به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: نیوشا ضیغمی این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که نظر کاربران را به خود جلب کرد. نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است. همسر نیوشا ضیغمی از تاجران نقره می باشد. نیوشا ضیغمی با رفتن به کلاس های بازیگری کانون سینماگران کار هنری و بازیگری حرفه ای را آغاز کرد. سپس توسط همین موسسه به مسعود جعفری جوزانی برای بازی در سریال در چشم باد معرفی شد. او در این سریال نقش یک دختر روستایی را بازی کرد.

نیوشا ضیغمی

این اولین تجربه نیوشا ضیغمی در تلویزیون بود که با یک سریال فاخر کار هنری اش را به صورت کاملا حرفه ای آغاز کرد. پس از بازی در این سریال برای بازی در فیلم تردست به کارگردانی محمد علی سجادی  انتخاب شد و اولین فیلم سینمایی اش را تجربه کرد.

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

نیوشا ضیغمی

صحبتهای نیوشا ضیغمی 

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: