی شیروانی داغ» سال ۱۳۸۹ در دو فیلم «یه حبه قند» و «من مادر هستم» سال ۹۰ نیز در فیلم « دوباره باهم » نقش‌آفرینی کرده است.

امیرحسین آرمان در سال ۹۴ ابتدا با حضور در سریال کیمیا در نقش شهریار توانست به خوبی شناخته شود و بعد از آن نیز با حضور در سریال پریا در نقش کیوان توانست این موفقیت را تکرار کند.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: