ستاره پارسی : سارا و نیکا فرقانی بواسطه حضور خود در سریال پایتخت به شهرت رسیدند. این دو خواهر بعد از سریال پایتخت حاشیه های زیادی به همراه داشتند.سارا و نیکا متولد 8 مرداد 1383 میباشند. سارا و نیکا ساکن سوئد هستند.

سارا و نیکا

بیوگرافی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی متولد سال 1383 و مردادماهی می باشند. این دو خواهر زاده شهر تهران هستند. این دوقلوها سن 1 سالگی وارد دنیای بازیگری شده اند. سارا و نیکا برای اولین بار وقتی که یک سال داشتند در فیلم دوباره زندگی ظاهر شدند.

 

پدر و مادر سارا و نیکا مقیم کشور سوئد هستند و اطلاعات معتبری درمورد آنها وجود ندارد. سارا و نیکا هم در سوئد زندگی می کنند و سالی 1 بار برای فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند. آنها هنگام فیلمبرداری که چند ماه طول می کشد، درکنار پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می کنند.

سارا و نیکا

این دو خواهر در مقطع دبیرستان درس می خوانند. آنها برای حضور در سریال، فشرده درس می خوانند و زودتر از سایر دانش آموزان امتحان می دهند. 

 

وقتی که سارا و نیکا به سن 7 سالگی رسیدند، به سیروس مقدم معرفی شدند. آقای مقدم برای ساخت سریال پایتخت به دنبال دوقلوهایی برای (نقی و هما) بوده است. سارا و نیکا در تست بازیگری قبول شده و به پروژه پایتخت می پیوندند.

بعد از پخش 3 فصل از سریال پایتخت سارا و نیکا به چهره هایی محبوب تبدیل شدند. این دوقلوها که جزو شخصیت های محوری (پایتخت) هستند، در هر 6 فصل این سریال حضور داشته اند.

سارا و نیکای

سارا و نیکا می گویند: حرفه بازیگری کمی سخت است اما در پروژه (پایتخت) تمام عوامل به ما کمک می کنند تا بهتر بتوانیم نقش بازی کنیم. خصوصا خانم رامین فر و آقای تنابنده خیلی به ما کمک می کنند که دیالوگ های خودمان را درست حفظ و ادا کنیم.

سارا و نیکا دیالوگ های زیادی در سریال پایتخت ندارند، این مسئله برای مخاطبان به یک سوال تبدیل شده، آنها در جواب می گویند: کم یا زیاد بودن دیالوگ ها دست ما نیست، ما فقط کاری را انجام می دهیم که آقای تنابنده و مقدم به ما می گویند. 

سارا و نیکا

سارا و نیکا می گویند: پیشنهادات زیادی از سوی دیگر پروژه های تلویزیونی داشتیم، اما نه وقتش را داشتیم و نه دلمان می خواست در آنها شرکت کنیم. ما همه گروه پایتخت را می شناسیم و کار با یک مجموعه دیگر برای ما سخت است. ما در واقعیت هم آقای تنابنده و خانم رامین فر را (بابا و مامان) صدا می کنیم.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: