تکنولوژی گوشی آیفون

گوشی‌های آیفون توسط شرکت چند ملیتی آمریکایی اپل به بازار فروش عرضه می‌شوند. در حال حاضر شرکت اپل به عنوان یکی از پرطرفدارترین و بهترین شرکت‌های فعال در زمینه ساخت انواع گوشی‌های هوشمند و تجهیزات مربوط به آن در جهان شناخته می‌شود. قیمت گوشی آیفون تا چند سال گذشته رنج قیمتی کمتری داشت اما امروزه نسل آیفون se نیز به بازار فروش عرضه می‌شود که از لحاظ قیمت با قیمت گوشی‌های میان رده اندرویدی برابری دارند در نتیجه شرکت اپل با این سیاست توانسته است سهم بیشتری از بازار فروش را به خود اختصاص دهد.

 

 

شرکت اپل همواره در ساخت گوشی‌های خود از فناوری و تکنولوژی‌های مختلفی استفاده می‌کنند که در جدیدترین گوشی اپل می‌توانیم به تکنولوژی‌هایی چون اسکن اثرانگشت، قابلیت عکاسی HDR و پانوراما، پردازنده مرکزی پر قدرت، تراشه A16 Bionic و یاA15 Bionic  را نام برد.

 

مزایا و معایب آیفون

گوشی‌های آیفون علی رغم داشتن مزیت و ویژگی‌های فوق العاده معایبی هم دارند و ما تصمیم گرفتیم تا در این بخش شما را با مزایا و معایب گوشی آیفون آشنا می‌کنیم تا دید بهتری داشته باشید و بدانید که آیا خرید گوشی آیفون مناسب شماست یا خیر.

 

مزایای آیفون

  1. سیستم عامل ios شرکت اپل نسبت به سیستم عامل اندروید سریعتر به روز رسانی می‌شود و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد در نتیجه کاربران آیفون سریع‌تر به قابلیت‌های جدید و موارد امنیتی دسترسی خواهند داشت و از آسیب‌های جدی چون هک شدن در امان هستند. در نتیجه امنیت گوشی آیفون بالاتر از اندروید است.

     

  2. در گوشی‌های آیفون به راحتی می‌توانید برنامه‌های پیش فرض را حذف کنید و همین موضوع نشان می‌دهد که شرکت اپل چقدر به حقوق کاربران خود ارزش قائل است.

     

  3. شرکت اپل گوشی‌های خود را به پردازنده‌های قوی مجهز می‌کند که سرعت بیشتری نسبت به پردازنده گوشی‌های اندروید دارند. کارشناسان فناوری می‌گویند همیشه پردازنده‌های آیفون نسبت به android  دو قدم جلوتر هستند.

     

  4. یکی از مزایای خوب گوشی‌های آیفون کاربری ساده است که سبب شده تا کاربر به راحتی به تمامی بخش‌های گوشی دسترسی پیدا کرده و برنامه‌ها را اجرا کند.

     

  5. برقراری با تیم پشتیبانی شرکت اپل راحت است و می‌توان از طریق وب سایت اپل اقدام کرد و مشکلات را با آنها در میان گذاشت اما در گوشی‌های اندرویدی باید به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنید.

     

  6. شما به راحتی می‌توانید فیلم‌ها، تصاویر و غیره را بین گوشی آیفون و سایر محصولات این شرکت چون اپل واچ، مک بوک و غیره به اشتراک بگذارید و جابجا کنید در واقع این مزیت برای کاربران آیفون بسیار خوب است و یک اکوسیستم یکپارچه محسوب می‌شود.

 

23

 

معایب گوشی اپل نسبت به اندروید

  1. در گوشی‌های اندرویدی می‌توان با استفاده از حافظه کارت sd میزان حافظه گوشی را بالا برد ولی در گوشی‌های آیفون این امکان وجود ندارد و اگر نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشید باید گوشی خود را عوض کنید و به سراغ خرید گوشی آیفون با حافظه بیشتر بروید. قیمت گوشی آیفون با حافظه بیشتر بالاتر است در نتیجه باید هزینه بیشتری را صرف کنید.

     

  2. رنج قیمت گوشی‌های آیفون نسبت به قیمت گوشی اندروید پایین است چرا که شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های اندرویدی بسیار بیشتر هستند و هر ساله گوشی‌های متنوعی را به بازار فروش عرضه می‌کنند که مجهز به امکانات مختلفی هستند.

     

  3. قیمت موبایل آیفون در برخی از مدل‌ها نسبت به قیمت گوشی اندروید چون قیمت گوشی شیائومی، سامسونگ، وان پلاس و ... با همان امکانات بالاتر است در واقع گوشی‌های اندرویدی در بازار وجود دارند که حتی امکانات بیشتری را نسبت به گوشی‌های آیفون ارائه می‌دهند این در حالی است که قیمت آنها نیز پایین‌تر است و می‌توان گفت قیمت بالای آیفون یکی از معایب آن نسبت به گوشی اندروید محسوب می‌شود. از طرفی قیمت و مدل گوشی‌های اندرویدی بسیار متنوع‌تر از مدل و قیمت گوشی اپل است.

     

  4. به دلایل امنیتی گوشی‌های آیفون فایل‌های فلش را باز نمی‌کنند به همین دلیل امکان کار با برخی از سایت‌ها وجود نخواهد داشت.

     

  5. در گوشی‌های اندرویدی امکان سفارشی سازی صفحه شخصی بیشتر است و به راحتی می‌توان ویجت‌ها و میانبرهای دلخواه را به صفحه اصلی اضافه کرد اما گوشی‌های آیفون در این زمینه عملکرد ضعیف‌تری دارند.

     

سیستم عامل آیفون

سیستم عامل گوشی‌های آیفون، سیستم عامل ios می‌باشد که از کلمه‌ی (iPhone Operating System) برگرفته شده است. سیستم عامل آی او اس کاملا اختصاصی بوده و مدل‌های آیفون از این سیستم عامل استفاده می‌کنند.

در واقع این سیستم عامل فقط برای آیفون طراحی شده است در نتیجه سبب شده تا بین نرم‌افزار و سخت‌افزار هماهنگی بیشتری ایجاد شود. سیستم عامل آی او اس نسخه‌های متعددی دارد که در هر کدام از آنها ویژگی و قابلیت‌های منحصر به فردی ارائه شده است. از طرفی انحصاری بودن سیستم عامل آی او اس یک اکوسیستم یک پارچه بین محصولات اپل به وجود آورده که در بالا به آن اشاره کرده بودیم.

24

 

قیمت گوشی آیفون

فروشگاه‌های زیادی هستند که می‌توانید از آنها گوشی آیفون را خریداری کنید اما باید توجه داشته باشید که قیمت موبایل آیفون پرومکس، قیمت موبایل آیفون 12، 14،13 و ... در آنها متفاوت است اگر شما به دنبال بهترین قیمت گوشی آیفون هستید به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی سل در زمینه‌ی فروش گوشی موبایل با بهترین قیمت بازار فعالیت دارد و محصولات خود را با تضمین قیمت گوشی موبایل و بهترین کیفیت به فروش می‌رساند در نتیجه قیمت گوشی آیفون ۱۴، قیمت آیفون ۱3 پرو مکس، قیمت گوشی آیفون ۱3 و سایر مدل‌ها بهترین قیمت بازار است. شما عزیزان برای اطلاع از قیمت گوشی امروز اپل در فروشگاه سل به آن مراجعه کنید و استعلام تلفنی بگیرید چرا که قیمت‌ها در حال نوسان هستند.

 

خرید اقساطی گوشی آیفون

بهترین راه برای برخی از افراد که دوست دارند گوشی آیفون داشته باشند ولی توان مالی کافی ندارند خرید اقساطی آیفون است. شما با خرید اقساطی گوشی اپل دیگر مجبور نیستید که کل بودجه و پس انداز خود را صرف خرید یک گوشی کنید. شاید در سطح شهر و فضای مجازی با تبلیغاتی چون خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت با سفته، گوشی قسطی با سفته در مشهد، گوشی از دم قسط با سفته در تهران، فروش اقساطی گوشی آیفون بدون پیش پرداخت و .... رو به رو شده باشید اما باید بدانید که هر فروشگاهی برای خرید مناسب نیست. یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید گوشی قسطی آیفون فروشگاه اینترنتی سل است.

به جای اینکه هزینه و زمان خود را صرف یافتن فروشگاه‌هایی کنید که در زمینه‎ی فروش اقساطی گوشی آیفون در مازندران، فروش اقساطی گوشی آیفون در گرگان، فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران، فروش اقساطی گوشی آیفون در کرمان، فروش اقساطی گوشی آیفون در تبریز، فروش اقساطی گوشی آیفون در همدان و سایر شهرها فعالیت دارند به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید.

در سل روش‌های متنوعی برای خرید اقساطی موبایل وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به خرید گوشی موبایل قسطی، خرید قسطی با‌ چک، خرید گوشی قسطی با سفته، خرید گوشی قسطی بدون چک، خرید اقساطی با سفته و بدون ضامن و غیره اشاره کرد. در واقع یکی از مزیت‌های بزرگ فروشگاه سل نسبت به سایر فروشگاه‌های فروش اقساطی گوشی آیفون در شیراز، فروش اقساطی گوشی آیفون در کرج، فروش اقساطی گوشی آیفون در مشهد، فروش اقساطی گوشی آیفون در ساری و ... وجود روش‌های متنوع خرید اقساطی است.

 

منبع : فروشگاه اینترنتی موبایل

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: