بلفاروپلاستی توسط بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران نوعی جراحی است که افتادگی پلک را اصلاح می کند و ممکن است شامل برداشتن پوست، ماهیچه و چربی اضافی باشد. با افزایش سن، پلک های شما کشیده می شود و ماهیچه هایی که آنها را پشتیبانی می کنند ضعیف می شوند. در نتیجه، چربی اضافی می تواند در بالا و زیر پلک شما جمع شود و باعث افتادگی ابرو، افتادگی پلک بالایی و پف زیر چشم شود.
بلفاروپلاستی چیست؟
بلفاروپلاستی یکی از روش‌های زیبایی برای جوان‌سازی پلک است که در بیشتر موارد از طریق برداشتن پوست اضافی پلک بالا یا پایین انجام می‌شود تا در نهایت ظاهری جوان‌تر و جوان‌تر به دست آید. اگرچه بلفاروپلاستی در پلک بالا یا پایین برای بهبود ظاهر چشم ها انجام می شود، اما این دو حالت کمی با یکدیگر متفاوت هستند.
 
ببببببببببببب
 بلفاروپلاستی پلک بالا زمانی استفاده می شود که پوست اضافی واقعاً باعث افتادگی و نیمه باز شدن چشم ها شود. بلفاروپلاستی پلک پایین عموما برای برداشتن پوست و چربی اضافی پلک ها انجام می شود تا اثر بهتری به کیسه های زیر چشم بدهد. این دو عمل بلفاروپلاستی را می توان به صورت جداگانه یا با هم انجام داد.
نکات مهم انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران
یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران، اصلاح افتادگی ابروها برای گرفتن بهترین نتیجه از جراحی است. در واقع، قبل از جراحی، در جلسه مشاوره، پس از بررسی ساختار چشم، یک جراح واجد شرایط، نقاط اطراف چشم و وضعیت ابروها را بررسی می کند. در صورتی که زیباجو دچار مشکل افتادگی ابرو می شود، برای جلوگیری از مشکلات و عوارض احتمالی و حصول نتیجه مطلوب، لازم است که ابروهای افتاده را رفع کند.
مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد. ما در رسانه جراحتو سعی می کنیم با تولید محتوای باکیفیت و کاربردی برای شما عزیزان، بهترین و مجرب ترین پزشکان هر حوزه را معرفی نماییم.
نکته دیگر مربوط به انتخاب پزشک خوب برای جراحی پلک بالا، جراح نخبه برای افزایش موفقیت جراحی بلفاروپلاستی، وضعیت استخوان های اطراف چشم، ضخامت پوست پلک ها، وضعیت و شدت آن است. در مورد چین و چروک پلک، محاسبه درصد تنظیم زیبایی بین پلک بالا و چشم و در آخرین مرحله ارزیابی، ساختار زیر پوست پلک بررسی می شود. جلسه مشاوره به منظور تعیین تکنیک مناسب برای وضعیت پلک شما انجام می شود و حتی جراح ممکن است تشخیص دهد که برای افزایش درصد نتیجه مورد انتظار زباجو، نیاز به انجام جراحی لیفت پیشانی، لیفت پلک ابرو به منظور رفع مشکل است.
لاااااااااااااااااااااااااااااااا
علاوه بر موارد ذکر شده، نکته دیگری که در انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی در ایران و تهران برای جراحی پلک بالا باید مورد توجه قرار گیرد، میزان آگاهی و تسلط جراح انتخابی شما در تکنیک های جراحی چشم به ویژه بلفاروپلاستی است. جراحان بلفاروپلاستی معمولاً از چاقو برای انجام اصلاحات لازم بر روی پلک استفاده می کنند. در انتخاب پزشک خوب برای جراحی پلک بالا به شما توصیه می کنیم که جراح آشنا با روش ها و تکنیک های جدید جراحی بلفاروپلاستی به ویژه جراحی پلک با لیزر و به خصوص لیپوساکشن پلک بالا را انتخاب کنید. این تکنیک تاثیر زیادی در رسیدن به نتیجه ایده آل دارد.
عوارض جراحی پلک فوقانی
⦁ مشکلات بینایی، از جمله تاری دید یا دوبینی
⦁ تورم و کبودی در چشم
⦁ برخی از بیماران بی حسی را تجربه می کنند
⦁ عفونت پلک
⦁ درد شدید در پلک ها و چشم ها
⦁ لکه های سفید روی پلک ها
نکات تکمیلی برای انتخاب پزشک خوب برای بلفاروپلاستی
اگر ساکن تهران هستید حتما به دنبال بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران هستید. همچنین اگر ساکن شهرهای دیگر هستید، توجه داشته باشید که ممکن است جراح پلک خوب در همه شهرها وجود نداشته باشد و برای عمل نیاز به مراجعه به تهران باشد و هزینه اقامت و ایاب و ذهاب در تهران نیز باید باشد. پرداخت شود. جراحی را در نظر بگیرید. از دیگر نکاتی که در انتخاب بهترین پزشک بلفاروپلاستی باید در نظر گرفت، جراح مورد نظر دوره های بلفاروپلاستی را در انجمن جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم (ASOPRS) گذرانده است.
ههههههههههههه
تمامی تکنیک ها و تکنیک های پیشرفته در جراحی بلفاروپلاستی توسط انجمن آموزش داده می شود. استفاده از تکنیک های کم تهاجمی چیزی است که در انتخاب بهترین پزشک کیف چشم نباید نادیده گرفته شود. یکی دیگر از نکات مهم اضافی در انتخاب بهترین پزشک بلفاروپلاستی، مهارت و تجربه جراح بلفاروپلاستی در فرآیند ترمیم است. در طول مشاوره قبل از عمل، بررسی کنید که آیا جراح سابقه ترمیم دارد یا خیر. زیرا شما باید این مشکل را نیز در نظر بگیرید که ممکن است به دلایلی مانند:
⦁ نتیجه جراحی رضایت بخش نیست
⦁ زیباجو بعد از عمل دچار عارضه خونریزی می شود
⦁ پس از دوره بهبودی پلک زیباجو نباید هیچ جای زخم یا جای زخم دیده شود
⦁ علاوه بر تسلط بر جراحی چشم، یک جراح واجد شرایط باید بر سایر جراحی های پلاستیک صورت نیز تسلط داشته باشد، شاید زیبایی
⦁ ممکن است به برخی جراحی های جانبی مانند بوتاکس نیاز داشته باشد تا هماهنگی کامل بین چشم های خود و سایر قسمت های صورت خود را به دست آورد.
کلام آخر
هر فردی که تصمیم به انجام بلفاروپلاستی خود توسط بهترین جراح بلافاروپلاستی در تهران را دارد ، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراح بلافاروپلاستی در تهران کرده است ، این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک و خوب بودن پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی خدمات زیبایی شما دارد ، انتخاب بهترین جراح بلافاروپلاستی در تهران به شما کمک می کند تا یک روش حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از خدمات زیبایی را تجربه کنید .

 

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: