رابیتس چیست ؟

استفاده از رابیتس به طور معمول برای ساخت سقف‌ های کاذب، گچ کاری و گچ بری ها، پوشش دادن تیرآهن و آرماتور، پوشش دادن بتن سیمانی، ترمیم و بازسازی ترک‌ های ساختمانی و کارهای ترمیمی دیگر، دکوراسیون و ... می‌ باشد. استفاده کردن از این محصول جهت اتصال کامل سطح دیوارها و به وجود آمدن یک زمینه مطلوب برای نصب نمودن اجزای تأسیسات برقی و مکانیکی و نهایتا انجام انواع رنگ کاری‌ های سیمانی و گچی، گاها پیشنهاد و اجرا می‌ شود. رابیتس سبب متصل شدن دیوارها شده و از هرگونه ترک ‌خوردگی و جدا شدن آن در کار جلوگیری می کند .

 

11

 

قیمت روز پشم شیشه

پشم شیشه از قدیمی ترین و پرمصرف ترین انواع عایق های حرارتی است و سابقه تولید آن در داخل کشور به حدود چهل سال قبل می رسد. خیلی ساده می توان بیان کرد که معمولاً از ترکیب الیاف نازک و منعطف شیشه، پشم شیشه تولید می شود. درواقع پشم شیشه نوعی عایق حرارتی صوتی نیز شناخته می شود که علاوه بر دارا بودن الیاف نازک و منعطف شیشه ذوب شده همراه با مقداری ماسه معمولی و رزین نیز ترکیب می شود ، قیمت پشم شیشه به صورت روزانه در وبسایت فولادین به روز رسانی می شود . پشم شیشه نوعی عایق است که بافت آن از مواد بسیار کوچک و سوزنی شکل تشکیل شده است. جالب است بدانید که از عمده کاربرد آن در صنعت می توان به عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی باتحمل دمای ۷۵۰+ درجه سانتی گراد و نقطه ذوب ۱۳۰۰ و نیز تحمل برودتی آن منفی ۳۰ درجه سانتی گراد اشاره نمود. پشم شیشه در اقطاع مختلف ازجمله لوله ای، فله ای، پتویی و لحافی در بازار عرضه می شود و یکی از پرکاربردترین انواع عایق های گرم محسوب می شود .

استفاده از پشم شیشه در سطح جهانی بیش از 70 سال سابقه دارد و در ایران در حدود 40 سال است که صنعتگران  در بخش های خصوصی و دولتی این الیاف را تولید میکنند. هرچمد در بازه گسترده تری میتوان گفت که به طور کلی استفاده و تولید الیاف معدنی به سال 1800 میلادی در بخش بین المللی میرسد .

 

12

 

توری حصاری یا توری باغی چیست ؟

فنس توری یا فنس باغی که با عنوان توری حصاری یا فنس فلزی نیز شناخته می‌شود از بافتن سیم مفتول گالوانیزه یا سیاه ساخته می‌شود و از آن برای فنس‌کشی یا حصارکشی دور باغ و محوطه‌ها استفاده می‌شود. قیمت مفتول استفاده شده در انواع فنس عامل اصلی موثر بر قیمت فنس توری باغی(قیمت فنس باغی فلزی) می‌باشد.

 

قیمت توری باغی به صورت روزانه در فولادین به روز رسانی می شود ، برای استعلام قیمت دقیق این محصول می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید .

 

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: