سامان ویلسون با نام اصلی سامان رضاپور رپر ایرانی متولد ۷ آذر سال ۱۳۶۴ در تهران است که تحصیلات دبستانی خود را در شهر تهران گذرانده است و مقطع راهنمایی و دبیرستان خود را در کشور انگلیس ادامه داده است ، در ادامه با شاه صدا همراه باشید .

 

سامان ویلسون یکی از رپرهای معروف ایرانی است که گفته می شود پایه گذار سبک رپ گانگستری است و یکی از خوانندگان گروه زدبازی بوده است و این گروه را به همراه مهراد هیدن راه اندازی کرده است راه اندازی کرده است.

جدایی سامان ویلسون از زدبازی

او پس از مدتی بنا بردلایلی از گروه زدبازی جدا شد. او به همراه مهراد هیدن در اوایل دهه 80 شمسی با کمک مهراد هیدن در لندن گروه زدبازی را راه اندازی کرده بودند. پس از جدایی از این گروه از موسیقی هم کناره گیری کرد .

سامان ویلسون را می‌توان در کنار مهراد هیدن و سروش هیچ‌کس یکی از پایه‌گذاران اصلی رپ فارسی نام برد .

بازگشت سامان ویلسون

اوایل خرداد سال ۹۳ شایعاتی مبنی بر دوباره خواندن سامان ویلسون در زدبازی قوت گرفت که صحت آن مشخص نشد؛ در اسفند ۹۳، مهراد هیدن در صفحهٔ شخصی اینستاگرام اش پستی مبنی بر پایان دادن بر شایعات و پاسخ بسیاری از سوالات را درج کرد که خبر از بازگشت ویلسون داد. در ۲۷ فوریه ۲۰۱۵، سامان ویلسون با آلبوم بزرگ (جلد دو) رسماً به عرصه موسیقی بازگشت. مهراد هیدن به عنوان خواننده ثابت و سهراب ام جی، آرش دارا، تارا صلاحی، کیارش و سیامک به عنوان خواننده مهمان در این آلبوم حضور دارند .

ععع

علت جدایی از گروه

دلیل اصلی جدایی وی از زدبازی مشکلات خانوادگی و خصوصی بود وی در بهار۹۷ دوباره به رپ بازگشت و ابتدا ترکی با سهراب ام جی به نام (صد تا یه غاز) ساخت که دیس به شاخ‌های مجازی بود و ترک بعدی هم با همکاری سهراب ام جی به نام همه چی هست با آهنگسازی کچی بیتز منتشر شد .

اولین آلبوم سامان ویلسون بزرگ نام دارد که بعد از سال های طولانی که از عرصه موسیقی کناره گیری کرده بود با بازگشت به رپ و خوانندگی، آن را با کمک مهراد هیدن، منتشر کرد و در واقع نام بزرگ را برای گروه جدید زدبازی که شامل خودش، مهراد هیدن و سهراب ام جی بود، انتخاب کرد.

یکی از آهنگ های دیگر سامان و هیدن، دردت چیه نام دارد که توسط این دو رپر خوب کشور و بعد از بازگشت سامان ویلسون به رپ فارسی ساخته و منتشر شده است. این آهنگ در سبک گنگ خوانده شده است و به حال و روز رپ فارسی اشاره دارد .

55555

دیس و دیس بازی زدبازی و رضا پیشرو

در مورد این خواننده حواشی زیادی وجود دارد که یکی از آنها رابطه با رضا پیشرو خواننده رپ فارسی در سال های 83 تا 85 است که این درگیری را می توان در آهنگ های دیس بک و اثر منفی مشاهده کرد. در این آهنگ از فحش و کلمات رکیک استفاده شده است .

 

ShahSeda.ir دانلود جدیدترین موزیک ها

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: