یکی از سایت های مهم ایرانی سینجو موزیک می باشد که هر روزه با انتشار جدیدترین آهنگ های ایرانی و مجاز در خدمت شما مخاطبان عزیز و گرامی می باشد ، با ما همراه باشید .

پر طرفدارترین های سینجو موزیک کدام اند ؟

بهنام بانی :

بهنام بانی متولد 11 مهر 1366 در دامغان ، خواننده و آهنگساز است .

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی عمران از دانشگاه شاهرود می باشد که یک خواهر بزرگتر از خود دارد و فاصله سنی با مادرش 19 سال است .

از سال 1385 وقتی 19 ساله بود همزمان با دوران دانشجویی در شاهرود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آنها همکاری کرد .

در اصل خواننده اول گروه روژان مهدی یغمایی بود که بعد از جدا شدن او از این گروه بهنام بانی خواننده اصلی گروه شد و با این گروه چندین کنسرت کوچیک را برگزار کرد .

ماکان بند :

ماکاند بند یک پروه موسیقی دو نفره در سبک پاپ است، دو عضو این گروه رهام هادیان و امیر مقاره می باشد که طرفداران میلیونی دور خود جمع کردند .

 

شرکت آوازی نو از گروه ماکان بند حمایت و پشتیبانی می کند .

امیر مقاره 23 ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و انتشار عکس های او با طرفدارانش با عنوان عکس امیر مقاره و همسرش صحت ندارد .

 

می گوید : من تو زندگیم فقط دنبال یه دختر میوفتم، اونم دخترمه وقتی داره راه رفتن یاد میگیره و فقط جلوی یه دختر زانو میزنم اونم باز دخترمه وقتی هنوز یاد نگرفته بند کفشاشو ببنده … اسمه دخترمم عسله، ولی مامان نداره .

ننننننننن

مهدی یغمایی :

مهدی یغمائی21 مرداد ماه سال 1355 در شاهرود متولد شد. پدرش خیاط ماهری در شهرستان بود وی درهمان سالهای نوجوانی استعداد خواندن را درخود کشف کرد و پرورش داد تااینکه ازسال 1372 نواختن پیانو و خواندن آواز سنتی را شروع کرد .

وی بعداز سالها تلاش در به دست آوردن تجربه درخواندن آواز سنتی به آرامی تصمیم خود را درتغییر سبک خوانندگی عملی کرد تا اینکه درسال 1380 باتوجه به داشتن مهارت کامل درخواندن آواز سنتی با سبکی نو و جدااز موسیقی سنتی پا به عرصه موسیقی ایران به صورت حرفه ای نهاد .

شایع :

محمدرضا شایع یک رپ ایرانی متولد سال ۱۳۷۲ در تهران می باشد و رپ را از سن ۱۸ سالگی شروع کرده است ، وی پس از تلاش ۱۰ ساله توانست به یکی از موفق ترین خواننده های ایرانی تبدیل شود .

مهدی احمدوند :

مهدی احمدوند یکی از خواننده های جوان موسیقی پاپ است که چندسالی است مجوزهای لازم برای فعالیت در عرصه موسیقی رسمی را اخذ کرده است .

از این ساعت نخستین آلبوم رسمی مهدی احمدوند است که در 19 شهریور 1393 منتشر شد. آثار هیت زیادی از جمله  عشق اول  با صدای این خواننده در زمان غیرمجاز بودن او مورد توجه مخاطبان قرار گرفت .

اولین زمزمه های مجازشدن احمدوند هم از ماه رمضان سال گذشته شنیده شد. زمانی که وی قطعه بغض را برای برنامه شهر باران شبکه اول سیما تولید کرد .

دومین آلبوم رسمی این هنرمند در 14 دی 1395 با نام ساعت هفت منتشر شد .

اااااا

دانلود ریمیکس جدید

برای دانلود جدیدترین ریمیکس های ایرانی ، پاپ ، رپ و خارجی می توانید به رسانه سینجو موزیک مراجعه فرمایید و از شنیدن بهترین موزیک ها لذت ببرید .

 

سینجو موزیک sinjoumusic.ir

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: