به گزارش رکنا، ترلان پروانه یکی از بازیگران پرحاشیه فضای مجازی است. ترلان پروانه با سعید عزت اللهی در رابطه بوده است. ترلان پروانه رابطه های جنجالی بسیاری با فوتبالی ها داشته است. ترلان پروانه و سعید عزت اللهی همه چیز را فاش کردند. رابطه های پنهانی ترلان پروانه لو رفت!

سعید عزت اللهی رابطه خود را با ترلان پروانه فاش  کرد.

پنهانی ترلان

رابطه ترلان پروانه با فوتبالی ها

تا به امروز دو خبر جنجالی درباره رابطه ترلان پروانه با فوتبالی ها جنجال های زیادی داشته است. اولی لو رفتن تصویری از ترلان پروانه در کنار فرشاد احمدزاده بازیکن مشهور فوتبال بود که حاشیه های زیادی را به همراه داشت و دومی خبر رابطه ترلان پروانه با سعید عزت اللهی بود که دومی با واکنش سعید مواجه شد.همچنین سعید عزت اللهی درباره ارتباطش با ترلان پروانه گفت : اصلا برایم اهمیتی ندارد و ارتباطی ندارم با او. او حتی درباره یک استوری خود که گمان می رفت دعوا و کل کل با سردار آزمون بود توضیح داد و گفت کاملا آن استوری را فوتوشاپ کرده بودند و اصل استوری من خطاب به تتلو بود.

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

ترلان پروانه

من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: