وام فوری | وام فوری بانکی | وام فوری بدون ضامن

وام فوری رئیسی برای بانوان با سود کم و بدون ضامن | وام فوری 100 میلیونی با شرایط باورنکردنی برای این افراد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان وام مشاغل خانگی از طریق صندوق امداد ولایت به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می‌شود.

وام فوری رئیسی برای بانوان با سود کم و بدون ضامن | وام فوری 100 میلیونی با شرایط باورنکردنی برای این افراد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وام فوری در این بانک ها پرداخت می شود. وام فوری از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت وام فوری را بخوانید.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان وام مشاغل خانگی از طریق صندوق امداد ولایت به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می‌شود.

سیدابوالفضل پرپنچی با حضور با اشاره به پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان واجد شرایط، اظهار کرد: زنان سرپرست خانواری که توان کار کردن دارند، اما ضامن برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی ندارند با معرفی به صندوق ضمانت وام اشتغال، از تسهیلات اشتغال زایی بهره مند می‌شوند.

وی افزود: همچنین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان وام مشاغل خانگی از طریق صندوق امداد ولایت به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می‌شود.

پرپنچی، خاطرنشان کرد: سایر نیازمندان واجد شرایط نیز با معرفی به بانک‌های عامل می‌توانند از تسهیلات اشتغال زایی برخوردار شوند.

بانک آینده به منظور کمبود نقدینگی مشتریان خود برای خرید کالا در قالب طرح «طراوت» وام ۷۰ میلیون تومانی را ارائه داده است. این تسهیلات صرفا برای خرید کالا کاربرد دارد.

این طرح در واقع همان وام خرید کالا مصرفی خودمان است که شخص وام‌گیرنده می‌تواند از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این بانک، کالای مصرفی موردنیاز خود را بخرد.لازم به ذکر است افرادی که این مبلغ وام را دریافت می‌کنند امکان خرید از فروشگاه‌های ایران مال را خواهند داشت.

سقف این تسهیلات بنابر درخواست مشتری و نظر شعبه حداقل ۲۰ میلیون و حداکثر ۷۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن تا یک ماه بعد از گرفتن اعتبار، بدون سود است. ولی اگر بخواهید در اقساط بلندمدت آن را پس بدهید، برای بازپرداخت ۱۲ ماهه سود ۱۲ درصدی، بازپرداخت ۲۴ ماهه سود ۱۵ درصدی و بازپرداخت ۳۶ ماهه نیز سود ۱۸ درصدی دریافت خواهد شد.با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و سود، مبلغ هر قسط  با بازپرداخت ۳۶ ماهه به ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۶۶۸ تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات ۲۱ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۳۷ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۹۱ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۳۷ تومان خواهد بود.

ضامن وام خرید کالای بانک آینده

درصورتی‌که شخص متقاضی دارای سپرده بلندمدت شتاب یا آینده‌ساز باشد، می‌تواند بنابر مبلغ تسهیلات موردنیاز، سپرده خود را نزد بانک مسدود کند و به همین سادگی مشمول این وام شود. اما اگر فردی دارای حساب بلندمدت نیست، می‌تواند با ارائه ضامن کسر از حقوق، برای دریافت این تسهیلات اقدام کند.

شرایط دریافت وام طرح طراوت بانک آینده

 شرط اصلی دریافت این تسهیلات نداشتن چک برگشتی و قسط معوق وام‌گیرنده و ضامن اوست.

برای دریافت این وام هم حتما لازم نیست حضوری به شعبه بانک آینده مراجعه کنید. راه ساده‌تر ثبت‌نام غیرحضوری است؛ متقاضیان دریافت این تسهیلات می‌توانند در سامانه «پیشخوان مجازی، ویژه مشتریان بانک» یا مراجعه به سامانه «ساتا، ویژه عموم» تشکیل پرونده بدهند، وام بگیرند و با روش حضوری یا خرید اینترنتی کالای موردنظرشان را بخرند.

طبق آخرین اخبار پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی از ابتدای مهر سال جاری شروع شده است اما آیا واقعا این وام قرار هست پرداخت شود؟

بهتر است بدانید در حال حاضر امکان ثبت نام وام یارانه ۱۰ میلیونی در هیچ سایتی وجود ندارد و برخی از این اخبار شایعه می‌باشد. طبق مصوبه بانک مرکزی یارانه نقدی جزء مواردی است که بانک‌ها می‌توانند به عنوان ضامن وام از متقاضیان درخواست نمایند اما معمولا بیشتر بانک‌ها وام با ضمانت یارانه پرداخت نمی‌کنند. در ادامه بانک‌هایی که پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیون تومانی را در دستور کار خود قرارداده اند بررسی می‌کنیم.

ثبت نام وام ۱۰ میلیونی یارانه

اگر قصد دریافت وام ده میلیون تومانی یارانه دارید باید بدانید در حال حاضر بانک‌های قرض الحسنه در قالب وام ضروری این وام را پرداخت می‌کنند. یکی از بانک‌های پیشرو در پرداخت وام بدون ضامن یارانه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت می‌باشد که با ضمانت یارانه و با سود صفر درصد و فوری طی ۲۴ ساعت وام یارانه پرداخت می‌نماید. این بانک وابسته به کمیته امداد می‌باشد. هدف صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از پرداخت وام با یارانه گره گشایی و کمک به افراد کم برخوردار جامعه می‌باشد.

ثبت نام غیر حضوری وام ۱۰ میلیون تومانی یارانه

همان طور که در قسمت قبل گفته شد امکان ثبت نام غیر حضوری وام یارانه ۱۰ میلیون تومانی وجود ندارد. به تازگی کلاهبرداران با ارسال پیام با موضوع وام یارانه و درخواست ارسال شماره ملی و شماره تماس قصد سوءاستفاده از شما را دارند. توصیه می‌شود به این پیامک بی اعتنا باشید.

براساس تحقیقات انجام شده ثبت نام غیر حضوری وام ده میلیونی یارانه از طریق سایت https://refahi.ir/ نیز انجام نمی‌شود و این سایت ویژه استعلام وضعیت پرداخت یارانه و گزارش مبالغ یارانه نقدی می‌باشد.

وام یارانه ۱۰ میلیونی ویژه چه کسانی است؟

وام یارانه ویژه سرپرستان خانواری که یارانه نقدی دریافت می‌کنند می‌باشد و در حال حاضر فقط در شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران پرداخت می‌شود. کلیه افرادی که یارانه دریافت می‌نمایند می‌توانند از این وام استفاده کنند اما اولویت پرداخت با افراد زیر می‌باشد:

کارگشایی

ودیعه مسکن

تعمیرات ساختمان و احداث مسکن

اشتغال و کارآفرینی

تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانش آموزان و دانشجویان

بر اساس آنچه در مقاله خواندیم وام یارانه ۱۰ میلیون تومانی در حال حاضر فقط در استان تهران و در شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت می‌شود. به زودی این وام در تمام شهرهای ایران پرداخت خواهد شد

افرادی که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیونی طرح صبا هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. اگر افراد مایل به دریافت مبلغ ۶۰ میلیون تومان از طریق این طرح باشند، باید دو ضامن رسمی و معتبر معرفی کنند. بالاتر از این مبلغ نیاز به سند ملکی به نام فرد دارد. ضمنا سند خانه مورد نظر برای ارائه به بانک نباید در رهن جای دیگری باشد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط ۶۰ ماه اعلام شده است. سود این تسهیلات به ۲۴ درصد می‌رسد.

وام فوریدر طرح سنا بانک صادرات می‌توانید با ایجاد میانگین حساب حداقل ۲ ماهه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۰ درصد دریافت کنید.

این وام ۲۰۰ میلیونی به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب بانک صادرات سپرده قرض الحسنه داشته باشند. مدت زمان مناسب خواب سپرده برای دریافت تسهیلات مذکور دو ماه اعلام شده است. سود این تسهیلات ۱۰ درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به ۶۰ ماه می‌رسد. در این طرح می‌توانید تا ۱۰۰٪ میانگین حساب خود تسهیلات دریافت کنید. این وام به ضامن رسمی احتیاج دارد. متقاضیان تسهیلات مذکور نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، مبلغ هر قسط ۵ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۵۹۳ تومان است. کل سود تسهیلات ۱۴۵ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۵۹۰ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۳۴۶ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۹۰ تومان خواهد بود.

درباره بانک کارآفرین و خدمات متنوع آن بیشتر بخوانید

بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که انواع خدمات در قالب بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. کسب نشان برنزین پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی ۳۴ هزار سال ۱۴۰۰، رتبه نخست بهره وری در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری بین ۵۰۰ شرکت بزرگ ایران، رتبه سوم پاسخگویی به شهروندان در بین بانک‌های دولتی و خصوصی، کسب تندیس سیمین دوازدهمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران ۱۴۰۰ و … از جمله دستاوردهای این مجموعه محسوب می‌شود.

براساس آخرین گزارش‌ها این بانک در نیمه نخست سال جاری ۴۸۹ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مشتریان واجد شرایط پرداخت کرده است.

وام فوریجزئیات پرداخت وام فوری به فرهنگیان

سعید مقدم‌زاده مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌ها و خدمات دولت مردمی قابل‌ ارائه به جامعه بزرگ فرهنگیان با محوریت معیشت و رفاه، اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز آموزش‌های حضوری و بازگشایی مدارس در راستای برنامه‌های رفاهی و معیشتی وزارت آموزش‌ و پرورش، تفاهم‌نامه اعتباری جهت اعطای تسهیلات کم‌بهره مرابحه به فرهنگیان در سرفصل وام مرابحه منعقد شد.

وی افزود: وجه تمایز تفاهم‌نامه اعتباری جدید با تفاهم‌نامه‌های سال‌های قبل، افزایش ۷ برابری منابع و تسهیلات است که از مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۱۴ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش‌ یافته است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بدون تردید از محل افزایش این منابع، درصد بیشتری از فرهنگیان از تسهیلات بهره‌مند خواهند شد که قابل‌توجه و در نوع خود بی‌نظیر است.

مقدم‌زاده با اشاره به اولویت‌های اخذ تسهیلات، تأکید کرد: اولویت با فرهنگیانی است که تاکنون از تسهیلات بانک ملی بهره‌مند نشده‌اند و یا فاقد مسکن هستند که تلاش دارند با تسهیلات حمایتی وزارتخانه صاحب مسکن و سرپناه شوند.

وی تصریح کرد: سقف ارائه تسهیلات از مبلغ ۶۰ میلیون تومان در سال ۱۳۹۹ به ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

پرداخت وام فوری به بیماران

وحید سلیمی با اشاره به برنامه‌ریزی جمعیت هلال احمر جهت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند، مسری و صعب‌العلاج اظهار کرد: قرار است در قالب اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به این بیماران تا سقف 50 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت شود.

وی تصریح کرد: افراد متقاضی می‌توانند به شعب جمعیت هلال احمر در سطح استان‌ها مراجعه و درخواست دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه را ارائه کنند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در ارتباط با شرایط و نحوه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند خاطرنشان کرد: این افراد ابتدا باید به پزشک معتمد جمعیت هلال احمر مراجعه و مدارک خود را ارائه کنند و پس از تایید مدارک توسط پزشک معتمد و احراز آن، مدارک به کمیته‌ای که در نظر گرفته شده ارسال می‌شود که در این کمیته مدارک بررسی می‌شود.

سلیمی گفت: ارائه صورتحساب پرداخت شده از سوی بیمار در بیمارستان، ارائه گواهی پزشک دال بر بیماری و ارائه مدارک شناسایی معتبر از مواردی است که باید از سوی متقاضیان به کمیته ارائه شود و تمام این مدارک در کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد به طوری که ترکیب این کمیته شامل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان، خزانه‌دار، معاون توانبخشی و حراست جمعیت در استان است.

وی با بیان اینکه امسال 100 میلیارد تومان از سوی بانک مهر ایران برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند صعب‌العلاج و مسری درنظر گرفته شده است، افزود: در تلاش هستیم که به همین میزان نیز تسهیلات در بانک رسالت فراهم کنیم تا در اختیار بیماران قرار بگیرد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر همچنین در ارتباط با بازه زمانی پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند تصریح کرد: بررسی مدارک در کمیته مورد نظر کمتر از یک ماه انجام می‌شود و پس از احراز هویت بیمار معرفی‌نامه‌ای در اختیار فرد قرار گرفته و می‌تواند به بانک عامل جهت دریافت وام مراجعه کند.

سلیمی در ارتباط با نحوه بازپرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند نیز گفت: کارمزد این تسهیلات 4 درصد و 36 ماهه در نظر گرفته شده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید