به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: نسیم ادبی بازیگر ایرانی است. نسیم ادبی بازیگر تئاتر است. نسیم ادبی علاقه خاصی به خوانندگی دارد. نسیم ادبی چندین ماه پیش همسر خود را از دست داد. تصاویر نسیم ادبی را در ادامه خواهیم دید.

نسیم ادبی فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران می‌باشد. نسیم ادبی خواهرزاده محمود کلاری فیلمبردار است.

وی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و اولین بار سال 1372 با نمایش «تنبور نواز» به کارگردانی هادی مرزبان روی صحنه رفت. او در سال 1375 با بازی در سریال تلویزیونی «دوقلوها» به کارگردانی هرمز هدایت برای اولین بار وارد دنیای تصویر شد و فعالیت سینمایی خود را از سال 1376 با فیلم «زندگی» آغاز کرد.

نسیم ادبی در مصاحبه‌ای درباره نحوه آشنایی‌اش با ابراهیم اثباتی (آهنگساز) گفت: "برای بازی در تئاتر «شمس پرنده» به کارگردانی خانم پری صابری دعوت شدم و ابراهیم هم برای ساخت موسیقی در همان تئاتر همکاری داشت و آشنایی اولیه مان به این صورت شکل گرفت. مدتی گذشت و قرار شد تئاتر «آنتیگونه» به کارگردانی خانم صابری در ایتالیا روی صحنه برود و من و آقای اثباتی در این سفر کاری همسفر شدیم که همین سفر باعث شد بیشتر یکدیگر را بشناسیم. آشنایی مان به سال 1380 برمی‌گردد و در سال 1388 ازدواج کردیم." ابراهیم اثباتی سرپرستی یک گروه موسیقی بنام «وصل یار» را برعهده داشت و نسیم ادبی مدتی به عنوان همخوان با این گروه همکاری می‌کرد.

الناز حبیبی

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: