محمد نوروزی با نام هنری واران یار خواننده ، ترانه سرا و آهنگساز سبک پاپ ایرانی، متولد۱۸ شهریور ۱۳۷۱ در شهر همدان می باشد.

واران یار اصالتا کرد زبان و ساکن کرج است.

او یک برادر و سه خواهر دارد و فرزند کوچک خوانواده است.

تحصیلات

او تحصیل کرده مقطع کارشناسی رشته کامپیوتر-نرم افزار از دانشگاه آزاد تهران می باشد.

کودکی

وارانیار در کودکی علاقه خود را به موسیقی و دنیای هنر با تشویق های خانواده و دوستانش ادامه داد تا در نوجوانی توانست اولین تک آهنگ خودش را با نام «دلخوشی» با ترانه و آهنگسازی خودش و تنظیم کامیار خسروی منتشر کند.

12

ازدواج و همسرش

واران یار خواننده پاپ در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده و خبری مبنی از ازدواجش تاکنون منتشر نشده و صحت ندارد.

فعالیت های موسیقی

او بعد از پخش اولین آهنگ و گذشت یک سال موزیک دوم خود با نام «پاییز» با ترانه و آهنگسازی معراج گرمابی را منتشر کرد.

در سال ۱۳۹۷ با دو برادر دو قلو (امین و امید) آشنا شد و فعالیت هنری خود را با همکاری آنها به صورت جدی تر ادامه داد.

13

این همکاری با ساخت قطعه «بی رحم» با آهنگسازی و تنظیم (امین و امید) ترانه آرشیدا خدادادپور و با نام هنری (وارانیار) به صورت رسمی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد و در ادامه به ترتیب موزیک های بعدی خود را با نام های «تب ، حسرت ، گناه» با همکاری مصطفی مومنی،فتاح فتحی،امیرحیدری،ایمان احمدزاده ، محمد زرنوش،کیان دارات،فرید ایمانی،بهنام حکیم،هیراد نیکنام منتشر کرد.

14

این همکاری همچنان ادامه دارد و در حال ساخت آلبوم و تک آهنگ های جدیدش است.

 

15

صفحات مجازی و فعالیت های اینستاگرامی واران یار

شما می توانید این خواننده خوش صدا را با نام VaranReall در این پلتفرم پیدا کنید و کارهای او را به واسطه ی همین صفحه پیگیری نمایید.

16

ترانه شناسی

پاییز

حقیقت

بی رحم

تب

حسرت

گناه

کافه

مصاحبه با واران یار

خب تا اینجا آشنایی خوبی با زندگینامه واران یار پیدا کردیم و از فعالیت ها و همکاری های پر سر و صدای واران یار گفتیم.

می خواهیم بدونیم باتوجه به موزیک هایی که تا امروز منتشر کردی، مخاطب هات با کدوم یکی از کارها ارتباط بیشتری گرفته اند؟

در حقیقت موزیکی که خودم باهاش ارتباط برقرار کردم زیاده حالا چه کارایی که منتشر کردیم و چه کارهایی که هنوز منتشر نشده .یجورایی من به شخصه تمام کارهام رو دوسدارم چون با عشق ساختم و با عشق خوندم اما در حال حاضر کار بی رحم ، حسرت ، گناه رو فکر میکنم مردم عزیز بیشتر ارتباط گرفتند و بیشتر دوست داشتند . این رو از فیدبک عزیزهایی که موزیک هام رو دنبال میکنند متوجه شدم.

17

ررررر

چرا اینقدر کم کار هستی؟

من باور دارم که کیفیت خیلی مهم تر از کمیت هستش ، خودم شدیدا حساسم راجب ریز به ریز جزئیات موزیک هام و به گوش مخاطبم احترام میذارم ، شاید یخورده هم کم کاریم بخاطر تصویر برداری کارها هستش ، چون اکثرا همزمان با انتشار موزیک ها ویدئو هم منتشر میشه ، یعنی ساخت تا منتشر کردن یه آهنگ یه پروسه زمانبر هستش که هر کدوم از این ها باید از چندین فیلتر رد بشن تا بتونیم کار رو منتشر کنیم. کلا ادم سختی هستم ، یعنی باید با همه چیز صد باشم که کار رو پیش ببرم.

با پر کاری مخالفی؟

ببینید پر کار بودن اصلا بد نیست ، اما نه به هر قیمتی !اگه بخواد پر کار بودن باعث کمتر شدن کیفیت کارها بشن اصلا اینکار رو نمیکنم و نخواهم کرد و پیشنهاد هم نمیکنم. متاسفانه توی مارکت ما یکم بی توجهی شده به این موضوع و این اصلا خوب نیست. کیفیت و خلاقیت توی کار برای من خیلی مهمه ، از نظر من پر کار بودن کار اصلا سختی نیست. من تمام تلاشم رو میکنم که موزیک ها توی بهترین حالت تقدیم مخاطبینم بشه.

19

یکی از ویژگی های موسیقی پاپ ما این است که تعداد زیادی از آهنگسازها و تنظیم کننده های خوبمان، خودشان هم خواننده شده اند. فکر می کنید این خوب است یا بد؟

چرا بد باشه ، ما کلی هنرمند خوش ذوق و خلاق داریم که هم تنظیم کننده هستند هم اهنگساز و هم خواننده و این اصلا بد نیست و امیدوارم همینطور باقی بمونه و حتی بیشتر هم بشه .

البته با احترام به رفقایی که فقط کار خوانندگی انجام میدن ، اما قطعا خواننده ای که نوازنده ، آهنگساز و یا تنظیم کننده هم هست حتی به پیشرفت موسیقی کشورکمک هم میکنه به شرط اینکه واقعا تواناییش رو داشته باشه نه که به اجبار این کار رو انجام بده.

20

فکر می کنی موسیقی ما برای رسیدن به شرایط ایده آل چه چیزی کم دارد؟

از نظر من موسیقی ما نیاز به انتخاب درست ترانه داره ، چیزی که منو ناراحت میکنه انتخاب ترانه نادرست و غیر حرفه ای هست که به زور روی ملودی به قول ما میشونن.

متاسفانه خیلی هم این موضوع داره زیاد میشه که این اصلا قشنگ نیست. ترانه مهم ترین بخش یه موزیک هست اما این نکته خیلی وقت ها رعایت نمیشه.

فکر میکنی در موسیقی ما مافیا و دست های پشت پرده وجود دارد؟

توی کل عرصه ی موسیقی و هنر متاسفانه این موضوع وجود داره ، و به نظرم کاریش هم نمیشه کرد ، دلیل اصلی این داستان از نظر من پول های خیلی زیاد خرج کردن توی پخش کار ها هست ، که میتونه یک شبه یه خواننده یا هنرمند رو به زور بالا بیاره که بماند موندگار بودنش هم به سرعت بالا اومدنش خواهد بود ، اما یه واقعیت هستش که مافیا وجود داره.

فکر میکنم فقط مردم هستند که میتونند انتخاب کنند که چی گوش بدن و کی رو انتخاب کنند.

بزرگترین (قویترین) ها مردم هستن که اگه بشه تو دلشون جا باز کرد همیشه ماندگار و محبوب میمونیم . واقعا از صمیم قلب برای تک تک عزیزایی که لیاقتش رو دارند آرزومیکنم این واقعیت رو. بازم تاکید میکنم ، تنها فقط بالا اومدن مهم نیست ، بالا موندن و توی دل مردم ماندگار بودن مهمه.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: