به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: سحر قریشی بازیگر ایرانی است. سحر قریشی بازیگر پرحاشیه است. سحر قریشی این روزها در فضای مجازی فعالیت پررنگی دارد. سحر قریشی از همسر خود جدا شده است. سحر قریشی حاشیه های جدیدی درباره ازدواجش مطرح شده است.

سحر قریشی تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از 20 سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد بازیگری شد حالا تجربه چند رابطه عاشقانه دارد و برادرش سپهر ، بسیجی ژورنالیست است.علاقه من به بازیگری به قبل از ورودم به مدرسه باز می گردد زمانی که کارتون نگاه می کردم و شخصیت های کارتونی را تقلید می کردم.آن وقت ها همه می گفتند ، سحر یک روزی بازیگر می شود.

سحر قریشی

 
 

ورود سحر قریشی به دنیای هنر 

اولین بار سال 1388 در 20 سالگی با معرفی یکی از آشنایان همسر سابقم در تست بازیگری حاضر شدم و پس از قبولی با فیلم «لج و لجبازی» جلوی دوربین رفتم.در این فیلم نقش سایه را کنار امیر جعفری و سارا خوئینی ها بازی کردم.

سر فیلمبرداری فیلم لج و لجبازی از طریق همبازی اش سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال «دلنوازان» برای نقش یلدا معرفی شد.

به این ترتیب با پخش این سریال از 4 مهر 88 در کنار چهره های نوظهور دیگری چون شاهرخ استخری و سمانه پاکدل به اوج شهرت رسید.

سحر قریشی

ازدواج و طلاق سحر قریشی

سحر قریشی اولین بار سال 1383 در 17 سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی با شروع سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق ختم شد

مهران اخوان ذاکر: پس از پخش سریال «دلنوازان» ، سحر که به شدت مشهور شده بود رفتارش تغییر کرد

شش ماه بعد از پخش سریال من از ایشان خبری نداشتم تا اینکه از طریق دادگاه حمایت از خانواده از او شکایت کردم و در نهایت از هم جا شدیم !

مهران اخوان ذاکر در مورد تحصیلات سحر قریشی می گوید: همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد ، به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است

من به هر حال در شرایطی نیستم که بخواهم تنها زندگی کنم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: