راه‌اندازی کافی شاپ در عمان، یک انتخاب فوق‌العاده برای کسانیست که قصد سرمایه‌گذاری در این کشور از طریق ثبت شرکت دارند! ثبت شرکت در عمان یکی از شیوه‌های اصلی سرمایه‌گذاری در این کشور است. قبلا گفتیم که اگر علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در عمان هستید، از کلمه «شرکت» نترسید! شرکت به معنای یک سازمان عریض و طویل اداری و تجاری نیست. راه‌اندازی یک کلینیک درمانی، کلینیک زیبایی، باشگاه ورزشی یا یک کافی شاپ در عمان، می‌تواند ذیل برنامه ثبت شرکت تعریف بشود و از آن روش اقامت عمان را دریافت کنید. گرچه با روش خرید ملک در عمان نیز می‌توان اقامت این کشور را دریافت کرد، اما راه اندازی کافی شاپ در عمان با توجه به نرخ مالیات منصفانه بر کسب و کارهای کوچک، شما را به درآمد ارزی بسیار خوبی می‌رساند. اگر ایده راه‌اندازی کافی شاپ در عمان برای شما جالب است، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

زمان تخمینی مطالعه: ۱۳ دقیقه

راه اندازی کافی شاپ در عمان

این روزها یکی از کسب و کارهایی که در کشورهای مختلف دنیا رونق زیادی دارد، اداره کافی‌شاپ است. جالب است بدانید مردم عمان، همچون سایر کشورهای حوزه خلیج فارس، به خوردن انواع خوراکی‌های با کیفیت اهمیت زیادی می‌دهند. از همین رو راه‌اندازی کافی شاپ در عمان می‌تواند با سود زیادی همراه شود. مردم عمان نیز همچون مردم اغلب اقوام عربی حوزه خلیج فارس، مردمی بسیار ثروتمند، اهل خوشگذرانی و غذا و خوراکی هستند. برای چنین مردمی، چه تفریحی جذاب‌تر از کشف رستوران‌ها و کافی‌ شاپ های تازه و غذاها و خوراکی های جدید؟ اگر کمترین شناختی از فرهنگ مردمان آن منطقه داشته‌باشید، می‌دانید که چرا راه اندازی کافی شاپ در عمان، کسب و کاری کم‌ریسک و جذاب است.

مردم کشور عمان به خوردن انواع خوراکی که در کافی شاپ سرو می‌شود، اهمیت زیادی می‌دهند. همچنین در بیشتر مراسمات رسمی خود نیز از این نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها سفارش می‌دهند. آنها حتی برای جلسات خود نیز در کافی شاپ‌ها حضور پیدا می‌کنند و همراه با یکدیگر قهوه و چای می‌نوشند. به همین علت اگر شما اقدام به راه اندازی کافی شاپ در عمان کنید قطعا می‌توانید سودآوری زیادی داشته‌باشید.

شهر زیبای مسقط- پایتخت عمان

شهر زیبای مسقط- پایتخت عمان

میزان درآمد یک کافه در عمان

همچون هر کسب و کار دیگری، میزان درآمد کافی شاپ‌ها نیز می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته‌باشد:

انتخاب محل مناسب برای کافه

مهمترین عامل کسب درآمد، انتخاب محل مناسب برای تأسیس کافی شاپ در عمان است. به عنوان مثال اگر کافی شاپ شما در مکان پر رفت و آمدی قرار گرفته‌باشد، طبیعتا درآمد بیشتری را در مقایسه با کافی شاپ‌های دیگر خواهید داشت. بنابراین بهتر است برای انتخاب محل مناسب، چشم بسته عمل نکنید و از مشاوران مجرب و آشنا به عمان بهره‌بگیرید. موسسه مهاجرتی رسا ویزا با مشاوران مجرب و آشنا به کشور عمان، شما را در این انتخاب یاری خواهند کرد.

نیروهای مجرب و خوش‌مشرب

بدون شک یکی از عوامل مهم مراجعه دوباره مشتریان کافی شاپ، تسلط و نحوه برخورد ویترها و ویترس‌های شما با مشتری است. اینکه چه میزان با مشتریان گرم بگیرند؟ چگونه خوراکی ها و غذاها را سرو کنند؟ چطور آنها را زیر نظر داشته‌باشند و در اسرع وقت به سراغشان بروند، بدون آنکه معذبشان کنند؟ و و و…

دوره‌های آموزشی و کتاب‌هایی متنوع درباره این مسائل وجود دارند. توصیه می‌کنیم پیش از تأسیس کافی شاپ، در این دوره‌ها شرکت کنید و کتاب‌های مرتبط با آن را بخوانید. اگر خودتان روی این امر تسلط داشته‌باشید، می‌توانید نیروهایی مجرب تربیت کنید. برای شروع پیشنهاد می‌کنیم دو کتاب «آموزش جامع راه اندازی و مدیریت کافی شاپ» و «کتاب جامع آداب معاشرت» را تهیه و مطالعه کنید.

آموزش نیروی کار در کافی شاپ

آموزش نیروی کار در کافی شاپ

تنوع منو

از دیگر مسائلی که می‌تواند در میزان درآمد کافی شاپ در عمان تأثیرات زیادی داشته‌باشد تنوع منو است. اگر تلاش کنید که در منوی خود انواع نوشیدنی‌ها را از کشورهای مختلف قرار بدهید قطعا می‌توانید مشتریان زیادی را از سراسر کشورها به سمت کسب و کار خود جذب کنید و درآمد زیادی به دست آورید.

همچنین سرو انواع میان‌وعده‌ها و غذاهای اصلی می‌تواند ایده‌ی خوبی برای شما باشد. البته در ابتدای کار، لازم نیست منویی داشته باشید که بیش از اندازه تنوع دارد. شما می‌توانید در ابتدا یک منوی استاندارد طراحی و با پیشرفت و ترقی کسب و کارتان، نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های جدید را به منو اضافه کنید.

کاهش کاست

کاست در واقع نسبت هزینه تمام شده برای تولید محصول، و قیمت آن برای مشتری است. اگر به آشپزها و باریستاهای خود بیاموزید که چطور کمتر دور ریز داشته‌باشند. و اگر بدانید که مواد اولیه را از کجا و چه میزان سفارش دهید که هم کیفیت بالایی داشته‌باشند و هم قیمت خرید مناسب باشد، کاست شما کاهش خواهد داشت. درصد کاست پایین به شما کمک می‌کند قیمت محصولات در منو را منصفانه‌تر انتخاب کنید. این کار موجب جذب مشتری بیشتر، رضایت بیشتر مشتری برای پرداخت پول و نیز مزیت شما در رقابت با سایر کافی شاپ های عمان خواهد شد.

طراحی داخلی کافی‌شاپ

از دیگر مسائلی که شاید به آن توجه زیادی نداشته‌باشید دیزاین و طراحی کافی شاپ است. مشتریانی که به کافی شاپ شما مراجعه می‌کنند به دیزاین آن اهمیت زیادی می‌دهند. در نتیجه برای اینکه فروش بهتری داشته باشید بهتر است به این مسئله توجه کنید. لازم است برای جذب مشتری، مقداری از بودجه‌ی خود را به طراحی محیط کافی شاپ و دیزاین آن اختصاص دهید. سعی کنید در این مسیر با داشتن ایده‌های خلاقانه و در عین حال نو و تازه از طریق راه اندازی کافی شاپ در عمان، رسیدن به ایده‌های  شغلی خود را تجربه کنید.

تبلیغات برای کافی‌شاپ

همه می‌دانند که برای توسعه هر کسب و کار خدماتی، نیاز به تبلیغات مناسب دارید. برای راه اندازی کافی شاپ در عمان نیز اهمیت دارد که بودجه‌ای مناسب برای تبلیغات و برندینگ و همچین شناسایی بسترهای مناسب تبلیغی در نظر بگیرید.

کافه بین المللی و زنجیره‌ای هارد راک

کافه بین المللی و زنجیره‌ای هارد راک

فرنچایز، روشی برای کاهش هزینه و توسعه کافی‌شاپ

به طور معمول بیشتر افراد سرمایه‌گذار این سوال را دارند که آیا از طریق روش فرنچایز می‌توان راه اندازی کافی شاپ در عمان را انجام داد؟ همان طور که می‌دانید در عمان برای راه اندازی هر کسب و کاری در ابتدا احتیاج به فرایند ثبت شرکت در عمان است. از سوی دیگر باید بدانید که ثبت شرکت از طریق روش فرنچایز می‌تواند درآمدزایی بیشتری داشته‌باشد. ممکن است که این سوال برایتان ایجاد شده‌باشد که روش فرنچایز چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم در روش فرنچایز افراد سرمایه گذار به برند شرکت‌هایی مراجعه می‌کنند که بتواند به آنها نمایندگی بدهد.

در این روش شما می‌توانید با گرفتن نمایندگی‌های معتبر اعتبار خود را نزد مشتری بالا ببرید. به این صورت افرادی که به کافی شاپ شما مراجعه می‌کنند می‌توانند راحت‌تر اعتماد کنند. اگرچه در روش فرنچایز در ابتدا باید حتما مقدار تعیین شده‌ای را به شرکت مورد نظر خود پرداخت کنید، اما قطعا پس از آن درآمد بیشتری را به دست خواهید آورد.

بهتر است در این روش به شرکت‌هایی مراجعه کنید که نزد افراد محبوبیت بیشتری داشته‌باشد. پس از بسته شدن قرارداد، شما بر اساس وظیفه‌ای که دارید باید به صورت ماهیانه مقداری از مبلغ خود را به شرکت صاحب برند اختصاص بدهید. در نتیجه برای راه اندازی کافی شاپ در عمان نیز می‌توانید از روش فرنچایز بهره بگیرید.

کافی‌شاپ‌های موفق ایرانی در عمان

جالب است بدانید که در کشور عمان کافی شاپ‌های موفق زیادی راه اندازی شده‌اند. افراد سرمایه‌گذاری که قصد راه اندازی کافی شاپ در عمان را دارند بهتر است که از تجربیات این کافی‌شاپ‌ها بهره بگیرند و بتوانند با موفقیت کسب و کار خود را آغاز کنند. در ادامه این مطلب می‌توانید موفق‌ترین کافی شاپ‌های ایرانی را در کشور عمان مشاهده کنید‌.

کافی شاپ و رستوران عالیان در عمان

«کافه-رستوران عالیان» با مساحتی حدود ۷۰۰ مترمربع یکی از مجموعه‌های ایرانی مسقط به شمار می‌رود که طراحی خلاقانه‌اش آن را از نمونه‌های مشابه حسابی متمایز می‌کند. این کافه-رستوران چهار قسمت مختلف دارد که با ورودی‌های متفاوت از هم تفکیک شده‌اند. محیط رستوران از محیط کافی‌شاپ جدا شده و از طرف دیگر محیط‌های جداگانه‌ای ویژه قلیانِ آقایان و خانم‌ها ایجاد شده‌است. این تفکیک فضا برای بافت فرهنگی عمان اهمیت فراوانی دارد و می‌توان گفت «رستوران عالیان» تنها رستوران مسقط به شمار می‌رود که ورودی جداگانه‌ای برای قسمت‌های زنانه و مردانه‌ی ویژه‌ی قلیان دارد.

کافه رستوران ایرانی عالیان در عمان

کافه رستوران ایرانی عالیان در عمان

کافی شاپ ایرانی مانی در عمان

این کافی شاپ ایرانی که در شهر مسقط راه اندازی شده‌است دارای دیزاین و طراحی هنری است. افرادی که به هنر اهمیت زیادی می‌دهند به طور معمول به این کافی شاپ جذب می‌شوند. جالب است بدانید که علاوه بر نوشیدنی‌ها در این کافی شاپ، شما می‌توانید انواع سالادها و غذاهای سبک را نیز مشاهده کنید. همچنین می‌توانید در این کافی شاپ انواع مختلفی از نوشیدنی‌های کشورها را در سراسر جهان ببینید.

کاف شاپ مانی در عمان

کافه مانی در عمان

کافی شاپ و رستوران ایرانی شبستان در عمان

همان طور که از نام این مجموعه مشخص است، در این محل شما می‌توانید منوی کافی شاپ و رستوران را در کنار یکدیگر مشاهده کنید. در منوی این کافی شاپ انواع مختلفی از نوشیدنی‌های گرم و سرد مربوط به کشورهای مختلف وجود دارد که باعث شده است افراد مختلفی از سراسر جهان به آن جذب شوند. نکته جالب این است که گردشگرانی که به این کافی شاپ مراجعه می‌کنند، این مجموعه را به سایر افراد نیز معرفی می‌کنند.

کافه رستوران ایرانی شبستان در عمان

کافه رستوران ایرانی شبستان در عمان

نکات مهم مرتبط با راه اندازی کافی‌شاپ در عمان

اگر قصد دارید که یک کافی شاپ در عمان راه اندازی کنید، در ابتدا لازم است نیازهای مشتری خود را بشناسید. افرادی که بتوانند با نیازهای مشتریان خود آشنایی پیدا کنند، می‌توانند در حیطه شغلی خود موفق‌تر باشند. در حالت کلی برای راه اندازی کافی شاپ در عمان لازم است با چند نکته آشنا شوید:

پیشنهادهای فروش منحصر به فرد

در این روش شما باید در هر زمینه‌ای که خبره و ماهر هستید تلاش کنید که مشتریان خود را از سراسر کشورها و شهرها به سمت خود جذب کنید. به عنوان مثال اگر در درست کردن کیک استعداد زیادی دارید می‌توانید به شیوه‌ای تبلیغات خود را انجام بدهید که مشتریان شما از شهرهای مختلف تشویق به خوردن آن شوند.

شناخت نیازهای مشتری

برای راه اندازی کافی شاپ در عمان باید با نیازهای مشتری خود آشنا باشید که به چه نوع نوشیدنی‌هایی علاقه دارند و دوست دارند که چه ساعتی به کافی شاپ شما مراجعه کنند. همچنین لازم است بدانید که مشتریان شما از چه رده سنی هستند و با توجه به علایقی که دارند نوشیدنی‌ها و غذاهایی را برای آنها تهیه کنید که مورد توجه قرار بگیرد.

شناخت انواع غذاها و نوشیدنی‌ها

از مهمترین پیشنهادها برای راه اندازی کافی شاپ در شهرها و کشورهای مختلف این است که شما در ابتدا با انواع غذاها و نوشیدنی‌های پرطرفدار آشنا شوید. فردی که قصد راه اندازی کافی شاپ را دارد اگر نتواند با این موارد آشنا شود موفقیت چندانی در کسب و کار خود نخواهد داشت.

تحقیق درباره رقبای خود

بهتر است شما به عنوان صاحب یک کافی شاپ تحقیق کنید که رقبای شما از چه نوع نوشیدنی‌هایی استفاده می‌کنند و رمز و راز موفقیت آنها چیست. سپس گام‌هایی بردارید که بتواند به موفقیت شما در این عرصه کمک کند.

تهیه تجهیزات مناسب و توجه به ظاهر محیط

 همان طور که می‌دانید یک کافی شاپ موفق باید تجهیزات و دیزاین مشخص داشته‌باشد. شما می‌توانید با توجه به دیزاینی که برای کافی شاپ خود در نظر می‌گیرید، مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنید.

قهوه و آموزش باریستا برای کافی شاپ

قهوه و آموزش باریستا برای کافی شاپ

حرف آخر

در کل می‌توان گفت اقدام به تأسیس کافی شاپ در عمان ایده‌ جالب و پر سودی است. اما برای رسیدن به این هدف، باید فرآیند ثبت شرکت، روند‌های قانونی مربوط به آن و سرمایه‌ اولیه را در نظر گرفت. با تکمیل این شرایط، تأسیس کافی شاپ در عمان می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. موسسه مهاجرتی رسا ویزا این فرآیند قانونی و شرایط راه اندازی کسب و کار در عمان را به خوبی می‌شناسد. ما در کنار شما خواهیم بود تا اقامت در عمان و درآمد فوق‌العاده در این کسب و کار را تجربه کنید. ضمن اینکه این موسسه علاوه بر ثبت شرکت در عمان، مترجمی مسلط به زبان عربی را به استخدام شما در خواهد آورد. پس نگران برقراری ارتباط نباشید و با خیال راحت به توسعه کسب و کار خود در عمان بپردازید. منتظر تماستان هستیم.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: