نوزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی تبریز امروز آغاز به کار کرد و جان دوباره ای به سایت نمایشگاهی این استان بخشید. خبرنگار گسترش نیوز در خصوص جزییات برگزاری این رویداد گفتگویی را با مسلم نوروزی مدیرعامل شرکت آرتانمانگر و برگزارکننده این نمایشگاه ترتیب داده که در ادامه مطالعه خواهید کرد. با گسترش نیوز همراه باشید. 

نوروزی در ابتدای این گفتگو اظهار داشت: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی از امروز لغایت ٢٣مهر ماه در فضایی بالغ بر ۲۳ هزار متر مربع در سالن های امیرکبیر، پروین اعتصامی، شهریار وآذربایجان سایت نمایشگاهی تبریز برگزار خواهد شد.
مسلم_نوروزی_نمایشگاه

وی افزود: شرکت کنندگان در این رویداد از واحد تولیدی استان های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، البرز، یزد، کرمانشاه، زنجان، همدان، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، گیلان، گلستان و قم برگزار خواهد شد.

این برگزارکننده نمایشگاهی در ادامه عنوان کرد: ازنکات حائز اهمیت این نمایشگاه اختصاص بیش از ۵۵ درصد فضای نمایشگاه به تولیدکنندگان استان آذربایجان شرقی است. گفتنی است این اقدام در جهت حمایت از این صنعت در داخل استان انجام شده است.

پوستر-نمایشگاه-مبلمان

نوروزی در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این رویداد محصولات خود را در گروه های کالایی مبلمان استیل، راحتی و کلاسیک، سرویس خواب، ناهارخوری، بوفه، میز ال سی دی، لوستر و دکوراسیون داخلی و کالای خواب ارائه کرده اند.

این فعال نمایشگاهی در تشریح اهداف برگزاری این رویداد گفت: ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات میان تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در استان آذربایجان شرقی توسط واحدهای تولیدی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواست های مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان ودرنهایت رونق کسب و کار از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نمایشگاه-مبلمان-تبریز-2

نوروزی با بیان اینکه برگزاری این رویداد بعد از وقفه ای کوتاه که در فعالیت های نمایشگاهی به وجود آمده بود نوید بخش بازگشت رونق به صنعت نمایشگاهی است، گفت: خوشبختانه استقبال از نوزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی تبریز بسیار خوب بود و مشارکت کنندگان در این رویداد نیز از شرایط برگزاری ابراز رضایت داشتند. لازم به ذکر است که در راستای حمایت از تولیدات داخلی تخفیفاتی برای تولیدکنندگان استان آذربایجان شرقی در نظر گرفته شده است.

ظرفیت های بی نظیر اکسپو برای ایران

این فعال نمایشگاهی در بخش پایانی صحبت های خود به برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ دوبی اشاره کرد و گفت: برای اولین بار است که این رویداد جهانی در منطقه خاومیانه و در نزدیکی کشور ما برگزار می شود. بنابراین ما می توانیم فرصت های بسیار ارزنده ای را از نظر اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی برای کشور خود ایجاد کنیم.

نوروزی افزود: با استفاده از ظرفیت اکسپو می توانیم سرمایه گذاران و گردشگران فراوانی را جذب کشور کنیم و ارزآوری خوبی به کشور داشته باشیم. همان طور که آگاهید اقتصاد مردم  و ارزآوری به کشور نیز ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و به نوعی به یکدیگر گره خورده اند. بنابراین می توان ادعا کرد که اکسپو دوبی در اقتصاد و معیشت مردم کشور ما نیز تاثیر گذار خواهد بود.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: