به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: خبرها حاکی بر آن است که ریحانه پارسا در ترکیه کشته شده است البته چندی قبل خود ریحانه پارسا در لایو اینستاگرامش حرف از خودکشی زده بود.او در سالهای اخیر با رفتارهای دور از شان و نادرستش بیش از پیش نفرت دیگران را راجع به خودش برانگیخته کرده است و یکی از شخصیتهای منفور در نظر مردم ایران است.ریحانه پارسا برای جذب فالور به هر رفتار زشت و ناپسندی دست زده و یکی از منفورترین شخصیتهای هنری ایران است و زمانی که ریحانه پارسا از ایران مهاجرت کرد با گفتن حرفای بی اساس خانواده و اطرافیانش را زیر سوال برد و از رابطه ی پرتنشش با پدرش و دیگر اعضای خانواده اش بارها صحبت کرد.

دکتر نیلوفر الله وردی، دکترای تخصصی مشاوره و روان درمانی در تحلیل رفتار ریحانه پارسا گفت: «ریحانه پارسا که در کودکی آسیب دیده است، احساس ارزشمندی پایینی دارد. فکر می‌کند که دوست داشته نشده است.

بعد طی بازی در یک فیلم دیده شد و دیده شدن باعث شد که ناگهان دچار خودشیفتگی شود در حالی که هنوز به جایگاهی نرسیده که پخته عمل کند. به همین دلیل دیده شدن ناگهانی چنین فردی باعث می‌شود حس کند که انگار در حال سقوط است.»

دکتر الله وردی با اشاره به اینکه ریحانه پارسا عزت نفس پایینی دارد در ادامه گفت: «آدم‌هایی به خاطر عزت نفس دوست دارند دیده و تائید شوند، به هر روشی برای دیده شدن متوسل می‌شوند و چارچوبی ندارند.

آن‌ها هنجارشکنی می‌کنند و از این طرف بوم به سمت دیگر بوم حرکت می‌کنند که در نهایت نتیجه‌اش سقوط و احساس افسردگی است.

به طور کلی افرادی که آسیب می‌بینند و احساس بی‌ارزشی و خشم نسبت به اجتماع دارند کارهایی می‌کنند که توجه جلب کنند. آن‌ها سراغ ضد ارزش‌ها می‌روند در حالی که خود یک قربانی هستند. قربانی کودکی خراب شده شان!»

احتمال بازگشت به ایران

ریحانه پارسا عجیب‌ترین تصمیمش را گرفت.

مدتیست که ریحانه پارسا با این عکس ذهن کاربران را مشغول کرده که آیا قصد ورود و برگشت به ایران را دارد؟

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: