برزو ارجمند بازیگر سرشناس کشورمان برزو ارجمند با انتشار تصویری از همسرش عاشقانه ای برای او نوشت . برزو ارجمند  هنرمند کشورمان سالهاست که زندگی مشترکش را آغازکرده است و جانیار پسر برزو ارجمند حاصل این ازدواج است. برزو ارجمند برای همسرش نوشت :

66790

برزو ارجمند با انتشار عکسی از همسرش نوشت :برای تو و خویش چشمانی آرزو می کنم که چراغ ها و نشانه ها را در ظلماتمان ببیند ...

گوشی که صداها و شناسه ها را در بیهوشی مان بشنود ....

برای تو و خویش روحی که این همه را در خود گیرد و بپذیرد ....

و زبانی که در صداقت خود ما را از خاموشی خویش بیرون کشد ....

و بگذارد از آن چیزها که در بندمان کشیده است سخن بگوییم....

برزو-ارجمند-و-همسر-و-پسرش

برزو ارجمند یکی از بازیگرانی است که اگر سری به پیج اینستاگرام او بزنید قطعا چندین عکس از همسرش و عاشقانه هایی در وصف او خواهید یافت. چندی پیش این هنرمند کشورمان با انتشار عکسی دو نفره از خودش در کنار همسرش نوشت:پس از سفر های بسیار و عبور از فراز و فرود امواج این دریای طوفان خیز بر آنم که در کنار تو لنگر افکنم، بادبان برچینم، پارو وانهم سکان رها کنم، به خلوت لنگرگاهت در آیم و در کنارت پهلو بگیرم ،آغوشت را بازیابم و استواری امن زمین را زیر پای خویش...

بیو گرافی برزو ارجمند 

برزو ارجمند از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان است که در دل خانواده ای هنرمند رشد کرد و پا به عرصه هنر گذاشت، همسرش پارمیس زند است و پسری به نام جانیار دارد. این زوج هنرمند در 12 شهریورماه 82 با هم ازدواج کردند.

پارمیس زند همسر برزو ارجمند در سال 1353 در تهران متولد شد. پس از اخذ دیپلم در رشته تئاتر ادامه تحصیل داد. با گرایش طراحی صحنه و لباس با مدرک کارشناسی فارغ التحصیل گردید. پس از آن به کار چهره پردازی مشغول شد .

unnamed (3)

برزو ارجمند بازیگر جوان سینما و تلویزیون

برزو ارجمند تاکنون در سریال هایی چون «تنهایی لیلا»، «ما فرشته نیستیم»، «فراموشی»، «مرد دوهزار چهره»، «اشک ها و لبخندها»، «ویلای من»، «شوخی کردم»، «قهوه تلخ» و «زیر آسمان شهر 2» بازی کرده است. وی همچنین در چند فیلم سینمایی از جمله «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته»، «روز سوم»، «طهران تهران» و «جایی دیگر» به ایفای نقش پرداخته است.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲۵ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: