دولت در سال جدید با حذف ارز ترجیحی پیشنهاداتی برای یارانه جدید  دارد. به تازگی پرداخت یارانه گوشت به عنوان  یارانه جدید  توسط دولت مردان مطرح شده است.این یارانه جدید بر اساس گمانه زنی ها به 300 هزار تومان می رسد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالا پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم. رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تنها یک دهک از جامعه شامل دریافت یارانه جدید نخواهند شد و مردم مطمئن باشند، معوقات جاماندگان از یارانه اردیبهشت ماه هر زمان قطعی شد، پرداخت می‌شود.

با اینکه زمان زیادی از پرداخت یارانه جدید دولت نمی‌گذرد اما در آستانه شروع سومین ماه سال، اغلب مردم پرسش یکسانی دارند: آیا یارانه خرداد قابل برداشت است؟

با اجرای برنامه اصلاح ارز ترجیحی دولت، در روزهای گذشته مردم به دو گروه تقسیم شدند، یکی آنهایی که یارانه جدید را گرفته‌اند و دیگری آنها که به نگرفتن یارانه معترضند. اما شرایط در مورد یارانه خرداد چگونه است؟

اکنون به این صورت است که یارانه دسته نخست شامگاه نوزدهم اردیبهشت به حساب بانکی سرپرستان خانوار واریز شد. دولت دو شب بعد اجازه برداشت از این حساب را داد. این گروه از مردم از شامگاه ۲۱ اردیبهشت مجاز به خرج کردن آن هستند.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: