به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: شقایق دهقان بازیگر ایرانی است. شقایق دهقان همسر سابق محراب قاسم خانی است. شقایق دهقان با بازی در سریال ساختمان پزشکان به اوج شهرت خود رسید. شقایق دهقان جاری سابق بهاره رهنما بود. شقایق دهقان بیشتر در سریال های طنز حضور دارد. شقایق دهقان بازیگر مطرح و معروف ایرانی است که در سال های دور با بازی در سریال های طنز مهران مدیری شناخته شد و همیشه هم در نقش های خنده دار بازی کرده و لبخند را بر لبان بینندگان آورده است.

شقایق دهقان چند وقتی می شود که جزو پرحاشیه ترین های فضای مجازی است. یکبار با اخبار طلاقش همه را متعجب کرد بار دیگر با سه بار کرونا گرفتنش، چندی پیش هم با همخوانی با آهنگ هایده مورد توجه کاربران قرار گرفت. شقایق دهقان به تازگی تصویری از خود منتشر کرده که به کل لباسش جنجالی شده است.

او در این عکس یقه لباسش ظاهرا خیلی باز بوده و سانسور کرده است اما خودش می گوید سانسور نیست و واقعا یقه لباسش می باشد و این موضوع سرنخی برای تمسخر کاربران شد. او حتی مجبور به پاسخ بعضی نظرات شد اما همچنان کسی حرف خانم بازیگر را باور نکرده است.

استایل شقایق دهقان با لباس محلی و یقیه‌ای باز + عکس

دهقان در کپشن پستش نوشت:

در نگاهت
من خلوت تنهایی و ترانه‌ی تاکستانی هستم
که درفصل سخاوت زمین

خانم دهقان در این تصویر یک سربند هم به سر دارد که برای قوم کورد می باشد. اما ربطش به کت جینی که به تن دارد مشخص نیست!

شقایق دهقان در مکانی که رفته عکس های دیگری هم گرفته است که یکی از آن ها را استوری کرد و نکته قابل توجه در این تصویر تیشرت او می باشد. ظاهرا تنها چهار تار مو برای بازیگران خطا است اما تیشرت آستین کوتاه و نشان دادن دست ها تا بازو مشکلی ندارد!

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: