به گزارش پایگاه خبری خوندنی: مهران غفوریان در فیلم نیسان آبی بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفته .مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 است.مهران غفوریان  روز دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰، سر صحنه سریال «نیسان آبی»، دچار سکته قلبی شد مهران غفوریان دختری به نام هانا دارد.مهران غفوریان در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. 

مهران غفوریان در سال 1389 اولین فروشگاه آجیل و شیرینی مهران غفوریان با حضور جمعی از بازیگران مشهور در تهران افتتاح شد که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

مهران غفوریان

وقتی صحبت از ورزش می‌ شود بیشتر مردم در ذهن شان یک نوع خاص از اندام و هیکل می‌ آید و اگر برای مثال من بگویم ورزش می‌ کنم کسی باور نمی‌ کند.

اما واقعیتش من هم مدتی به شکل کاملا جدی ورزش را دنبال می‌ کردم و همراه برادرم رشته‌ های رزمی را یاد گرفتم و توانستم تا مدارج خوبی هم در کاراته بالا بروم.

در انتخاب دوستانم خیلی تحقیق می‌کنم، سعی می کنم افرادی را به ‌عنوان دوست انتخاب کنم که از طرفشان لطمه نخورم و روند زندگی‌ ام را مختل نکنند‌

سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم‌ خانی از جمله دوستان بسیار خوب و صمیمی‌ من هستند

همسر مهران غفوریان کیست؟

مهران غفوریان در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ در سن ۴۰ سالگی با دختری بنام آرزو ازدواج کرد،آشنایی این دو در یک مرکز خرید اتفاق افتاد و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. ثمره ازدواج دختری به نام هانا در بهمن ۹۷ است.

 
این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: