آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 1359 در تهران متولد شد، او یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است. آرام جعفری فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد، گرچه او متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد. آرام و برادرش هر دو ازدواج کرده و متاهل هستند. پدر ایشان مدیر کل اداره اقتصاد بودند و در سال 1376 فوت کردند.آرام جعفری در سال 1394 ازدواج کرده و متاهل است، اما هنوز صاحب فرزندی نشده است و به دور از حواشی در کنار همسرش زندگی میکند. همسر آرام جعفری کمتر در مقابل دوربین قرار میگیرد و تنها در مراسم رسمی مانند جشنواره فجر میتوانیم او را در کنار خانم بازیگر ببینیم. این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در یک گفتگو و در حضور همسرش قول داد که به زودی مادر شود.

آرام جعفری

نظر آرام جعفری درباره ازدواج

«به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم. اولین معیارم برای زندگی، متعهد بودن است. به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند. خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد.

شروع فعالیت آرام جعفری

    آرام جعفری دوره های بازیگری را در کلاس های استاد سمندریان گذرانده و تئاتر را به صورت جدی دنبال کرده است،مجموعه خارج از حصار اولین فیلمی بود که آرام جعفری در آن به ایفای نقش پرداخت.

شهرت با زیر آسمان شهر

آرام جعفری با بازی در سریال زیر آسمان شهر توانست در تلویزیون دیده شود و به شهرت برسد، او در این سریال نقش فریده دختر خانم فرامرزی را بخوبی ایفا کرد. سریال زیر آسمان شهر را مهران غفوریان در سال 1380 کارگردانی کرد و به جرات می توان گفت یکی موفق ترین سریال های صدا و سیما به شمار میرود. حمید لولایی، ملکه رنجبر، مرحوم کیومرث ملک مطیعی و یوسف تیموری از دیگر بازیگران این سریال هستند.

آرام جعفری

حامیان من

زندگی کاری خودم را بیشتر مدیون مرحوم استاد حمید سمندریان، پرستو گلستانی عزیزم، دوستان خوبم شیرین بینا و برزو نیک نژاد می دانم که در دوران نوجوانی ام به من اعتماد کرده اند و باعث پیشرفت من در بازیگری شدندسفیر پیشگیری از اعتیاد

آرام جعفری سفیر پیشگیری از اعتیاد و فعال حمایت از حقوق حیوانات نیز میباشد، او همچنین یک گربه خانگی به نام پیشو دارد. او بـه گفته خودش بـه بیزینس بسیار علاقه مند اسـت. همین طور او نقاشی را هم بسیار دوست دارد اما فرصت پرداختن بـه این هنر را مدت زیادی اسـت کـه پیدا نکرده اسـت.

خانم آرام جعفری از بازیگران قدیمی تلویزیون تصویری از خود در کنار مربی اش در باشگاه بدنسازی بانوان منتشر کرد.آرام جعفری بازیگر مطرح ایرانی که این روزها در اینستاگرام فعال شده در اینتساگرامش عکسی را با استایل زیبا در باشگاه بدنسازی منتشر کرد.

آرام جعفری

بیوگرافی آرام جعفری

آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد.او یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد.آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است.

آرام فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد، گرچه او متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد. پدر ایشان مدیر کل اداره اقتصاد بودند و در سال ۱۳۷۶ فوت کردند.او کار بازیگری را از سال اول دوره راهنمایی با مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما شروع کرده و در پانزده سالگی شاگرد حمید سمندریان بوده‌است. اولین کار تئاترش (دایره گچی قفقازی) را با حمید سمندریان تجربه کرده‌است، و در بازیگری در تلویزیون با سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

آرام جعفری مدرک کارشناسی ارشد در رشته نقاشی گرافیک، و مدرک کارشناسی کارگردانی بازیگری دارد.

آرام جعفری

فیلم‌شناسی آرام جعفری

سینمایی

    پلکان مرگ (نمایش خانگی) (۱۳۹۴ عباس مرادیان)

    بازنشسته‌ها (۱۳۹۱ محسن ربیعی)

    دزدان خیابان جردن (۱۳۹۱ وحید اسلامی)

    عطسه‌های نحس (۱۳۹۰ محمد خراط زاده)

    بگو که رؤیا نیست (۱۳۸۷ مهدی گلستانه)

    آبی (۱۳۷۹ حمید لبخنده)

مجموعه تلویزیونی

جعفری در اولین جشنواره تلویزیونی جام جم (نفر دوم از سمت راست)، ۱۳۹۰

سال     عنوان مجموعه     کارگردان     توضیحات

۱۳۷۸     میگی نه نگاه کن     کاظم بلوچی     شبکه ۱

گروه کودک و نوجوان

۱۳۷۸     زیر آسمان شهر (سری اول)     مهران غفوریان     شبکه ۳

۱۳۷۹     دختران     اصغر توسلی     شبکه تهران

۱۳۸۲     خانه ای در تاریکی     سعید سلطانی     شبکه ۳

۱۳۸۳     رسم شیدایی     اکبر خواجویی     شبکه ۲

۱۳۸۴     برای آخرین بار     اکبر منصور فلاح     شبکه تهران

۱۳۸۴     لبه تاریکی     سعید سلطانی     

۱۳۸۵     پرواز در حباب     سیروس مقدم     شبکه ۳

۱۳۸۵     من نه منم     بهروز خلجی     شبکه ۲

۱۳۸۵     گلریزان     مسعود رشیدی     شبکه ۱

۱۳۸۵     آدمخوار     جواد مزدآبادی     شبکه ۲

۱۳۸۶     پیامک از دیار باقی     سیروس مقدم     شبکه ۱

۱۳۸۷     منظومه آتش     مرتضی متولی     شبکه ۱

۱۳۸۷     زمانی برای پشیمانی     اسماعیل فلاح پور     شبکه ۳

۱۳۸۸     کلانتر ۳     محسن شاه محمدی     شبکه ۱

آرام جعفری

بازی در اپیزود دوستان

۱۳۸۸     شب هزار و یکم     علی بهادر     شبکه ۱

۱۳۸۹     قهوه تلخ     مهران مدیری   

۱۳۹۰     تقدیر     عبدالرضا فیروزان     شبکه ۳

۱۳۹۱     میلیاردر     علیرضا امینی     شبکه ۱

۱۳۹۳     مدینه     سیروس مقدم     شبکه ۱

۱۳۹۴     معمای شاه     محمدرضا ورزی     شبکه ۱

۱۳۹۷     راه و بیراه     داوود بیدل     شبکه ۱

۱۳۹۸     دنیای گمشده     امین امانی     شبکه ۲

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: