پریا پرتوی فرد همسر  بابک جهانبخش  با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از حال و هوای این روزهایش و بیماری بابک جهانبخش نوشت. بابک جهانبخش  خواننده موسیقی پاپ در آستانه کنسرت آنلاین خود دچار عارضه قلبی شده و به دلیل انسداد رگ های قلبی تحت نظر پزشکان معالج است.

تفریحات لاکچری و بدون ماسک بابک جهانبخش با خانواده در جزیره کیش

بابک جهانبخش

محمد حاتم پور تهیه کننده کنسرت «احساس» ضمن تایید این خبر از عمل جراحی   بابک جهانبخش   در روزهای آینده خبر داد و اعلام کرد: متاسفانه آخر هفته بدی را گذراندیم. سه رگ اصلی بابک دچار گرفتگی حاد شده است.

بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ

بابک جهانبخش خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان است که آموزش موسیقی را از دوران کودکی آغاز کرد و سالهاست که در زمینه خوانندگی و نوازندگی یکی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است.

این خواننده موسیقی پاپ کشورمان از اولین ازدواجش با مروارید شهریاری یک پسر به نام آرتا دارد که در کنار خودش زندگی میکند .

آلبوم‌ها

در سال ۸۲ تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال ۸۴ آلبوم "چی شده" را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد. او با انتشار آلبوم من و بارون وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد. ترانه «من و بارون» از این آلبوم به همراهی رضا صادقی خوانده شده‌است. این ترانه در فهرست صد ترانه برتر سال ۲۰۱۲ در رادیو جوان سیزدهم شد.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۸۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: