به گزارش رکنا، صبا راد مجری سابق صدا و سیما می باشد که مدتی پیش صبا راد از تلویزیون ایران کناره گیری و مهاجرت کرد اما دوباره صبا راد به کشور بازگشت. صبا راد حالا تبدیل به یکی از فعال ترین بلاگر های اینستاگرامی شده که همه چیز زندگی اش را صبا راد در فضای مجازی بیرون می ریزد.

صبا راد از اینکه حواشی بسیاری در فضای مجازی ایجاد کرده است خدا را شکر می کند و عنوان ژست عجیب همسرش را شیطنت فضای مجازی می گذارد.

صبا راد مجری زن سابق صدا و سیما داستانی را روایت می کند که یک مرد متاهل علاقه زیادی به او داشته و به همین دلیل همسرش او را دعوا می کند و کانال شبکه را عوض می کند !

داستان از این قرار بوده که صبا راد می گوید یک زوج به من و مانی رهنما علاقه بسیار زیادی داشتند به طوری که همسر این آقا در کنسرت های مانی حضور پیدا می کردند و با او رفتار خیلی صمیمی داشتد و شوهر او ناراحت می شد. از آن طرف خود این آقا علاقه زیادی به برنامه های من داشت و همسر او برای تلافی کردن کانال شبکه را عوض می کند تا برنامه من را نگاه نکند.

صبا راد و همسر جنجالی در تهران

صبا راد مجری زن مشهور و البته جنجالی صدا و سیما که حالا دیگر مجری نیست و بلاگر اینستاگرام است مدتی است به تهران برگشته و همسرش مانی رهنما با آن همه توصیفاتی که از سختی زندگی در ایران داشت ظاهرا دوباره مجبور است آن سختی ها را تحمل کند ! این را واضح و روشن گفته که دیگر قرار نیست به ترکیه برگردد مگر برای مسافرت و اینگونه که مشخص است بیشتر روزهای سال را در ایران خواهد بود.صبا راد (فاطمه راد) متولد 30/8/59 ، مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» است و یک روز در میان در مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر می شود. او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: