به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی است. محمدرضا گلزار خواننده است. محمدرضا گلزار این روزها در حوزه تبلیغات حضور پررنگی دارد. محمدرضا گلزار به انجام ورزش حرفه ای روی آورده است. محمدرضا گلزار سابقه مجری گری در چند برنامه را دارد.

محمدرضا گلزار

 

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران ، بازیگر ، خواننده و آهنگساز است.

تحصیلات محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد.

 

محمدرضا در حوزه مدلینگ

محمدرضا گلزار با 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.

محمد رضا گلزار

خانواده محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دارد و تهرانی به دنیا دارد و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است. دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

ورزش های مورد علاقه محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار والیبال را در زمان دبیرستان شروع کرد و در باشگاه های «پارس خودرو» ، «شیشه و گاز» ، «پاس» و «دیهیم» در پست توپ گیر بهترین بازیکن والیبال استان تهران بود.تنها والیبال نبود و بطور حرفه ای هم پیگیر اسکی بود و کارت مربیگری اسکی آلپاین را هم دارد.

ورود به موسیقی

موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خودآموز با گیتار سپس پیانو شروع کرد تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد.در این گروه [آریان] مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد و آنجا دیده شد.

تجربه تدریس

گلزار در کنکور دانشگاه آزاد رتبه پنج آورد و درس عربی و معارف را 100 زد ، زمان دانشگاه درس معارف و دینی را تدریس می کرد و می گوید به شدت آدم مذهبی هستم.

محمدرضا گلزار

تجربه اجرا

گلزار در زمستان 97 اولین تجربه خود را بعنوان مجری در مسابقه برنده باش بدست آورد اما دستکاری آرامی درمی جشنواره جام جم این برنامه را به حاشیه برد.

در نهایت به استناد حکم  فتوای آیت الله مکارم شیرازی مبنی بر درآمد این برنامه و پرداخت جوایز، مصداق قمار قلمداد و پخش آن متوقف شد.

13امین مرد جذاب تمام تاریخ !

در سال 1397 خبری با عنوان «مجله جهانی IMDb محمدرضا گلزار را بعنوان سیزدهمیم مرد جذاب تمام تاریخ سینمای جهان انتخاب کرد» منتشر شد.عوامل برنامه مسابقه برنده باش شبکه سه با تدراک کیکی با عنوان «زیباترین مرد جهان» جشنی گرفتند و گلزار هم این خبر را در اینستاگرام اش بازنشر داد.

محمدرضا گلزار

رابطه با علی فروغی

گلزار در جشنواره جام جم گفت: کاراکترم در برنده باش خیلی به شخصیتم نزدیک است، من در منزل با دوستانم هم همینم که در برنده باش می بیند.خوشحال که با حضور من در رسانه ملی، مخاطبان زیادی به تلویزیون اضافه شد ! او همچنین روابط خوبی با علی فروغی مدیر شبکه سه دارد.

قرارداد 18 میلیاردی

در سال 1400 مسابقه  «هفت خان» از شبکه خانگی شروع به پخش کرد که پوریا ذوالفقاری (منتقد سینما) افشا کرد گلزار برای این اجرای 18 میلیارد تومان گرفته است.با این حای آقای سوپر استار نوشت: باید سکوت کنی و به جای قانع کردن آدم ها ، استوار و مصمم مسیر هدف هایت را دنبال کنی …

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: