به گزارش پایگاه خبری شمانیوز: تینا آخوندتبار متولد 5 خرداد 1368 در تهران ، بازیگر و حالا ورزشکار است. تینا آخوندتبار فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب می باشد تینا آخوندتبار از 20 سالگی جلوی دوربین رفت. تینا آخوند تبار  با فیلم سینمایی رسوایی به شهرت رسید. تینا آخوند تبار اکنون در رشته بوکس فعالیت دارد.

عکسهای منتشر شده از تینا آخوند تبار در صفحه اینستاگرام با تیپ پسرانه است که گمانه ها برای تغیر جنسیت وی را محکم  می کند اما او هنوز تغیر جنسیت نداده است.


تینا آخوند تبار
 

تینا آخوند تبار

بیوگرافی تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار در خانواده ثروتمند که اصالتا به روستای سراسب بخش بلده شهرستان نور استان مازندران برمیگردد متولد شد او علاقه زیادی به بازیگری دارد و پس از گذراندن دوره 6 ماهه آموزش بازیگری استاد سمندریان برای ایفا نقش در فیلم طلاق به سبک ایرونی انتخاب شد. او دوره آموزش گریم هم دیده است و در نقاشی هم حرفی برای گفتن دارد.

تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار با لباس پسرانه به استادیوم آزادی رفت

بازیگر جوان کشورمان یک پرسپولیسی دو آتیشه هست به حدی که در نوجوانی با لباس پسرانه به همراه پدرش به تماشای دربی در استادیوم آزادی می رود. او در جام جهانی روسیه هم شرکت کرده بود

تینا آخوند تبار

ازدواج تینا آخوند تبار با حامد کمیلی

یکی از موضوعاتی که مدتی برای تینا آخوندتبار حاشیه ساز شده بود عکس لو رفته او با حامد کمیلی بود که حتی منجر به شایعه ازدواج این دو نیز شد!

اما اینطور که به نظر می رسد تبنا آخوندتبار در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. اگرچه بعد از انتشار عکس او با حامد کمیلی مدتی خبر ازدوجشان بر سر زبان بود و حامد کمیلی نیز در توضیح آن گفت: «ما قرار بود با هم ازدواج کنیم و در این عکس به هم محرم بودیم.»، اما این ازدواج انجام نشد.

تینا آخوند تبار

 

آنطور که تینا آخوندتبار گفته بود اولین امتیاز او برای موفقیت در سینما چهره او بود اما حالا برای بوکس صورت و زیبایی اش را گذاشته چون عاشق بوکس است. حالا باید دید امروز تینا آخوندتبار در مبارزه امروز خود در روسیه می تواند کمربند قهرمانی را به دست آورد یا خیر.

فعالیت ورزشی تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار

 

وی از سال ۱۳۹۳ به ورزش حرفه‌ای بوکس پرداخت و در سینما گزیده‌تر و محدودتر فعال شد و شروع به تمرین تنیس کرد و دو سال این ورزش را ادامه داد. 

 

تینا آخوند تبار

وی به واسطه فیلمنامه‌ای که به او پیشنهاد شده بود با ورزش‌های رزمی آشنا شد و از سال ۱۳۹۵ به شکل حرفه‌ای بوکس تمرین می‌کند و در سطح جهانی مسابقه می‌دهد.

تینا آخوند تبار

او در ایران با سرمربی تیم ملی بوکس مردان تمرین می‌کرد ، اما بدلیل فضای نامناسب تمرین بوکس حرفه‌‎ای برای زنان، ایران را ترک کرد و به عضویت در باشگاه فنرباغچه ترکیه درآمد و تمرین‌ها و مسابقات خود را در این باشگاه ادامه داد.

عمل زیبایی تینا آخوند تبار

 وقتی در برنامه «کافه سوال» با صراحت در مورد جراحی بینی ام صحبت کردم، خیلی ها تعجب کردند… عده ای هم استقبال کردند، این موضوع باعث شد عوامل آن برنامه با من تماس بگیرند و مجددا از من دعوت کنند. راستش را بخواهید مردم حوصله شنیدن حرف های شعاری را ندارند. آنها نمی توانند باور کنند فردی که خودش عمل جراحی کرده آنجا بنشیند و بگوید من هیچ عملی نکرده ام و این کار بدی است.

تینا آخوند تبار

آنها دوست دارند مهمان برنامه با صداقت حرف بزند و اگر کاری را انجام داده، بگوید این کار را من کرده ام. با وجود اینکه من خودم عمل بوتاکس انجام نداده ام، در آن برنامه گفتم بوتاکس می تواند فرآیندپیری را به تعویق بیندازد و اگر کسی خواهان این موضوع است، چه اشکالی دارد از آن استفاده کند. در مورد عمل جراحی برای زیباتر شدن هم باید بگویم بعضی ها برای پیدا کردن اعتماد به نفس بیشتر، واقعا احتیاج دارند که از این نوع حراجی ها استفاده کنند.

تینا آخوند تبار

 

در مقطعی حس کردم که اگر بینی ام را عمل کنم، زیباتر می شوم و این کار را انجام دادم. ابایی هم ندارم که در مورد این کار صحبت کنم؛ چون در آن مقطع فکر می کردم در زیبایی من تاثیر دارد. اتفاقا من در برنامه «کافه سوال» هم به این موضوع اشاره کردم و مثل بعضی از بازیگرها، جراحی زیبایی را به باد انتقاد نگرفتم.

فیلم های تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار

هر چه خدا بخواهد(نوید میهن دوست)

طلاق به سبک ایرونی(فرید کلهر)

فیلم رسوایی(مسعود ده نمکی)

خودزنی(احمد کاوری)

فیلم متل قو(مسعود نوابی)

آزاد راه(عباس رافعی)

فیلم باج(بهمن گودرزی)

یارستان

فیلم سینمایی بی خوابی اسب ها

سریال های تینا آخوند تبار

سریال دختران حوا(حسین سهیلی زاده)

سریال گیوتین

سریال دیوار(سیروس مقدم)

مسافر ونیزی (در حال تولید)

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: