شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون سال ۱۳۴۸ در بجنورد متولد شده است. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۰ متولد شده است. شهره سلطانی با بهروز پناهنده که سابقه کارگردانی دارد ازدواج کرده است. به تازگی شهره سلطانی تصویری از خود در کنار همسرش منتشر کرده است. در قسمت زیر عکس دونفره شهره سلطانی و همسرش در سالگرد ازدواج شان را قرار داده ایم.شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون سال ۱۳۴۸ در بجنورد متولد شده است. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۰ متولد شده است. شهره سلطانی با بهروز پناهنده که سابقه کارگردانی دارد ازدواج کرده است. به تازگی شهره سلطانی تصویری از خود در کنار همسرش منتشر کرده است. در قسمت زیر عکس دونفره شهره سلطانی و همسرش در سالگرد ازدواج شان را قرار داده ایم.

شهره سلطانی درکنار همسرش

ازدواج شهره سلطانی

شهره سلطانی ازدواج کرده است . همسر وی سابقه کارگردانی تئاتر داشته است و وی از همین طریق با او ازدواج کرده است. او گفته است همسرش دوست خوبی برای او میباشد و همیشه او را حمایت کرده است.

شهره سلطانی متولد سال ۱۳۴۸ در بجنورد بازیگر سینما و تلویزیون است. وی لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی میباشد. کار در سینما را از سال ۱۳۷۲ با فیلمی بنام «عبور از تله» بـه کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد.

 
هنر موسیقی شهره سلطانی

شهره سلطانی میگوید:مـن فارغ‌التحصیل هنرستان موسیقی هستم و زمانی که در هنرستان درس می خواندم ساز سنتور را نزد خانم مینا افتاده و پیانو را توسط خانم سحرخیزان و بصیری و دیگر اساتید یاد گرفتم. از همان روزها کار تئاتر را شروع کردم و چون معروف شدم همه ی ی فکر کردند مـن باید در رشته تئاتر و سینما درس بخوانم.

در ان زمان مـن حتی سر کلاس تئاتر دانشگاه تهران هم می رفتم. اما در رشته موسیقی امتحان دادم و در دانشگاه هنر و معماری زیر نظر اساتیدی مثل استاد فخرالدینی، مشکاتیان، سریر و دیگر اساتید تحصیل موسیقی کردم. هم دوره ای های مـن هم حسین شریفی، عماد نکویی، علی تفرشی، آقای دیبازر، فواد حجازی، ایمان جعفری و خیلی های دیگر بودند.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: