به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: رضا بهرام در خانواده ای پنج نفره متولد شد.رضا بهرام خواننده جوان محبوب ایرانی است.رضا بهرام در 20 دی ماه 1370 در یزد متولد شد. رضا بهرام خواننده جوان پاپ است. عکس جدید رضا بهرام را ببینید.

​رضا بهرام علاقه زیادی به خانواده اش دارد و در سال 1384 و بعد از از دست دادن پدرش مدتی افسرده شد و از همه فعالیت هایش فاصله گرفت.

تحصیلات رضا بهرام در زمینه مدیریت امور مالی است و سال 89 وارد دانشگاه علم و فرهنگ یزد شد و لیسانس مدیریت امور مالی را از این دانشگاه گرفت.

رضا بهرام رضا بهرام پیش از گرایش به سمت موسیقی علاقه زیادی به فوتبال داشت و در تیم فوتبال فولاد یزد و بعد از آن فولاد خوزستان بازی کرد.

خواننده جوان این روزهای دنیای موسیقی پاپ در زمان بازی در تیم فوتبال فولاد خوزستان دچار مصدومیت شد و سه سال مصدومیت و عمل جراحی او را واردار به فاصله گرفتن از دنیای فوتبال کرد.

بعد از کنار گذاشتن فوتبال به تشویق های پدرش به سمت موسیقی گرایش پیدا کرد و به صورت جدی وارد دنیای موسیقی شد.

آغاز حضور جدی رضا بهرام در دنیای موسیقی

رضا بهرام حضور در دنیای موسیقی را به صورت جدی از سال 88 آغاز کرد اما پیش از این حضور جدید به تشویق های پدرش از 14 سالگی به سمت موسیقی کشیده شد و اولین ترانه رسمی او 29 تیر ماه 1397 به اسم از عشق بگو منتشر شد.

اولین تجربه جدی رضا بهرام در دنیای موسیقی قبل از انتشار اولین آهنگ مستقلش، مربوط به همخوانی با مسیح و آرش در آهنگ گلی در سال 96 بود.

اولین کنسرت رضا بهرام

رضا بهرام بعد از چند سال فعالیت حرفه ای در دنیای موسیقی برای اولین بار 13 تیرماه در کیش و بعد از آن 16 تیرماه سال 98 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت و بعد از آن در شهرهای مختلف ایران اجراهای متعددی را تجربه کرد.

محمد حسین توتونچیان سرپرست موسسه هنری ققنوس تهیه کننده آهنگ های رضا بهرام است و از ابتدای فعالیت رضا بهرام در کنار او حضور دارد.

اولین حضور رضا بهرام در تلویزیون

اولین حضور رضا بهرام در تلویزیون مربوط به حضور او در برنامه یک و یک نوروز 97 با اجرای علی ضیا و بعد از آن در برنامه عیدانه احسان علیخانی در نوروز 98است.

اولین تیتراژ رضا بهرام

اولین تیتراژ رضا بهرام مربوط به تیتراژ پایانی سریال ممنوعه است که در این سریال با ترانه مو به مو حسابی مورد توجه قرار گرفت و بسیاری از طرفداران او با این آهنگ او را می شناسند و از پرطرفدارترین ترانه های او محسوب میشود.

ممنوعه سریالی به کارگردانی امیر پورکیان بود که شهریور ماه سال 95 به نمایش خانگی آمد و علاوه بر تیراژ پایانی قطعه بیمار ، دیوانه، از عشق بگو و شب های بعد از تو با صدای رضا بهرام در این سریال پخش شد.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: