سارا و نیکا فرقانی بواسطه حضور خود در سریال پایتخت به شهرت رسیدند، آنها خیلی کم حاشیه هستند اما چندی پیش فیلم هایی از حضور سارا و نیکا در پارتی های شبانه منتشر شد که موج رسانه ای سنگینی را بوجود آورد. در ادامه این مطلب به طور کامل با سارا و نیکا فرقانی اصل آشنا خواهیم شد. 

سارا و نیکا در سریال پایتخت دختران دوقلوی هما سعادت (ریما رامین فر) و نقی معمولی (محسن تنابنده) در سریال پایتخت هستند که چهره ای معصوم با شیطنت های کودکانه دارند.

اسم واقعی سارا و نیکا در سریال پایتخت، “سارا و نیکا فرقانی اصل” بوده و به همراه پدر و مادرشان در سوئد زندگی میکنند. سارا و نیکا که از اولین فصل سریال یایتخت به ایفای نقش در آن پرداخته اند، متولد ۸ ام مرداد سال ۱۳۸۳ در تهران بوده و نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. نسرین جلیلی مادر سارا و نیکا  در خصوص نحوه حضور فرزندانش در سریال پایتخت گفته است : «با خانم غفوری (تهیه کننده) و آقای مقدم قرار گذاشتیم هرسال که سریال پایتخت ساخته شود سارا ونیکا را بیاوریم ایران تا بازی کنند و بعد به سوئد بازگردند.»

سرین جلیلی مادر سارا و نیکا : «فعلا نمی خواهم بچه ها بازیگر شوند زیرا الان در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در “سریال پایتخت” برایشان کافی است  و من امیدوارم سارا و نیکا با بازی در فصل های مجموعه سریال “پایتخت” که در خارج از کشور هم بیننده های زیادی دارد سفیر هنری شده و از طریق سریال پایتخت، فرهنگ و خانواده ایرانی را به زیبایی به مردم دیگر کشورها معرفی کنند. البته قابل ذکر است که نه تنها “پایتخت”، بلکه سریال های ایرانی در کشورهای دیگر از جمله سوئد که محل زندگی ماست، طرفداران زیادی دارد.»پرستو صالحی بازیگر ایرانی، با انتشار عکسی از خود در سریال دوباره زندگی اشاره به اولین نقش آفرینی سارا و نیکا در دنیای بازیگری کرده و نوشت :

پرستو صالحی : «سریال دوباره زندگی زمستان ٨٣ و این فسقلی که تو بغل منه یکی از دوقولوهای سریال پایتخت ه (سارا و نیکا) ولی امکان نداره الان یادم بیاد اینی که تو بغلمه ساراست یا نیکا

سارا و نیکا

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰۶۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: