خبر مرگ امیر تتلو در فضای مجازی منتشر شد. کانال های تلگرامی زیادی نیز خبر فوت امیر تتلو را تائید کردند. خبر مرگ امیر تتلو پس از آن منتشر شد که خبر فوت استاد شجریان جنجال زیادی در فضای مجازی به راه انداخت. اینکه خبر مرگ تتلو صحت دارد یا خیر را مورد بررسی قرار دادیم.تتلو مرد پرحاشیه اینستاگرام است . تتلو امروز روز گذشته در فضای مجازی خبر ساز شد . در کانال تلگرام تتلو خبر فوتش منتشر شد . با اینکه هنوز این خبر اعلام رسمی نشده است و هیچ منبع موثقی خبر فوت امیر تتلو را تایید و یا تکذیب نکرده است اما سوژه داغ فضای مجازی شده است. اینکه آیا امیر تتلو مرده؟ مرگ امیرتتلو را کدام رسانه ها تائید کردند؟ دلیل مرگ تتلو عل فوت تتلو چه بوده است و نگاهی به بیوگرافی امیر تتلو را در زیر جمع آوری کرده ایم.

مرگ امیر تتلو در تلگرام اعلام شد / آیا تتلو فوت شده است یا خبر مرگ تتلو شایعه است ؟ عصر دیروز ادمین تلگرام کانال امیر مقصودلو اعلام کرد این خواننده جنجالی فوت کرده اما پس از دقایقی این پیام از کانالش پاک شد.  خبر مرگ امیر تتلو در فضای مجازی منتشر شده است و بسیاری از کاربران از تایید این خبر توسط خبرگزاری های ترکیه خبر دادند. امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو خواننده ایرانی مقیم ترکیه به دلیل فعالیت های خارج از قانون اینستاگرام از فعالیت در این شبکه مجازی منع شد. کاربران فضای مجازی گفتند که امیر تتلو فوت کرد و خبر مرگ امیر تتلو صحت دارد.

مرگ امیر تتلو

خبر مرگ امیر تتلو همزمان با خبر درگذشت محمدرضا شجریان موجب شده است تا بسیاری آن را شایعه بدانند اما کانال تلگرامی امیرتتلو خبر فوت امیر تتلو را تایید کرد و سپس اقدام به پاک کردن پست کرد. برخی کاربران مدعی شدند خبر مرگ تتلو از رسانه های ترکیه پخش شده است اما هنوز این خبر تایید رسمی نشده است.

دو، سه روزی است فعالیت امیر تتلو در کانال تلگرامی‌ و کانال یوتیوب وی قطع شده و عصر امروز بود که ادمین تلگرام کانال امیر مقصودلو اعلام کرد این خواننده جنجالی فوت کرده اما پس از دقایقی این پیام از کانالش پاک شد.

مرگ تتلو راست است

گفتنی است، همزمان سایت شرط بندی این خواننده پر حاشیه بسته شده و تنظیم‌کننده آثارش هم عکس اکانت خود را سیاه کرده است.

شایعه مرگ تتلو پس از آن مطرح شد که شایعه درگذشت محمدرضا شجریان موجی از واکنش‌ها را برانگیخت.

بیوگرافی امیر تتلو

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. امیر تتلو در یک خانواده ۵ نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر بعلت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگ‌تر از خود دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو دیپلم ریاضی است.

به گفته خودش: رفیق باز، لجباز، یه دنده، مهربون، احساساتی، بد دهن، غیرتی و در مسائل مالی بی‌خیال است.

قد او ۱۷۵ سانتیمتر و وزن او ۷۵ کیلوگرم است.

تحصیلات امیر تتلو

امیر تتلو علت انتخاب این لقب می‌گوید یک اسم ساختگی است معنی خاصی ندارد و قصد او انتخاب لقب خاصی که تنها مختص خودش باشد بوده است.

امیر تتلو موسیقی را با سبک رپ آغاز کرده است. تتلو در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار کرد و در سال ۲۰۱۲ میلادی، امیر تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد.

امیر تتلو در سال ۱۳۸۳ با حسین تهی گروه TNT را تشکیل دادند و بعد از چند کار مشترک از هم جدا شدند و به صورت مستقل فعالیت کردند.

او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ میلادی ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود

حاشیه‌های امیر تتلو:

تتلو ترانه منم یکی از اون یازده تام را در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل خواند. این آهنگ تمی غمگین دارد و در آن از زمین خاکی، بدبختی و توپ پلاستیکی یاد شده است.

امیر تتلو اعلام کرد که پس از آهنگ «مردمان بی عشق» از موسیقی خداحافظی می‌کند و می‌خواهد فوتبالیست شود.
 
امیر تتلو در روز ۲۲ مهرماه ۱۳۹۳ به طور سرزده به تمرین تیم پرسپولیس وارد شد و اعلام کرد می‌خواهد جای علی کریمی را در این تیم بگیرد.
 
طبق نوشته‌های مطبوعات در روز‌های بعد اعلام شد امیر تتلو در همان روز توسط حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس از تمرین این تیم اخراج شده است.
 

خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس نیز بیان کرد که محترمانه از امیر تتلو خواسته است که برود.

بعد از این حواشی امیر تتلو در صفحه فیس بوک خودش اعلام کرد نمی‌خواهد برای پرسپولیس حاشیه سازی کند و قصد دارد فوتبال را در تیم راه آهن شروع کند. اما چند روز پس از این سخنان امید گلمکانی معاون رسانه‌ای باشگاه راه آهن اعلام کرد: «با توجه به اینکه از ابتدای لیگ چهاردهم بنای باشگاه راه آهن بر مبنای آن قرار گرفته که تمرینات تیم به دور از هرگونه هیاهوی رسانه‌ای برگزار شود تا کادرفنی و بازیکنان تمام تمرکز خود را بر روی مسائل فنی قرار داده و مطرح شدن مسائل حاشیه‌ای بویژه خارج از فوتبال، تمرکز تیم را برهم نزند، ضمن ادای احترام به اظهارنظر‌های مختلف در این زمینه، با عرض عذرخواهی، از حضور افراد متفرقه در جریان تمرینات تیم راه‌آهن، ممانعت خواهد شد.»
 

تتلو در ۱۲ آذر ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی ایران بازداشت شد که پس از مدتی در ۱۴ آذر ۱۳۹۲ آزاد شد. او پس از آزادی با انتشار نامه‌ای از طرفدارانش عذرخواهی کرد.

امیر تتلو پس از دستگیری و آزادشدن در صفحهٔ رسمی فیس‌بوک خود این اخبار را منتشر کرد. چند بار نسبت به اشتباهاتش اقرار کرد و در یک پروندهٔ صوتی خبر از پشیمان شدنش داد.
 

چندی بعد، اخبار مبنی بر انتشار ندامت‌نامه‌ای از او و تلاشش برای کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

تتلو بار‌ها به دروغ یا راست از گرفتن مجوز و برگزاری کنسرت حرف زد، اما زمان مشخص کرد حرف‌های او کذب بود، در تیر ماه ۹۷ ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

امیر تتلو ازدواج کرده؟

اخبار مختلفی از ازدواج امیر تتلو با ملیکا جواهریان معروف به گرگینه منتشر شده که صحت ندارد. تتلوی هنوز ازدواج رسمی نداشته و مجرد است.

آلبوم‌های امیر تتلو:

زیر همکف (۱۳۹۰)

تتلیتی (۱۳۹۲)

من (۱۳۹۳)

شماره ۶ (۱۳۹۴)

ممنوع (۱۳۹۴)

شماره ۷ (۱۳۹۵)

قهرمان (۱۳۹۶)

امیر (۱۳۹۶)

سایه (۱۳۹۷)

جهنم (۱۳۹۷)

برزخ (۱۳۹۸)

 

تتلو به قهقرا رفت !

خالکوبی‌های متعدد امیر تتلو برای بسیاری از کاربران در صفحات مجازی عادی شده است، اما این بار تتوی جدیدش جنجالی دیگر به پا کرده است، چراکه خالکوبی‌های او علاوه بر تن و سرش بخشی‌هایی از صورتش را نیز فرا گرفته است.

 
فوت امیر تتلو
 

امیر تتلو  تتتو دیگری را به سر و صورت خود اضافه کرد و در فضای مجازی از آن رونمایی کرد.

" امیرحسین مقصودلو " با نام هنری "امیر تتلو" خواننده ایرانی است که در سبک‌های مختلفی فعالیت می‌کند، او با تعداد بسیار زیادی فالوئر از چهره‌های پرمخاطب اینستاگرام بود.

خبر مرگ تتلو

او همیشه سعی کرده با رفتار و کار‌های عجیبش، خود را از دیگران متمایز کند و به تازگی با انتشار ویدئویی از تتو‌های خود رونمایی کرده که واکنش بسیاری از کاربران را به همراه داشته است.

البته خالکوبی‌های متعدد او برای بسیاری از کاربران در صفحات مجازی عادی شده است، اما این بار تاتوی جدیدش جنجالی دیگر به پا کرده است، چراکه خالکوبی‌های او علاوه بر تن و سرش، صورتش را نیز فرا گرفته است.

امیر تتلو مرده ؟

کاربران بسیار زیادی با نگاه ناباورانه و متعجب به خالکوبی‌های عجیب " امیر تتلو " نگاه کرده اند و به این که او صورتش را با دفتر نقاشی اشتباه گرفته است.

تعدادی از کاربران معتقدند که او درگیر ناراحتی‌های روحی است که خود را با این تتو از "منفور بودن به قابل ترحم بودن" تبدیل کرده است و نیاز "ترحم" دارد.

 

ماجرای بازداشت تتلو چه بود؟

سه‌شنبه ۲۸ ژانویه ۲۰۲۰، امیر تتلو در اینستاگرامش، تصویری از دست‌های دستبند خورده خود را منتشر کرد و گفت: در استانبول بازداشت شده است.

ساعتی پس از انتشار این خبر هادی شیرزاد، رییس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی ایران گفت: بازداشت تتلو در ترکیه با درخواست مراجع قضایی ایران انجام شده است.

فوت امیر تتلو

او گفت: به دنبال درخواست مراجع قضایی، و به دلیل "ترغیب شهروندان و به ویژه جوانان به استفاده از موادمخدر و روان‌گردان"، "پلیس اینترپل برای این فرد اعلان قرمز صادر کرده بوده است".

اعلان قرمز در اینترپل از سوی کشور‌های عضو برای اشخاصی صادر می‌شود که تحت پیگرد قضایی قرار دارند یا روند قضایی از جمله صدور حکم محکومیت در دادگاه علیه آن‌ها به مرحله قطعی و اجرای حکم رسیده است.

در همین حال یک مقام پلیس ترکیه هفته گذشته به بی‌بی‌سی گفت: " امیرحسین مقصودلو " (تتلو) به دلیل نقض مقررات ویزا بازداشت شده است. این مقام پلیس همچنین تایید کرده بود که در رابطه با مسائل مربوط به موادمخدر، "اخطار قرمز" برای او صادر شده است.

تتلو

چند روز بعد و بنابر نامه‌ای که تصویر آن به دست بی‌بی‌سی رسیده بود مشخص شد 'ویزای کار موقت'  مقصودلو  و دو عضو گروه موسیقی، که قرار بوده در لندن کنسرت اجرا کنند، لغو شده است. '

بر اساس نامه وزارت کشور بریتانیا، ویزای کار موقت که برای برگزاری کنسرت در بریتانیا برای تتلو صادر شده بود، به دلایلی از جمله "تغییر شرایط مقصودلو و همراهانش نسبت به زمان اعطای ویزا" و دو عضو گروه موسیقی او لغو شده است.

قرار بود  تتلو  و دو همراهش روز چهارشنبه ۲۹ ژانویه برای برگزاری کنسرت به لندن سفر کنند.

تتلو

در نامه لغو ویزای  امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو جزئیات حقوقی این تصمیم وزارت کشور بریتانیا آمده است؛ از جمله اینکه تحقیقات آن‌ها نشان می‌دهد "کنسرتی که قرار بوده امیر تتلو در لندن اجرا کند لغو شده است" و به این دلیل ویزای او لغو شده است.

امیر تتلو  از یک سال پیش از ایران خارج شد و در ترکیه به سر می‌برد. او در این مدت بار‌ها نظراتی علیه جمهوری اسلامی٬ روحانیون و دین اسلام منتشر کرده است

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲۹ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: