حراج بزرگ بهمن موتور از اول آذر | فروش فوری خودرو ارزانتر از کارخانه به همه

کد خبر: 1187091

 فروش ویژه طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده به صورت همزمان برقرار می باشد.

حراج بزرگ بهمن موتور از اول آذر | فروش فوری خودرو ارزانتر از کارخانه به همه

 فروش به صورت قرعه کشی با ضوابط و محدودیت های اعلام شده.

 فروش ویژه طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده به صورت همزمان برقرار می باشد.

 فعالسازی از روز سه شنبه ۱ آذر ساعت ۱۰

بهمن موتور

 فروش فوری محصولات بهمن موتور ویژه آذر | این دو محصول برای اولین بار عرضه می شود

گروه بهمن جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات خود را ویژه آذرماه ۱۴۰۱ اعلام کرد. در این دوره از فروش فوری این شرکت برای اولین بار محصول سدان ریسپکت و دیگنیتی پرستیژ عرضه می‌شود.

به گزارش خودرو بانک، این طرح فروش از روز سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا روز جمعه ۴ آذرماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. در این دوره تمام محصولات بهمن موتور اعم از ۶ خودرو فیدلیتی تیپ ۱(۵ نفره) فیدلیتی تیپ ۲(۷ نفره)، دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت پرایم به عنوان جدیدترین محصولات این شرکت با قیمت قطعی و تحویل ۳۰ روزه عرضه می‌شود.

گروه بهمن موتور که پیش از این محصولات محبوب فیدلیتی و دیگنیتی را عرضه نموده است، حالا با دو خودرو جدید یعنی سدان ریسپکت و نسخه قدرتمندتر دیگنیتی پرستیژ را عرضه خواهد کرد تا طیف گسترده‌تری از مشتریان را پوشش دهند.

فروش فوری محصولات بهمن موتور ویژه آذر | این دو محصول برای اولین بار عرضه می شود ؛ جزئیات و جدول قیمت

مشخصات فنی سدان ریسپکت پرایم محصول جدید بهمن موتور

بهمن ریسپکت یک سدان کلاس Cمحسوب می‌شود. این خودرو بهمن موتور از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژر یورو ۶ بهره می‌برد که در بهترین حالت توان تولید ۱۵۴ اسب‌بخار قدرت (دور موتور ۵۵۰۰) و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور (از دور موتور ۱۷۵۰ تا ۴۰۰۰) داراست. نیروی تولیدی توسط یک جعبه‌نده CVT با قابلیت شبیه‌سازی ۹ سرعت به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

قیمت فروش فوری سدان ریسپکت با فروش ۳۰ روزه ؛ ۷۷۰ میلیون تومان است.

مشخصات فنی کراس‌اوور دیگنیتی پرستیژ محصول جدید بهمن موتور

دیگنیتی پرستیژ قویترین محصول بهمن موتور، با هدف پوشش نیازهای مشتریان این مجموعه عرضه شده است. این خودرو کراس اوور کوپه برخلاف عمدا محصولات چینی بازار سنت شکنی کرده است و به جای موتور ۱.۵ لیتری نسل قبلی از یک پیشرانه موتور ۲ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۲۲۸ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۳۵۵نیوتن متر در ۲۲۰۰ دور در دقیقه بهره می‌برد که خبر بسیار خوبی برای علاقمندان این خودرو است و همچنین به جای گیربکس CVT حالا یک جعبه دنده ۶ سرعته خودکار وظیفه انتقال نیرو به محور جلو را برعهده دارد که تغییر بسیار جذابی به حساب می‌آید.

قیمت فروش فوری دیگنیتی پرستیژ با فروش ۳۰ روزه ؛ یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان است.

حراج پاییزه بهمن موتور در بورس کالا

بورس کالای شرایط خرید فیدلیتی و دیگنیتی را اعلام کرد. میزان پیش دریافت خرید برای دو خودروی مذکور ۲۵ درصد اعلام شد. قرار است دو خودروی فیدلیتی در روز یکشنبه ۲۲ آبان و دیگنیتی در روز دوشنبه ۲۳ آبان در هفته آینده عرضه شود.

کالاخبر نوشت، در نامه محمد نوروزپور، مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران درخصوص عرضه دو خودرو فیدلیتی که قرار است یکشنبه، ۲۲ آبان و دیگنیتی، دوشنبه ۲۳ آبان عرضه شود، در موارد زیر آمده است:

مهلت ثبت سفارش فیدلیتی، ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۱ آبان و دیگنیتی، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۲ آبان است.

میزان پیش دریافت خرید برای هر دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی ۲۵ درصد است.

اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده‌اند، امکان ثبت سفارش ندارند و هر کد بورسی صرفاً امکان ثبت سفارش روی یک کد عرضه از مجموع عرضه‌های روز انجام معامله را دارد./ کالاخبر

عرضه فیدلیتی در بورس کالا از امروز

۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره و ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره امروز یکشنبه ۲۲ آبان‌ماه در بورس کالا عرضه می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز، عرضه فیدلیتی از امروز یکشنبه 22 آبان 1401 در بورس کالا آغاز می‌شود.

به نقل از کالاخبر، میزان پیش دریافت خرید برای هر خودروی فیدلیتی ۲۵درصد است.

اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده‌اند، امکان ثبت سفارش ندارند.

هر کد بورسی صرفا امکان ثبت سفارش روی یک کد عرضه از مجموع عرضه‌های روز انجام معامله را دارد.

ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مُجاز نیست.

جزئیات عرضه فیدلیتی 5 نفره

در عرضه امروز یکشنبه ۲۲ آبان، از ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره، ۹۸ دستگاه به رنگ سفید و ۹۸ دستگاه مشکی خواهد بود و قیمت پایه نیز برای هر دو رنگ، ۷۵۸میلیون و ۵۰۰هزار تومان اعلام شده است.

به قیمت فوق، هزینه‌های دیگری همچون ۹درصد مالیات بر ارزش‌افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا ۱۷۱میلیون و ۹۱۹هزار و ۲۷ریال (شامل ۱۳۱میلیون ریال مالیات و عوارض شماره‌گذاری، ۴۳۵هزار ریال هوشمندسازی کارت خودرو، ۵۰۰هزار ریال هزینه خدمات پست، ۲میلیون و ۸۰۰هزار ریال تولید پلاک و شماره‌گذاری و ۳۷میلیون و ۱۸۴هزار و ۲۷ریال بیمه شخص ثالث) اضافه می‌شود.

جزئیات عرضه فیدلیتی 7 نفره

در عرضه روز یکشنبه ۲۳ آبان، همچنین ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره شامل ۹۸ دستگاه سفید و ۹۸ دستگاه مشکی به قیمت پایه ۷۷۲میلیون تومان روی تابلو عرضه می‌رود.

به قیمت فوق، هزینه‌های دیگری همچون ۹درصد مالیات بر ارزش‌افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش، سایر هزینه‌ها جمعا ۱۷۳میلیون و ۹۱۹هزار و ۲۷ریال (شامل ۱۳۳میلیون ریال مالیات و عوارض شماره‌گذاری، ۴۳۵هزار ریال هوشمندسازی کارت خودرو، ۵۰۰هزار ریال هزینه خدمات پست، ۲میلیون و ۸۰۰هزار ریال تولید پلاک و شماره‌گذاری و ۳۷میلیون و ۱۸۴هزار و ۲۷ریال بیمه شخص ثالث) اضافه می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها